Vi som temper!

Kroppen driver med el. Godt å vite at eggstokken funker etter å ha fjernet den ene. Men blir ikke noe aksjelegging denne gangen. Må vente på utredning :(

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Kroppen driver med el. Godt å vite at eggstokken funker etter å ha fjernet den ene. Men blir ikke noe aksjelegging denne gangen. Må vente på utredning :(

<3februar 2011<3
Godt å vite at den du har jobber så bra, og at syklusen er der :)

Godt å vite at den du har jobber så bra, og at syklusen er der :)
Ja veldig veldig bra. Vært spent på om den i det hele tatt funket. Og det gjør den :) veldig deilig at kroppen funker som vanlig etter det den har vært igjennom

<3februar 2011<3

Har vært stille en stund her i fra. Føler meg litt motløs etter avslaget på prøverør, vekten oppførerer seg som flo og fjære (ergo opp og ned uten grunn, det er i allefall ikke månen. Hehe). Skal i gang med Letrozol i morgen, så håper alt jeg kan for at ting klaffer snart. Er såååå lei. Har jo hatt eggløsning hver eneste syklus, så det burde jo klaffet snart. Men gynekologen på fertilitets seksjonen mener at det er jo klart og tydelige PCOS som har skylden, selv om jeg har eggløsning.

Gratulerer til den/de som er blitt gravide i det siste <3

Lurer på en ting, om noen vet. Må Letrozol takes til samme tid? Skal jo begynne på de i morgen, men skal til undersøkelse av magen på onsdag, så jeg skal drikke noen greier som tømmer systemet. Så jeg er redd tabletten blir med ut om jeg tar den for nære medisineringen. Så tror dere det går fint å ta tabletten på tirsdags morgen, så på onsdag kveld?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmmm. Jeg har da alltid ment at lutealfasen er relativt stabil, hos samme person, +/-1 dag. Siden jeg kun er på tredje måned med temping, har jeg ikke det store statistiske grunnlaget, men de to første syklusene var på 11 og 13 dpo. Nå jeg jeg på 15 dpo, ingen mens, og negative tester.

Joda, det er noen som produserer hcg sent, men burde ikke tempen holdt seg litt oppe i det tilfellet? Min er bare dalende om dagen. Kan det være FF har satt krysset feil? Det er jo klare røde linjer, så virker ikke som om FF er i tvil. Hmmm, syntes det er mekeligt. Og tr kan godt komme nå, om hun har planer om det :/

Hmmm. Jeg har da alltid ment at lutealfasen er relativt stabil, hos samme person, +/-1 dag. Siden jeg kun er på tredje måned med temping, har jeg ikke det store statistiske grunnlaget, men de to første syklusene var på 11 og 13 dpo. Nå jeg jeg på 15 dpo, ingen mens, og negative tester.

Joda, det er noen som produserer hcg sent, men burde ikke tempen holdt seg litt oppe i det tilfellet? Min er bare dalende om dagen. Kan det være FF har satt krysset feil? Det er jo klare røde linjer, så virker ikke som om FF er i tvil. Hmmm, syntes det er mekeligt. Og tr kan godt komme nå, om hun har planer om det :/

Vanskelig å vite om FF har satt krysset riktig, når man ikke logger andre ting enn tempen. Men sånn ut i fra tempen, så ser det jo ut som det stemmer.
Og det er riktig at de sier at lutealfasen er stabil hos samme kvinne, men det stemmer ikke hos meg, samme hvor mye legene krangler på at det ikke er mulig. Her har den varierert alt fra 9 dager til 15 dager.

Hei jenter. Litt hjelp. Synes dere t streken er like sterk som c streken = positiv el eller er v sterkere enn t = neg el? Synes selv den er positiv. Isåfall er d aksjelegging ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402426573317.jpg
    1402426573317.jpg
    28,5 KB · Visninger: 67
Hei jenter. Litt hjelp. Synes dere t streken er like sterk som c streken = positiv el eller er v sterkere enn t = neg el? Synes selv den er positiv. Isåfall er d aksjelegging ;)

Jeg synes den ser positiv ut. :) Happy humping!

Den der må da vel være positiv :) Kos dere!

Positiv

Jeg tror heller 1 enn 6 om jeg et dpo?

fra app

Jeg tror heller 1 enn 6 om jeg et dpo?

fra app

Ja, det tror jeg også. Håper den holder seg høy nå. At du er 1 dpo! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Det flytter seg nok, om den holder seg

fra app

Eller nei, ff fjernet krysset da jeg la inn spotting.

Jepp, for jeg spotter nemlig. Stylus uten el? Det er noen år siden sist...

fra app

Eller nei, ff fjernet krysset da jeg la inn spotting.

Jepp, for jeg spotter nemlig. Stylus uten el? Det er noen år siden sist...

fra app

What? Nei. Det er jo virkelig ikke lov. :( Da skal kroppen din slippe gullegget neste syklus i så fall.

Har du noen gang sppttet ved EL da? Dersom jeg forsøker meg på optmist-varianten.

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp