Vi som temper!

Rart... 12 dager er heldigvis nok, da :)
Får håpe det holder seg på 12 og ikke blir mindre.
Lurer på hvorfor det er sånn.
En annen ting som er irriterende er at mens smertene har kommet for fullt igjen :( ikke hatt det etter jeg fikk mini.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

da har jeg VIP i ett år... hadde det ikke vært rabatt , hadde jeg aldri tatt ett år.
Jeg vurdere også VIP i et år eller tre måneder, det er jo egentlig ikke så dyrt.. Men så har jeg også store planer for å sitte med positiv test om 14 dager, så blir det jo nesten penger ut av vinduet.. hmmm, kan ikke bestemme meg helt om jeg skal kjøpe VIP eller ikke :P

Jeg liker VIP. Bare for gøy da. Også blir jeg ikke fort gravid, så jeg har fornyet med et år etter det første, jeg.

Alltid med rabatt, da

fra app

Tok ett år nå siden det kostet kun 159 kr. Har hatt 3 mnd av gangen før og det går for fort. Uansett så regner jeg ikke med at jeg blir noe fortere gravid med en eggstokk heller:p

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Spent på dagen i dag. 8 dpo i dag og i de siste pp har spottingen startet da.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg er så spent på denne helgen for deg Sara. ♡ Håper virkelig at du har lagt gullegget nå. :)

*Taster på app på mobilen*

Jeg vurdere også VIP i et år eller tre måneder, det er jo egentlig ikke så dyrt.. Men så har jeg også store planer for å sitte med positiv test om 14 dager, så blir det jo nesten penger ut av vinduet.. hmmm, kan ikke bestemme meg helt om jeg skal kjøpe VIP eller ikke :p

Kanskje bare meg men hva mener dere m VIP i mnd osv og i fht graviditet..?
(Vet jo ellers hva betegnelsen står for - men ikke hva so menes i denne sammenheng..?)

Kanskje bare meg men hva mener dere m VIP i mnd osv og i fht graviditet..?
(Vet jo ellers hva betegnelsen står for - men ikke hva so menes i denne sammenheng..?)
FF brukes jo for å bli gravid. Kjøper man vip pakken, får man flere funksjoner (ikke superviktige). Man kan altså godt bruke ff uten vip uten problemer, det er bare mer morsomt (og noen ganger praktisk) med. Om jeg kjøper for et år nå, og bli gravid denne måneden, føler jeg det blir penger ut av vinduet.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

FF brukes jo for å bli gravid. Kjøper man vip pakken, får man flere funksjoner (ikke superviktige). Man kan altså godt bruke ff uten vip uten problemer, det er bare mer morsomt (og noen ganger praktisk) med. Om jeg kjøper for et år nå, og bli gravid denne måneden, føler jeg det blir penger ut av vinduet.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Oi...., ikke m på alle forkortelser merker j... FF???

Oi...., ikke m på alle forkortelser merker j... FF???

Vi som temper bruker et program som heter FertilityFriend for å få alle grafene våre (hvis du ser på første side i tråden her). I det programmet får man mange ekstrafunksjoner om man betaler for "VIP versjonen" i motsetning til gratis-versjonen. Så da må man jo vurdere da om man vil betale for det eller ikke. Og så har de selvfølgelig en del rabatter osv. for å få folk til å kjøpe lengst mulig perioder av gangen - og de fleste av oss vil jo bli gravide og håper at vi slipper å trenge FF i ett år. :)

Du finner oversikt over forkortelser i "Våre viktigste tråder".

Vi som temper bruker et program som heter FertilityFriend for å få alle grafene våre (hvis du ser på første side i tråden her). I det programmet får man mange ekstrafunksjoner om man betaler for "VIP versjonen" i motsetning til gratis-versjonen. Så da må man jo vurdere da om man vil betale for det eller ikke. Og så har de selvfølgelig en del rabatter osv. for å få folk til å kjøpe lengst mulig perioder av gangen - og de fleste av oss vil jo bli gravide og håper at vi slipper å trenge FF i ett år. :)

Du finner oversikt over forkortelser i "Våre viktigste tråder".

Tusen takk for hjelpen!
Da er j litt klokere:)

D er nok ikkeno for meg - j synes d kan være stressende nok m tester.

Lykke til med prøving VIP eller ikke!!;)

Tusen takk for hjelpen!
Da er j litt klokere:)

D er nok ikkeno for meg - j synes d kan være stressende nok m tester.

Lykke til med prøving VIP eller ikke!!;)

Ja, det er nok mer en diskusjon for oss som hører til i denne tråden ja, om man ikke temper så er ikke FF så veldig aktuelt uansett. :)

Jeg er så spent på denne helgen for deg Sara. ♡ Håper virkelig at du har lagt gullegget nå. :)

*Taster på app på mobilen*
Spent ja. I dag eller i morgen skal jeg antakelig se spor av blod om jeg begynner å spotte. Kanskje så sent som søndag, trolig før

fra app

Må bare vise til noen. Endelig kom postmannen. For en glede over å kunne sjekke posten sin. Hva tror dere om denne damer?Vis vedlegget 66367

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg regner nesten med at du er på flyttefot til mars 2015 nå? Skal jeg arkivere grafen din blant de GRAVIDE? :)

Spent på dagen i dag. 8 dpo i dag og i de siste pp har spottingen startet da.

Nok en skuffelse :( spottinga har begynt. Skal prøve pergo neste pp, men kan dette hjelpe på lutealfasen??

Nok en skuffelse :( spottinga har begynt. Skal prøve pergo neste pp, men kan dette hjelpe på lutealfasen??

Dersom spottinga skyldes lite progestron pga dårlig el, så ja. Ellers, du burde kanskje fått progesteron også?

Jeg regner nesten med at du er på flyttefot til mars 2015 nå? Skal jeg arkivere grafen din blant de GRAVIDE? :)
Ja. Beklager at jeg ikke har fått gitt beskjed. Men putt meg gjerne under gravid og så håper eg at spiren har slått gode røtter nå. :)

Ja. Beklager at jeg ikke har fått gitt beskjed. Men putt meg gjerne under gravid og så håper eg at spiren har slått gode røtter nå. :)

Det er da ingenting å beklage. :) Kos deg med spiren!

Hvordan går det med alle sammen?

13 dpo, lav temp, og det jeg tror muligens er det første sporet av rosa. Så lite at det er ikke sikkert, regner med det er klarere neste gang jeg går på do.

fra app

Back
Topp