Lurer på om jeg begynner å bli syk jeg.. Veldig stigende temp, fryser og er sjukt trøtt.. Passer jo bare så innmari fint nå, lissom.. Blæ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Da blir det spennende å se hvordan lutealfasen blir. Etter å ha mistet i desember har jeg begynt å spotte et par dager før mensen ca 8dpo. Føler syklusen har forandret seg så håper dette kan hjelpe.Dersom du har kort lutealfase pga dårlig EL, så kan den det, ellers er det jo for å stimulere til EL
Ja, sorry, mente 0,075 for temping tre kvarter før tida Så jeg kan altså regne med at den høye tempen til riktig tid er pga at jeg allerede hadde våknet en gang, at den ikke var reell?0,05 pr halvtime, så legg på 0,05 hytta 6.30 så er du på kl 7, og innenfor normal
fra app
Mange spørsmål nå som jeg føler jeg bør være litt mer nøye på infoen jeg legger inn Jeg har hatt noen dager nå med eggehvite-utflod. Den første dagen var den ganske stretchy og sticky, mens de tre andre dagene har den vært ekstremt elastisk. Kunne strekke den laaaangt uten at den røk. I dag er den sånn den var på første dagen igjen. Jeg får strukket den litt, men ikke så mye som de andre dagene. Skal jeg legge dagens (og forståvidt også den første dagens) inn som noe annet enn eggwhite, tror dere?
Ja, kanskje det? Jeg vet ikke helt. Jeg har i flere dager før jeg fikk denne skikkelige eggehviteutfloden, hatt mer eller mindre sticky og stretchy utflod, men den har vært gulere og ikke gjennomsiktig i fargen. Men den har vært tykk og man har kunnet strekke den en del (dog eggehviten jeg har hatt de tre dagene, oppfører seg veldig annerledes, så eggehvite er det jo heller ikke..). Er det egentlig normalt? Jeg sliter litt med å vite hva jeg skal kalle den også, nemlig. Og det er vel en litt klarere variant av den, jeg har hatt på dag 1 og i dag med eggehvite. Den som FF kaller sticky, kan man vel egentlig ikke strekke i tråder?Hvis den er mer glatt og blank så er det kanskje watery? Det er watery og eggwhite som regnes som fruktbar utflod.
Du er forresten lagt til nå!
Hvis der hjelper noe, så blir jeg også forvirret av dette slimet. Eneste slimet som jeg er sikker på er el-slimet, ellers er jeg litt i tvil. Føler også noen dager er litt blandet, litt den ene, og litt det andre. Eller litt i trusa (kanskje watery) men som jeg ikke får bestemt meg for, siden jeg aldri så liksom, så litt vanskelig å si hva det var. Ikke at det er noe hjelp til deg daJa, kanskje det? Jeg vet ikke helt. Jeg har i flere dager før jeg fikk denne skikkelige eggehviteutfloden, hatt mer eller mindre sticky og stretchy utflod, men den har vært gulere og ikke gjennomsiktig i fargen. Men den har vært tykk og man har kunnet strekke den en del (dog eggehviten jeg har hatt de tre dagene, oppfører seg veldig annerledes, så eggehvite er det jo heller ikke..). Er det egentlig normalt? Jeg sliter litt med å vite hva jeg skal kalle den også, nemlig. Og det er vel en litt klarere variant av den, jeg har hatt på dag 1 og i dag med eggehvite. Den som FF kaller sticky, kan man vel egentlig ikke strekke i tråder?
Og takk for at du har lagt meg til. Hyggelig å bli en del av tempegjengen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg ville gått for den tanken inntil det motsatte var bevist. Det virker ikke som om du er dpo, så da ville jeg ikke tatt den som kan være usikkerJa, sorry, mente 0,075 for temping tre kvarter før tida Så jeg kan altså regne med at den høye tempen til riktig tid er pga at jeg allerede hadde våknet en gang, at den ikke var reell?
Ja, kanskje det? Jeg vet ikke helt. Jeg har i flere dager før jeg fikk denne skikkelige eggehviteutfloden, hatt mer eller mindre sticky og stretchy utflod, men den har vært gulere og ikke gjennomsiktig i fargen. Men den har vært tykk og man har kunnet strekke den en del (dog eggehviten jeg har hatt de tre dagene, oppfører seg veldig annerledes, så eggehvite er det jo heller ikke..). Er det egentlig normalt? Jeg sliter litt med å vite hva jeg skal kalle den også, nemlig. Og det er vel en litt klarere variant av den, jeg har hatt på dag 1 og i dag med eggehvite. Den som FF kaller sticky, kan man vel egentlig ikke strekke i tråder?
Og takk for at du har lagt meg til. Hyggelig å bli en del av tempegjengen
Anyone?Veit dere om temperaturen stiger med pergotime?
*Sniker*Anyone?