Vi som temper!

Kan noen ta en ny titt på tempen min? Ser ikke ut som jeg har hatt eggløsning denne mnd :( har fryktet dette da jeg ikke har hatt noe eggløsningsslim eller eggløsningstapp :(

Ser ikke grafen din?
Det er en link i signaturen hennes, må klikke deg videre til FF på nettet, men går utifra at den bare vises på web-versjonen...
Kan noen ta en ny titt på tempen min? Ser ikke ut som jeg har hatt eggløsning denne mnd :( har fryktet dette da jeg ikke har hatt noe eggløsningsslim eller eggløsningstapp :(

Når det gjelder å tyde grafen, er jeg ingen ekspert i dette, synes ikke tempgrafen din er så lett!

Det kan se ut som jeg har forsinket eggløsning ettersom tappen har endrer seg i dag . Bedre sent enn aldri ;)
Å, ja! Mye bedre å ha EL litt senere, enn å få TR på besøk og måtte vente enda et par uker for aksjelegging! Håper egget løsner nå da! ;)

Det er en link i signaturen hennes, må klikke deg videre til FF på nettet, men går utifra at den bare vises på web-versjonen...

Når det gjelder å tyde grafen, er jeg ingen ekspert i dette, synes ikke tempgrafen din er så lett!
Å ja, er på appen, så da kommer ikke den opp:)

Hei :) Takk for at du spør!

Fikk henvisning til privat gyn som visstnok har kort ventetid. Så da er det bare å vente litt til, så får vi se hva som skjer etter hvert.

Hun kunne ikke forstå at jeg ikke har blitt gravid enda, og syntes også det hørtes snodig ut med blødningene mine. Hun har alltid sagt at jeg burde få fem barn, siden vi er så fruktbare... Men det var tydeligvis før...

Kommer nok til å være spennende å gå i postkassen fremover :)

Men! Hvordan er det med deg? Håper alt går greit :)

Blir spennende å høre hva gyn kommer frem til. Skal jo ikke være sånn at du spotter så mye i løpet av syklusen din...!? Jeg leste en artikkel for en tid tilbake om at fruktbarheten kan gå opp og ned i perioder, men at det er stor sannsynlighet for å få flere barn er veldig stor hvis man tidligere har vært gravid. Krysser fingrene for dere!

Alt er bra her. Kjenner knapt noe til graviditeten og har katastrofetanker innimellom. Men husker det var veldig likt sist. Ingen symptomer før sparkene kom. Skal på tidlig ultralyd i uke 11/12, første legetime i morgen. Spennende! :)

Blir spennende å høre hva gyn kommer frem til. Skal jo ikke være sånn at du spotter så mye i løpet av syklusen din...!? Jeg leste en artikkel for en tid tilbake om at fruktbarheten kan gå opp og ned i perioder, men at det er stor sannsynlighet for å få flere barn er veldig stor hvis man tidligere har vært gravid. Krysser fingrene for dere!

Alt er bra her. Kjenner knapt noe til graviditeten og har katastrofetanker innimellom. Men husker det var veldig likt sist. Ingen symptomer før sparkene kom. Skal på tidlig ultralyd i uke 11/12, første legetime i morgen. Spennende! :)
Å, så spennende! Det blir litt mer virkelig når man kommer igang med kontrollene :) Lykke til!

Jeg fikk time hos gyn allerede i dag, så er litt spent :P

Å, så spennende! Det blir litt mer virkelig når man kommer igang med kontrollene :) Lykke til!

Jeg fikk time hos gyn allerede i dag, så er litt spent :P

Lykke til hos gyn! :)

Crap. Pakker. Søren.

Og alle andre stygge ord som ikke er for stygge å skrive.

Tror ikke jeg har hatt eggløsning denne pp. Tempen er helt merkelig :( ringte gyn ista for å måle progesteron. Er på dag 23 i syklusen.
Blodprøven jeg tok i mai viser at jeg har hatt eggløsning den mnd. Men ettersom jeg har hatt 2 sykluser uten ømme bryster( noe gyn sier kan være pga anovulasjon), vil jeg nå teste etter progesteron for å finne ut om mine mistanker stemmer .

Crap. Pakker. Søren.

Og alle andre stygge ord som ikke er for stygge å skrive.

Jeg tok en regle med stygge ord i hodet mitt i dag morges da jeg så grafen din. :(

Jeg tok en regle med stygge ord i hodet mitt i dag morges da jeg så grafen din. :(

"Alt håp er ikke ute. Jeg har bare mistet mitt" var min oppsummering etter å ha sett tempen.

Så gikk jeg på do. Og tørket rødt.

Da er alt håpet ute.

"Alt håp er ikke ute. Jeg har bare mistet mitt" var min oppsummering etter å ha sett tempen.

Så gikk jeg på do. Og tørket rødt.

Da er alt håpet ute.

Ja. Jeg hadde ikke vært så pessimist bare av én lav temp, men da jeg så på grafen din var det spotting i tillegg. :(

10 dpo

Temp under coverline. Spotter.

Da blir det pp 20 neste uke

Aha, skjønner :/

Huff..pp20 er mye ja. Nærmer meg vel det selv nå også.

Back
Topp