Bvf
Flørter med forumet
Venter på g testene i posten. Håper de kommer idag så eg kan begynne.Når skal du teste? Den ser meget spennende ut den grafen din![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på g testene i posten. Håper de kommer idag så eg kan begynne.Når skal du teste? Den ser meget spennende ut den grafen din![]()
Gratulerer så mye!! Der var det vel ingen tvilMå bare vise til noen. Endelig kom postmannen. For en glede over å kunne sjekke posten sin. Hva tror dere om denne damer?Vis vedlegget 66367
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye Bvf!Må bare vise til noen. Endelig kom postmannen. For en glede over å kunne sjekke posten sin. Hva tror dere om denne damer?Vis vedlegget 66367
Ønsker lysende navler på dere alle!!!Gratulerer så mye Bvf!Håper vi andre snart kan følge etter
![]()
Ingen tvil!Må bare vise til noen. Endelig kom postmannen. For en glede over å kunne sjekke posten sin. Hva tror dere om denne damer?Vis vedlegget 66367
Wow! GratulererMå bare vise til noen. Endelig kom postmannen. For en glede over å kunne sjekke posten sin. Hva tror dere om denne damer?Vis vedlegget 66367
Håper du slipper å begynne med temping igjen, daJeg tar pause fra temping og slikt denne mnd her.. Orker ikke å ha på vekkerklokken i ferienOgså er pcen min gått i stykker, så aktivitetsnivået mitt faller drastisk fremover pga det.. Bitter som jeg er gidder jeg ikke kjøpe ny med det første..
![]()
Kortere lutealfase her også etter exu...da har jeg VIP i ett år... hadde det ikke vært rabatt , hadde jeg aldri tatt ett år.
Begynner å tempe igjen i morgen regner jeg med.
virker som lutealfasen er blitt noen dager kortere etter exu... gjør ikke saken lettere :/
håper jeg får progesteron støtte så det tyter ut av øra på meg fremover![]()
Æsj så kjiptKortere lutealfase her også etter exu...
Æsj så kjipthvor mange dager kortere ble din?
nå er dette første mens etter operasjonen. men er nede i 12 dager. hadde 14 før.Fra 14 til 12, tre av fire sykluser etter exu. To dager kortere enn før, altså. Du da?
Rart... 12 dager er heldigvis nok, danå er dette første mens etter operasjonen. men er nede i 12 dager. hadde 14 før.
men leste at veldig mange har fått kortere lutealfase etter exu. rart de ikke sa noe om det på sykehuset.