Da var første pp med lutinus over og lutealfasen ble på nøyaktig 14dager Høres kanskje litt merkelig ut, men godt å få besøk av en normal tr i dag og ikke bare den dumme spottinga. Det gir meg litt håp når kroppen oppfører seg mer normalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke grafen din?Kan noen ta en ny titt på tempen min? Ser ikke ut som jeg har hatt eggløsning denne mnd har fryktet dette da jeg ikke har hatt noe eggløsningsslim eller eggløsningstapp
Det er en link i signaturen hennes, må klikke deg videre til FF på nettet, men går utifra at den bare vises på web-versjonen...Ser ikke grafen din?
Kan noen ta en ny titt på tempen min? Ser ikke ut som jeg har hatt eggløsning denne mnd har fryktet dette da jeg ikke har hatt noe eggløsningsslim eller eggløsningstapp
Å, ja! Mye bedre å ha EL litt senere, enn å få TR på besøk og måtte vente enda et par uker for aksjelegging! Håper egget løsner nå da!Det kan se ut som jeg har forsinket eggløsning ettersom tappen har endrer seg i dag . Bedre sent enn aldri
Å ja, er på appen, så da kommer ikke den oppDet er en link i signaturen hennes, må klikke deg videre til FF på nettet, men går utifra at den bare vises på web-versjonen...
Når det gjelder å tyde grafen, er jeg ingen ekspert i dette, synes ikke tempgrafen din er så lett!
Hei Takk for at du spør!
Fikk henvisning til privat gyn som visstnok har kort ventetid. Så da er det bare å vente litt til, så får vi se hva som skjer etter hvert.
Hun kunne ikke forstå at jeg ikke har blitt gravid enda, og syntes også det hørtes snodig ut med blødningene mine. Hun har alltid sagt at jeg burde få fem barn, siden vi er så fruktbare... Men det var tydeligvis før...
Kommer nok til å være spennende å gå i postkassen fremover
Men! Hvordan er det med deg? Håper alt går greit
Å, så spennende! Det blir litt mer virkelig når man kommer igang med kontrollene Lykke til!Blir spennende å høre hva gyn kommer frem til. Skal jo ikke være sånn at du spotter så mye i løpet av syklusen din...!? Jeg leste en artikkel for en tid tilbake om at fruktbarheten kan gå opp og ned i perioder, men at det er stor sannsynlighet for å få flere barn er veldig stor hvis man tidligere har vært gravid. Krysser fingrene for dere!
Alt er bra her. Kjenner knapt noe til graviditeten og har katastrofetanker innimellom. Men husker det var veldig likt sist. Ingen symptomer før sparkene kom. Skal på tidlig ultralyd i uke 11/12, første legetime i morgen. Spennende!
Å, så spennende! Det blir litt mer virkelig når man kommer igang med kontrollene Lykke til!
Jeg fikk time hos gyn allerede i dag, så er litt spent
Lykke tilÅ, så spennende! Det blir litt mer virkelig når man kommer igang med kontrollene Lykke til!
Crap. Pakker. Søren.
Og alle andre stygge ord som ikke er for stygge å skrive.
10 dpoHva skjer?
Crap. Pakker. Søren.
Og alle andre stygge ord som ikke er for stygge å skrive.
Jeg tok en regle med stygge ord i hodet mitt i dag morges da jeg så grafen din.
Å, så spennende! Det blir litt mer virkelig når man kommer igang med kontrollene Lykke til!
"Alt håp er ikke ute. Jeg har bare mistet mitt" var min oppsummering etter å ha sett tempen.
Så gikk jeg på do. Og tørket rødt.
Da er alt håpet ute.
10 dpo
Temp under coverline. Spotter.
Da blir det pp 20 neste uke