Vi som temper!

Hvordan går det med alle sammen?

13 dpo, lav temp, og det jeg tror muligens er det første sporet av rosa. Så lite at det er ikke sikkert, regner med det er klarere neste gang jeg går på do.

fra app
:(

Her i gården kom krysset i dag. Cirka ti dager til ikm! Nedtellingen er startet!

Hvordan går det med alle sammen?

13 dpo, lav temp, og det jeg tror muligens er det første sporet av rosa. Så lite at det er ikke sikkert, regner med det er klarere neste gang jeg går på do.

fra app

Æsj! Jeg ble så optimist da du ikke spottet i går. :(

Jeg venter på EL, ingenting spennende ellers her.

*Taster på app på mobilen*

Så utrolig dumt, Sara :(

Her er jeg bare 8 dpo, så det er vel ikke så mye å si i forhold til temp enda. Den ligger jo ganske jevnt høyt fortsatt. Begynner å få litt vel store forhåpninger for denne ppen, og det er skummelt. Blendahvit test i dag i alle fall. Skjønner ikke at jeg gidder å teste så tidlig ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, Sara :( Her regner jeg med el i løpet av uken, så ikke så spennende her enda... Ikke at det i det hele tatt er spennende lenger. ..

Her skjer det ikke noe, reelt sett, så jeg får bare vente og se hva som skjer.

Er det flere som kjenner seg igjen når jeg skriver:
- Om man tar med seg paraply, regner det sjeldent.
- Om man pakker seg inn i alt regntøy, kommer det aldri en dråpe.
- Om man sier det er fint vær, skifter det fort og blir dårlig.
- Om man sier noe går for godt til å være sant, skjer det et uhell.
- Er man på langtur med sykkelen, og glemt lappesaker, ja, da er det nettopp denne gangen man punkterer (lang hjemmefra!).
- Har man lappesakene med, punktere man selvfølgelig ikke.

Skjønner dere tegninga? Om man sier det høyt, eller satser sterkt på noe, skjer "alltid" det motsatte..

Vel, jeg kjøpt nettopp VIP for et år, fordi det kan ta lang tid det her. Som med mine andre eksempler, satser jeg på at det passer her også. Når jeg først kjøper VIP for et år, så burde min skjebne gjøre at jeg blir gravid fort!!!

Jaja, hva man ikke sier eller gjør for å "trøste" seg selv ;)

Er godt inne i mitt andre VIP-år...

Der, da var det klart, jeg setter "spotter" på i dag.

9 dpo, men har ikke fått tempa i går og i dag.

nå er tanta på vei vekk og vi starter prøvingen igjen... gru gleder meg litt.
startet tempingen igjen i dag. det var uvant, etter så lang tid med pause...
Nå håper jeg at resten av tempe jentene forsvinner over på et terminforum denne mnd ;)

Jeg skal til utlandet i noen dager og vet ikke om jeg får tilgang på nett. Kan jeg bruke FF i offline modus eller noe sånt, eller må jeg være tilkoblet nett?

Jeg skal til utlandet i noen dager og vet ikke om jeg får tilgang på nett. Kan jeg bruke FF i offline modus eller noe sånt, eller må jeg være tilkoblet nett?

Du kan bruke den offline, den spør da om du vil synce den når du kommer online igjen, bare svar ja

fra app

Da var tempen på tur ned her, så regner med løpet er kjørt denne gangen også.

Jeg tror jeg er 1 dpo. Tempen er litt på vei opp og tappen er lukket. Venter på høyere temp, og krysset 3 dpo, før jeg stoler på det og starter med Lutinus. :)

Jeg har forresten ryddet litt opp i grafene. Det var 1 inaktiv (ikke oppdatert på fire måneder) og en del gravide jeg ikke hadde flyttet.

Rydding er bra :) Gravide er kjempeflott!

Jeg var ikke dpo, men håper på nytt at tempen skal til å øke nå veldig snart. Spent på et par andre grafer her også nå. :)

Er det noen mulighet for å endre hva som vises på chartene som kommer opp i signatur/link via førsteinnlegget? Kunne godt tenke meg at ikke diverse symptomer som jeg plotter inn, blir med.

Er det noen mulighet for å endre hva som vises på chartene som kommer opp i signatur/link via førsteinnlegget? Kunne godt tenke meg at ikke diverse symptomer som jeg plotter inn, blir med.

Om du er på pc, kan du gå inn på fanebladet "sharing" --> "setup", så ser det ut som man selv kan bestemme hvilke detaljer som skal komme med. Håper du finner ut av det :)

Jeg var ikke dpo, men håper på nytt at tempen skal til å øke nå veldig snart. Spent på et par andre grafer her også nå. :)

Kan jo håpe at tempen fortsetter opp nå, var jo en liten stigning for deg i dag. Eller tror du el fortsatt lar vente på seg?

Back
Topp