Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
To dpo. Bare å vente nå...
Jippi! Jeg liker syklusen din på pergo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To dpo. Bare å vente nå...
Jeg også. Stabilt el på dag 15, liksom.Jippi! Jeg liker syklusen din på pergo!
Jeg også. Stabilt el på dag 15, liksom.
Men ikke noe slim, og ingen positiv el test. El smerter som ikke er helt gode, og å måtte forklare det til mannen når jeg ikke vet helt hva som skjer (men han lurer selvsagt)
Men nå bare venter jeg. Godt det er ei travel uke på jobb og dels privat. Om 9 dager ser vi vel om jeg spotter. Tirdag neste uke. I alle fall i løpet av neste uke.
HåperIngen spotting. Juni-Bonusen.
Hvor lav temperatur pleier dere å ha før el? Våknet i dag med 36.2... pleier å ligge rundt 36.6 :/
Det er veldig individuelt. Og det er avhengig av hvor på kroppen du temper (oralt, vaginalt osv.)
Jeg pleier å ha 36,3-36,4 før EL, og 36,7-37,2 etter EL. Ved tr og starten av syklusen pleier jeg å ha 36,3-36,6.
Du må forresten bare sende meg linken din om du vil ha med grafen din i oversikten på første siden. Da er det enklere for oss andre å følge med også.
Temper oralt.
Begynte å tempe i går etter siden jeg var ferdig med TR på søndag, så er ikke så mye å se på akkurat nå
Hvordan legger jeg inn fra appen?
Usikker på hva dette er, men går utifra at du er fornøyd med at du fikk det?Jeg fikk resept på Letrozol, skal taes fra syklusdag 4 og i 5 dager.
Usikker på hva dette er, men går utifra at du er fornøyd med at du fikk det?
Håper det er det siste lille som skal til!
Det er eggløsningsstimulerende, bidrar til at kroppen utgir mer FSH og LH som skal modne og slippe egget. Ved uforklarlig infertilitet kan man prøve eggløsningsstimulerende i tilfelle alt som er galt er at kroppen strever litt med EL. Jeg ble gravid mange ganger i fjor høst, men har ikke blitt gravid på nytt siden jeg mistet i februar, så jeg synes det er rart at kroppen plutselig streiker.
Skjønner! Takk for forklaringen.Det er eggløsningsstimulerende, bidrar til at kroppen utgir mer FSH og LH som skal modne og slippe egget. Ved uforklarlig infertilitet kan man prøve eggløsningsstimulerende i tilfelle alt som er galt er at kroppen strever litt med EL. Jeg ble gravid mange ganger i fjor høst, men har ikke blitt gravid på nytt siden jeg mistet i februar, så jeg synes det er rart at kroppen plutselig streiker.
Lykkeliten har en veldig grei fastlege, som godtar at hun har lest seg opp og vet hbva hun snakker om.
Ikke at legen gir hva som helst uten å tenke selv, men at legen gir ting de fleste andre overlater til gyn. siden fastlegen vet hun er utredet av gyn, men trenger litt resepter
Haha.. Ja. Nå ble det bare et par runder med Crinone før gynekologen overtok progesteron-behandlingen. Forhåpentligvis blir det veldig kortvarig det her og.
Min fastlege derimot: Åhh, dere får ikke til å lage baby? Det er mye vi kan gjøre. eller altså, jeg henviser deg til gyn.
done deal.
Om jeg går dit og ber om progesteron tror jeg ikke at jeg får noe. Men av gyn...
Jeg teller på knappene om jeg skal ringe og be om at han vurderer det før siste pergokur, egentlig.
Ja. Egentlig burde du få det allerede nå. Perfekt å starte 4 dpo. Kanskje du skulle ringe i morgen? Du vet, jeg blir fort ivrig...