Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What?! Blod nå???!
Tidlig er det i alle fall Må si jeg hadde likt dette bedreuten blod...Litt tidlig festeblødning?
Tidlig er det i alle fall Må si jeg hadde likt dette bedreuten blod...
He he Ja, man blir i alle fall sykt god på å vente av detteDu får vente og se. Om det bare er litt blod i dag så kan det jo være et godt tegn!
Velkommen tilbake, har savnet deg her Skulle vel helst ha sett at du var på terminforum, men...
Så hyggelig at du er tilbake! Spennende at du skal i gang med utredning, men forhåpentligvis skal du snart til terminforum.
God helg damer. Rødt kryss og 3 dager dpo har fått en rar rosa firkant på kalenderen min med hvit bakgrunn den 30. Noen som vet hva det betyr?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er du ikke en ny temper? For så er det fordi FF ikke er sikker på syklusen din ennå. De to første syklusene får man testdagen mye senere enn når du har forventet tr. Tror det er for å sikre seg at alle burde ha fått tr på det tidspunkt, og derfor skal man vente med å teste. Etter to måneder med temping mener FF den har nok data på deg, og da blir testdag og tr dag satt sammenGod helg damer. Rødt kryss og 3 dager dpo har fått en rar rosa firkant på kalenderen min med hvit bakgrunn den 30. Noen som vet hva det betyr?
Aha da henger eg med. TakkEr du ikke en ny temper? For så er det fordi FF ikke er sikker på syklusen din ennå. De to første syklusene får man testdagen mye senere enn når du har forventet tr. Tror det er for å sikre seg at alle burde ha fått tr på det tidspunkt, og derfor skal man vente med å teste. Etter to måneder med temping mener FF den har nok data på deg, og da blir testdag og tr dag satt sammen
Ff blir vell klok på meg etterhvertEr du ikke en ny temper? For så er det fordi FF ikke er sikker på syklusen din ennå. De to første syklusene får man testdagen mye senere enn når du har forventet tr. Tror det er for å sikre seg at alle burde ha fått tr på det tidspunkt, og derfor skal man vente med å teste. Etter to måneder med temping mener FF den har nok data på deg, og da blir testdag og tr dag satt sammen
God helg damer. Rødt kryss og 3 dager dpo har fått en rar rosa firkant på kalenderen min med hvit bakgrunn den 30. Noen som vet hva det betyr?
Er lenge å vente på å kunne teste. Kan godt tenkes at eg sprekker førDet er egentlig "test date", men det er ikke logikk i at du skal vente med å teste til 5 dager over ikm da...
Det er sånn de to første månedene med FF, før FF mener den har nok data på en, til å sette den på ikm Det var det den sa hos meg hvertfallDet er egentlig "test date", men det er ikke logikk i at du skal vente med å teste til 5 dager over ikm da...
Er lenge å vente på å kunne teste. Kan godt tenkes at eg sprekker før