Vi som temper!

Når skal du teste? Den ser meget spennende ut den grafen din :)
Venter på g testene i posten. Håper de kommer idag så eg kan begynne. :) fikk megavondt i magen i går. Måtte ta paracet for å få sove. Så håper ikke d er et neg tegn. Kan eg samle opp morgenurinen i en beholder å ta vare på den til testene kommer senere idag?

Må bare vise til noen. Endelig kom postmannen. For en glede over å kunne sjekke posten sin. Hva tror dere om denne damer?
1403686070407.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Må bare vise til noen. Endelig kom postmannen. For en glede over å kunne sjekke posten sin. Hva tror dere om denne damer?Vis vedlegget 66367

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye!! Der var det vel ingen tvil :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer! :)

*Taster på app på mobilen*

Jeg tar pause fra temping og slikt denne mnd her.. Orker ikke å ha på vekkerklokken i ferien ;) Også er pcen min gått i stykker, så aktivitetsnivået mitt faller drastisk fremover pga det.. Bitter som jeg er gidder jeg ikke kjøpe ny med det første.. :p

da har jeg VIP i ett år... hadde det ikke vært rabatt , hadde jeg aldri tatt ett år.
Begynner å tempe igjen i morgen regner jeg med.
virker som lutealfasen er blitt noen dager kortere etter exu... gjør ikke saken lettere :/
håper jeg får progesteron støtte så det tyter ut av øra på meg fremover ;)

Jeg tar pause fra temping og slikt denne mnd her.. Orker ikke å ha på vekkerklokken i ferien ;) Også er pcen min gått i stykker, så aktivitetsnivået mitt faller drastisk fremover pga det.. Bitter som jeg er gidder jeg ikke kjøpe ny med det første.. :p
Håper du slipper å begynne med temping igjen, da :) Kos deg i ferien!

da har jeg VIP i ett år... hadde det ikke vært rabatt , hadde jeg aldri tatt ett år.
Begynner å tempe igjen i morgen regner jeg med.
virker som lutealfasen er blitt noen dager kortere etter exu... gjør ikke saken lettere :/
håper jeg får progesteron støtte så det tyter ut av øra på meg fremover ;)
Kortere lutealfase her også etter exu...

Begynner tempingen igjen i morgen. Ingen el-tester fremover, men fortsetter prøvingen litt "for moro skyld" som mannen sier. Så da er dere ikke helt kvitt meg enda :)

Fra 14 til 12, tre av fire sykluser etter exu. To dager kortere enn før, altså. Du da?
nå er dette første mens etter operasjonen. men er nede i 12 dager. hadde 14 før.
men leste at veldig mange har fått kortere lutealfase etter exu. rart de ikke sa noe om det på sykehuset.

nå er dette første mens etter operasjonen. men er nede i 12 dager. hadde 14 før.
men leste at veldig mange har fått kortere lutealfase etter exu. rart de ikke sa noe om det på sykehuset.
Rart... 12 dager er heldigvis nok, da :)

Back
Topp