Lillefrø15
Forumet er livet
Æsj så dumt10 dpo
Temp under coverline. Spotter.
Da blir det pp 20 neste uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj så dumt10 dpo
Temp under coverline. Spotter.
Da blir det pp 20 neste uke
Crap. Pakker. Søren.
Og alle andre stygge ord som ikke er for stygge å skrive.
Ja, har visst gått rimelig i ett i dag Men nå er i alle fall utredningen i gang. Tok ul, bakteriologi og celkeprøve i dag. Og så frøys han av to blodkar (AU!) som kanskje står for noe av blødningen. Han var litt nysgjerrig på om ks kunne ha noe med dette å gjøre, men det får vi ta etter hvert. UL i dag var forresten fin, som den har vært tidligere. ..Lykke til!! Du må oppdatere da, når du har vært der
Ja, har visst gått rimelig i ett i dag Men nå er i alle fall utredningen i gang. Tok ul, bakteriologi og celkeprøve i dag. Og så frøys han av to blodkar (AU!) som kanskje står for noe av blødningen. Han var litt nysgjerrig på om ks kunne ha noe med dette å gjøre, men det får vi ta etter hvert. UL i dag var forresten fin, som den har vært tidligere. ..
Mannen har fått rekvisisjon til sædprøve. Jeg skal ta blodprøve på dag 2-3 i neste syklus (hormoner, kjønnssykdommer + noe annet jeg må google), og så skal jeg ta ul med kontrast et sted ved dag 5-7 neste uke. Og så skal han få epikrisene fra ks og exu. Så her skjer det i alle fall noe, og synes det går rimelig fort foreløpig
Ja, det kan du si! Effektiv og erfarenDet var jo en skikkelig sjekkliste! Men så bra dere blir tatt på alvor. Frøys av to blodkar? Hørtes vondt ut.. Betyr det at du kanskje ikke vil spotte denne måneden hvis det var en del av problemet? Høres ut som en særdeles effektiv gyn.
Jeg har hatt perioder hvor det roter sånn med hodet mitt, men lært meg å ikke tenke sånn.Nå har jeg omsider fått kommet i gang. Jeg liker ikke temping så godt. Joda, den er kjempekjekk i forhold til å bestemme EL så klart, men jeg stresser litt med det. Det første jeg gjør når jeg våkner i løpet av natta, er å tenke "hvor mange er klokka? Kan jeg tempe? Åh, er ikke klokka mer? Nå må jeg forte meg å sovne igjen, så jeg ikke ødelegger tempen!" Og da sovner jeg jo i alle fall ikke.. Og jeg temper når gubben står opp, og jeg våkner visst såpass av tempingen at jeg sliter med å sovne igjen til når jeg skal opp. Gjesp. Men ikke snakk om at jeg slutter nå. Det er digg å ha full kontroll
JaEr det dagen etter EL som temperaturen stiger?
Takk
Du kan se på grafene til en del av oss andre for å se. Tempen skal vanligvis være lav frem til EL/i perioden før EL, og så stiger den etter EL. Når temperaturen har vært høyere i 3 dager på rad så setter FF et rødt kryss som viser at EL har vært. Dersom FF er usikker så får man et rødt stiplet kryss.
Tusen takk for forklaring
Det er lærerikt det som står der. Den som starter neste tråd når Lykkeliten blir gravid, bør kopiere det
Ja, jeg vet hun gjorde det, og håper og tror neste også gjør det, helst snart!Det gjorde Liisjja da jeg ble gravid sist. Det er greit å ha en del samlet for nye. Jeg håper egentlig at det snart er nye som tar over tempetråden (altså fordi jeg flytter ut). Og særlig at du pakker bort termometeret for godt!
Ja, jeg vet hun gjorde det, og håper og tror neste også gjør det, helst snart!
Du skal ut sammen med meg du, så da kan de velge selv de som blir igjen her.