Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg stopper med tempingen nå som denne finingen kom. Takk for nå, og lykke til videre!
Godt å vite at den du har jobber så bra, og at syklusen er derKroppen driver med el. Godt å vite at eggstokken funker etter å ha fjernet den ene. Men blir ikke noe aksjelegging denne gangen. Må vente på utredning
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Ja veldig veldig bra. Vært spent på om den i det hele tatt funket. Og det gjør den veldig deilig at kroppen funker som vanlig etter det den har vært igjennomGodt å vite at den du har jobber så bra, og at syklusen er der
Hmmm. Jeg har da alltid ment at lutealfasen er relativt stabil, hos samme person, +/-1 dag. Siden jeg kun er på tredje måned med temping, har jeg ikke det store statistiske grunnlaget, men de to første syklusene var på 11 og 13 dpo. Nå jeg jeg på 15 dpo, ingen mens, og negative tester.
Joda, det er noen som produserer hcg sent, men burde ikke tempen holdt seg litt oppe i det tilfellet? Min er bare dalende om dagen. Kan det være FF har satt krysset feil? Det er jo klare røde linjer, så virker ikke som om FF er i tvil. Hmmm, syntes det er mekeligt. Og tr kan godt komme nå, om hun har planer om det :/
Hei jenter. Litt hjelp. Synes dere t streken er like sterk som c streken = positiv el eller er v sterkere enn t = neg el? Synes selv den er positiv. Isåfall er d aksjelegging
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Den der må da vel være positiv Kos dere!Hei jenter. Litt hjelp. Synes dere t streken er like sterk som c streken = positiv el eller er v sterkere enn t = neg el? Synes selv den er positiv. Isåfall er d aksjelegging
Hei jenter. Litt hjelp. Synes dere t streken er like sterk som c streken = positiv el eller er v sterkere enn t = neg el? Synes selv den er positiv. Isåfall er d aksjelegging
Jeg tror heller 1 enn 6 om jeg et dpo?
fra app
Enig. Får se om krysset flytter seg om to dagerJeg tror heller 1 enn 6 om jeg et dpo?
fra app
Eller nei, ff fjernet krysset da jeg la inn spotting.
Jepp, for jeg spotter nemlig. Stylus uten el? Det er noen år siden sist...
fra app