Vi som temper!

Hei!

Da er jeg tilbake fra ferie:) Satser på el i dag eller i morgen.

Fint å se at det kommer til nye tempere, men håper ikke dere blir her så lenge.

Utrolig frustrerende at det skal ta sånn tid med den el din, Sara! Nå må det vel skje noe snart?

Noen som har planer om å teste snart? Trenger å ha noe å følge med på i de ubrukelige ventedagene :)

Hei!

Utrolig frustrerende at det skal ta sånn tid med den el din, Sara! Nå må det vel skje noe snart?

Noen som har planer om å teste snart? Trenger å ha noe å følge med på i de ubrukelige ventedagene :)

Hei. Jeg er ny i dette og prøver først å finne el. Så den venter jeg på :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei!

Jeg tok en ny test i dag, 9 dpo. Det er den nederste på bildet. Den er fra ettermiddagsurin. De to øverste er fra 7 og 8 dpo. Synes jeg ser antydning til "noe", kanskje mest på den i midten (8 dpo).. Ser dere andre dette "noe" eller er det jeg som har stirret på dem altfor lenge?

Vedlegg

• 1402160874174.jpg
    1402160874174.jpg
    39 KB · Visninger: 78
Jeg tok en ny test i dag, 9 dpo. Det er den nederste på bildet. Den er fra ettermiddagsurin. De to øverste er fra 7 og 8 dpo. Synes jeg ser antydning til "noe", kanskje mest på den i midten (8 dpo).. Ser dere andre dette "noe" eller er det jeg som har stirret på dem altfor lenge?
Hmmmmm... Mulig det er "noe" der, men litt vanskelig å si når det er så svakt lys på bildet... Forhåpentligvis får du noe tydeligere om noen dager, så slipper vi å stirre oss ihjel :P

Hei!

Velkommen tilbake :)

Hmmm, teste-planer?? Kanskje, kanskje ikke.. Hadde helt hvit test i dag, men pga. dårlig søvn (var bl.a. oppe å gikk tre timer før jeg tempet) vet jeg ikke om tempen i dag teller, for den gikk fra 36,90 i går, til 36,48. Det syntes jeg var et mektig sort temp-fall, noe jeg ikke vil tro på (lenge leve optimisten)! Er tempen lav i morgen tester jeg for all del ikke, er den høy så kanskje. Testet når jeg våknet i dag, halvannen time etter normal test-tid, og om jeg regulere tempen ift. tiden, ville det vært høy temp til normal test-tid.

Vet ikke om dette i det hele tatt ble forståelig. Konklusjon, høy temp i morgen utløser kanskje testetrangen i meg. Lav temp utløser bare tanken på å pakke tamponger i veska :P

Liker at tempen stiger:)

Sent from my iPad using BV Forum

Ff finner ikke el på meg så langt.

Jeg er ikke uenig heller, selv om jeg håpte.

Vel, bare å forsette, eldste er unnfanget på el dag 48 eller noe sånn, så viktig å ikke gi opp.

Men lei. Håper jeg ikke må vente veldig lenge på gyn, men forventet jo september. Særlig når henvisningen ikke kom frem på første forsøk. Håper, håper, men tror ikke på noe før etter sommeren

fra app

Ff finner ikke el på meg så langt.

Jeg er ikke uenig heller, selv om jeg håpte.

Vel, bare å forsette, eldste er unnfanget på el dag 48 eller noe sånn, så viktig å ikke gi opp.

Men lei. Håper jeg ikke må vente veldig lenge på gyn, men forventet jo september. Særlig når henvisningen ikke kom frem på første forsøk. Håper, håper, men tror ikke på noe før etter sommeren

fra app
Uff så kjedelig! Godt du klarer å være positiv Sara :)

Tempen opp i dag. Men dette er mer normal før-el-temp enn jeg har hatt så langt i syklusen. Før el pleier å være 36,6 ca, mens dpo pleier å være 36,8-37,2. Negativ el-test. Får se hva som skjer med tempen i morgen. ..

10 dpo, tempen steg til helt nye høyder i dag. Aldri målt så høyt før. Det som i går var "noe" har nå blitt til strek. Åh ♡ Håper de blir sterkere i dagene som kommer. Jublelittstilleinnimeghurra!

Vedlegg

• 1402224820668.jpg
    1402224820668.jpg
    24,1 KB · Visninger: 83
Gratulerer! :)

*Taster på app på mobilen*

10 dpo, tempen steg til helt nye høyder i dag. Aldri målt så høyt før. Det som i går var "noe" har nå blitt til strek. Åh ♡ Håper de blir sterkere i dagene som kommer. Jublelittstilleinnimeghurra!
Herlig! Håper dette går veien!

synes jeg ser skyggestreker på de to nederste testene.

synes jeg ser skyggestreker på de to nederste testene.

Det var det jeg også var litt redd for, men det viser seg at de blir mer og mee tydelige for hver dag som går. Så det var visst ikke skyggestreker heldigvis :-) Men takk for svar.

Det var det jeg også var litt redd for, men det viser seg at de blir mer og mee tydelige for hver dag som går. Så det var visst ikke skyggestreker heldigvis :-) Men takk for svar.
Jeg så det siste bilde du la ut. De blir sterkere ja :D

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Æsj! Min måler ble glemt under puten i syden:/ heldigvis har el vært! Får kjøpe ny på tirsdag

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp