Vi som temper!

Hvis der hjelper noe, så blir jeg også forvirret av dette slimet. Eneste slimet som jeg er sikker på er el-slimet, ellers er jeg litt i tvil. Føler også noen dager er litt blandet, litt den ene, og litt det andre. Eller litt i trusa (kanskje watery) men som jeg ikke får bestemt meg for, siden jeg aldri så liksom, så litt vanskelig å si hva det var. Ikke at det er noe hjelp til deg da :P
Godt å høre at det ikke bare er meg som sliter litt med å vite hva som er hva. Det er nå i alle fall kjekt at eggehviteutfloden er VELDIG karakteristisk da! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hm... Det er litt vanskelig å si. Og særlig om det er blandet med mannegugge også. :p

Jeg synes denne er ganske fin, med kategoriene "No cervical fluid", "Sticky", "Creamy" og "Eggwhite". Den nederste på "Eggwhite" ville jeg kalt "Watery" på FF.
upload_2014-5-18_11-40-41-png.61975
Ook. Det skal ikke være så mye mannegugge innblandet mange av de gangene jeg har hatt det i alle fall. Har sett på den oversikten, men synes ikke jeg finner den typen utflod der :P

God morgen. Innbiller eg meg ting eller er d en svak rosa strek der?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1403505313058.jpg
    1403505313058.jpg
    58,1 KB · Visninger: 78
Ser en svak strek!
Blir spennende å se fremover. Har testet med rfsu denne gangen og ikm er onsdag/torsdag. Lurer på hvor lenge eg bør vente før eg kan ta en ny test evt hvilket merke?

*Sniker

Nå gikk ikke jeg på pergo men letrozol, nesten det samme. Min temp ble ikke noe høyere av det. Men spørs jo litt hva du mener med stiger, blir den høyere for hver dag eller føler du tempen din bare er høy?

Takk for svar:)

J ligger stort sett på 36,4-36,7 men i det j starta på kuren har j ligget på 36,7-37.., antar d har med pergo å gjøre, så liten vits i temping da..

Spent på hvordan tempen blir fremover og om streken blir tydeligere. Venting er så kjedelig! Vil ha lysende navle ;)

Takk for svar:)

J ligger stort sett på 36,4-36,7 men i det j starta på kuren har j ligget på 36,7-37.., antar d har med pergo å gjøre, så liten vits i temping da..
Greit å tempe for å se når eggløsningen din er :) det er jo derfor man temper

Hei jenter.
Måtte bare titte innom å si hei. :)
Her skjer det fint lite. venter fortsatt på min første mens etter operasjonen. aner ikke når den kommer, eller om jeg har hatt el heller siden jeg har hatt tempe fri .
Ting tar så forbasket lang tid.

Hvordan går det med dere da? noen som har fått positiv test enda?

Innom å sniker jeg og..
Sara.. fiine grafen <3 Har stor tro på den! Når jeg jeg komme å snike på om du har testet? :p en uke? :D

Hei Binamor :) Håper du snart er tilbake i form og på rett vei :)

Håper den tråden her fortsetter å tømmes :)
Kan ikke tro at det er så lenge siden jeg satt her selv.. Det kjennes ut som i går og jeg følger spent påd på dere alle <3

Har nå bestilt g strimmler på nettet og gleder meg til de kommer i posten og eg kan teste. Da faller eg ikke for fristelsen for å løpe på butikken og kjøpe rådyre gtester. Så da må eg automatisk vente for å teste. Gleder meg til posten kommer om forhåpentlig to dager :)

Innom å sniker jeg og..
Sara.. fiine grafen <3 Har stor tro på den! Når jeg jeg komme å snike på om du har testet? :p en uke? :D

Hei Binamor :) Håper du snart er tilbake i form og på rett vei :)

Håper den tråden her fortsetter å tømmes :)
Kan ikke tro at det er så lenge siden jeg satt her selv.. Det kjennes ut som i går og jeg følger spent påd på dere alle <3
Planlegger ikke test før til helga.

Og skal ta blodprøver hos gyn cd 2 om det kommer, og time hos gyn to uker senere.

fra app

Skal si denne kroppen produserer EL-slim denne syklusen. Sjette dagen med slim i dag! Det er så elastisk som jeg aldri har hatt før :P Håper morgendagens temp sier 3 dpo!

Hvis jeg hadde beholdt den temperaturen jeg discardet på dag 22, så satte den EL på dag 21. La inn en lav temperatur på dag 22 i steden, og da sier den EL den dagen. Tror det uansett hva, blir mer riktig. Typisk at når jeg endelig begynner og tempe, klarer jeg ikke å få til en skikkelig temp på den antatte EL-dagen :P Plutselig 3 dpo, jippi!

Edit: Kan jeg være ganske sikker på at det stemmer selv om temphoppet ikke har vært veldig stort, egentlig?

Spent på utviklingen av grafen min, kjenner meg litt optimistisk. Selv om eg forventer d motsatte. Det kribler i magen. Nærmer seg ikm og sjekker posten flere ganger om dagen for å se om gtestene er kommet. Vil bare ha et svar enten d er tr eller en spire. Ønsker begge to velkommen uansett hvem. D verste er å ikke vite synes jeg. 13dpo idag.

Spent på utviklingen av grafen min, kjenner meg litt optimistisk. Selv om eg forventer d motsatte. Det kribler i magen. Nærmer seg ikm og sjekker posten flere ganger om dagen for å se om gtestene er kommet. Vil bare ha et svar enten d er tr eller en spire. Ønsker begge to velkommen uansett hvem. D verste er å ikke vite synes jeg. 13dpo idag.
Jeg syntes den ser veldig lovende ut, den grafen din! Krysser fingrene for deg :)

Jeg syntes den ser veldig lovende ut, den grafen din! Krysser fingrene for deg :)
Har bare lyst til å gå å legge meg slik at eg kan måle neste temp. Dagens høydepunkt er morningen kl 6. Hvem hadde trodd d! Venter bare på lysende navle ;)

Har bare lyst til å gå å legge meg slik at eg kan måle neste temp. Dagens høydepunkt er morningen kl 6. Hvem hadde trodd d! Venter bare på lysende navle ;)

Når skal du teste? Den ser meget spennende ut den grafen din :)

Back
Topp