Vi som temper!

Har hatt 12-14 dagers lutealfase. Synes det er litt vel tidlig å begynne å blø nå... Sist jeg blødde så tidlig hadde jeg svangerskap utenfor livmoren :confused:

Tidlig er det i alle fall ;) Må si jeg hadde likt dette bedreuten blod...

Du får vente og se. Om det bare er litt blod i dag så kan det jo være et godt tegn! :D

Velkommen tilbake, har savnet deg her :) Skulle vel helst ha sett at du var på terminforum, men...

Så hyggelig :) Hvordan går det med deg? Ser du spotter litt, så vi får bare håpe at det er en spire som har satt seg i nærheten av den gropen din i livmoren som gjør at det lekker litt! (for du hadde noe der med arret)? Du har jo i hvert fall veldig fin og høy temp!! :D

Her skjer det bare ikke noe som helst...

God helg damer. Rødt kryss og 3 dager dpo :) har fått en rar rosa firkant på kalenderen min med hvit bakgrunn den 30. Noen som vet hva det betyr?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402729594402.jpg
    1402729594402.jpg
    62,3 KB · Visninger: 62
Så utrolig kjedelig Sara.

Jeg tror ikke jeg er gravid. Tempen gikk ned, og testen er like svak eller kanskje litt svakere enn i går. Hcg på 10 og det var det? Drittlei av at kroppen min ikke får til dette her, selv med en heftig dose progesteron. Litt sur i dag, men det går snart over for vi skal bestille ferie når tr kommer. Og så blir det jo lite BV i sommer tipper jeg. Vi får se. Lei i dag hvert fall. Nå runder vi straks ett år som prøvere.

God helg damer. Rødt kryss og 3 dager dpo :) har fått en rar rosa firkant på kalenderen min med hvit bakgrunn den 30. Noen som vet hva det betyr?

Jeg vet ikke hos deg for du har jo to rosa firkanter, men hos meg er det bare en rosa firkant med hvit bakgrunn og det er den dagen FF mener tr kommer. Den pleier å bli sånn hvit bakgrunn når det røde krysset/EL har kommet i systemet. Har du hatt litt ulik lutealfase siden den har satt opp to forslag hos deg?

Er du ikke en ny temper? For så er det fordi FF ikke er sikker på syklusen din ennå. De to første syklusene får man testdagen mye senere enn når du har forventet tr. Tror det er for å sikre seg at alle burde ha fått tr på det tidspunkt, og derfor skal man vente med å teste. Etter to måneder med temping mener FF den har nok data på deg, og da blir testdag og tr dag satt sammen :)

Er du ikke en ny temper? For så er det fordi FF ikke er sikker på syklusen din ennå. De to første syklusene får man testdagen mye senere enn når du har forventet tr. Tror det er for å sikre seg at alle burde ha fått tr på det tidspunkt, og derfor skal man vente med å teste. Etter to måneder med temping mener FF den har nok data på deg, og da blir testdag og tr dag satt sammen :)
Aha :) da henger eg med. Takk

Ff blir vell klok på meg etterhvert :)

Det er egentlig "test date", men det er ikke logikk i at du skal vente med å teste til 5 dager over ikm da...

Det er egentlig "test date", men det er ikke logikk i at du skal vente med å teste til 5 dager over ikm da...
Er lenge å vente på å kunne teste. Kan godt tenkes at eg sprekker før ;)

Det er sånn de to første månedene med FF, før FF mener den har nok data på en, til å sette den på ikm :) Det var det den sa hos meg hvertfall :)

Er lenge å vente på å kunne teste. Kan godt tenkes at eg sprekker før ;)

Men om det stemmer som sagt over her at du er ny bruker av FF, så setter den test date så sent fordi den ikke vet hvor lang lutealfase du har. Teste før gjør de fleste...

Dette lurte jeg på forrige mnd også.. Men når tempen synker dag 2/3, betyr det noe som helst? Tenker kanskje at det betyr dårlig eggløsning, men vet ikke om det kan ha sammenheng med lav temperatur? Syns det er så rart at den plutselig skal være så lav rett etter el..

Den setter testdag automatisk 18 dager etter EL når den ikke har nok data, står det på min.

Back
Topp