Vi som temper!

Til dere som har erfaring med temping både oralt og vaginal, hvor stor forskjell pleier det å være på disse målingene? Jeg har skiftet til vagnialt nå, for likte ikke at tempen kunne variere så mye, på to målinger rett etter hverandre. Men nå er jo tempen min kjempehøy. Tror det er litt sykdom ute å går, men derfor lurer jeg på hvor mye høyere vaginaltempingene pleier å være, ift. oralt? Er det noen som har en idé, eller erfaring med det?

Min var vel omtrent 0,5 grader høyere vaginalt enn oralt. :)

*Taster på app på mobilen*

Nå er jeg klar for å håpe.

Ja, ikke 13 dpo altså, men kanskje, kanskje 2?

fra app

Eller kanskje 5-6 dpo? Du er nå dpo da. Håper jeg. Virkelig! ♡

Hei tempguruer :)
Hva tror dere om dette temperaturfallet?
http://www.fertilityfriend.com/home/4fd301

Vanskelig å si noe helt konkret. Tempfall kan komme ved graviditet og uten graviditet og det har vært flere her med solide tempfall som ikke har vært gravide.. Men det er jo et solid tempfall, så det er lov å håpe, selv om det dessverre ikke "betyr" noe som helst! :)

Gleder meg til å stå opp hver morgen og måle tempen! Dagens høydepunkt. Er 6 dpo idag, og venter spent hver dag for å se om tempen holder seg høy eller om tr vil melde sin ankomst om en liten stund. Tøft å vente på det. Noen som vet hvor lenge tempen skal holde seg konstant høy for d indikerer graviditet eller er dette veldig individuelt?

Temperaturen holder seg høyere gjennom graviditeten, men det er jo ikke helt konstant så det kan svinge litt fra dag til dag.

På første side i denne tråden er det et bildegalleri med gravid-grafer. Ta en titt der. :)

Vanskelig å si noe helt konkret. Tempfall kan komme ved graviditet og uten graviditet og det har vært flere her med solide tempfall som ikke har vært gravide.. Men det er jo et solid tempfall, så det er lov å håpe, selv om det dessverre ikke "betyr" noe som helst! :)
Takk for svar. Ja, jeg må nok smøre meg med tolmodighet, og håpe på det beste :-)

Eller kanskje 5-6 dpo? Du er nå dpo da. Håper jeg. Virkelig! ♡

5-6 tror jeg slett ikke på. Enda mindre enn 13. Men 2, det håper jeg på. Vi får se hva de neste dagene bringer, magen kjennes ut som om mensen er på vei, men ingen blod.

fra app

Velkommen i dpo-land, Sara! Nå er det bare en ny runde med venting ;) Har du hørt noe fra gyn enda?

Ja, etter mye mas fra meg, ble det avklart at henvisninngene mine var stuck på en pc, men de jobbet med saken, og ga meg time 10. juli.

Ja, etter mye mas fra meg, ble det avklart at henvisninngene mine var stuck på en pc, men de jobbet med saken, og ga meg time 10. juli.
Godt du endelig har fått time! 10. juli er jo ikke så lenge til da :)

Men så bra du fikk kjapt time da! Skulle bare mangle i grunn.. Håper den ikke kræsjer med ferien deres da..

Jeg fatter ikke hvordan jeg skal få tempa. Kroppen min er ikke særlig glad i tilførsel av hormoner, som Letrozol og Pergotime, for jeg får ikke sove på måneder etterpå, blir kun 1 time her og 1 time der.

10. juli er bare tre uker til, så det går fort.

Det er første uka i ferien vår, men vi er hjemme den uka uansett, har ikke noen avtale før 17. så det holder fint at vi drar i helga eller etter den tenker jeg :)

Jeg har såvidt begynt og tempe, men jeg vet ikke enda om jeg får noen rutine på dette. Derfor drøyer jeg litt med å "melde meg" helt inn her. Men jeg lurer på en ting. Jeg kjøpte termometer fra billigtester, og den skal jo vise siste målte temp. Er det den tempen som kommer opp når man slår på termometeret? For den stemmer i så fall ikke. 36,50 kommer alltid opp, uavhengig av hva som faktisk var den siste tempen som ble målt. Noen som har vært borti dette og vet hvordan jeg får den til å vise siste målte?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du må holde knappen inne litt når du slår på, da viser den siste måling en liten stund

fra app

Du må holde knappen inne litt når du slår på, da viser den siste måling en liten stund

fra app
Aha! Takk :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp