Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 11 dpo i dag, og tempen er høyere enn jeg noen gang har målt (de siste tre månedene). Våknet kort 05.00 tempet (sånn om jeg ikke skulle sovne igjen) 36,72. Sovnet fint, og tempet igjen 06.05, 36,90! Nå kan det jo være litt fordi jeg våknet sånn, så kan være at tempen egentlig skal nærmere 36,8?. Men, jeg tolker det som at det er håp! Blendatest i går, og skyndte meg å tisse innen jeg fikk testet i dag. Så håper på en liten strek i morgen, og ingen TR!
Og jeg får visst ikke el...
Så sen har den ikke vært på den tiden vi har prøvd oppå nr tre, utenom første etter sa.
fra app
Lurer på om el var på dag 9 siden den var så lav for så å stige uten at ff har reg d? Eller kommer el senere og tempen min skal videre opp? Synes den ligger lavt ifh mange av deres grafer. Vil ff automatisk legge inn et rødt kryss ved el eller kan den gå glipp av d? Trodde el skulle være på søndag, men nå er jeg usikker. Kroppen er mystisk.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er veldig vanskelig å si siden tempen din er såpass ustabil. For at FF skal sette kryss må du ha hatt lav temp en god stund før den tydelig stiger over minst 3 dager. Siden du ikke har hatt jevn lav temp før den stiger igjen så klarer ikke FF å tolke det som EL.
Nå syns jeg kroppen din skal produsere gullegget altså! Jeg heier og sniker på dere!Og jeg får visst ikke el...
Så sen har den ikke vært på den tiden vi har prøvd oppå nr tre, utenom første etter sa.
fra app
Jeg prøver å ikke gjøre det, men små-våkner noen ganger før tiden, og da temper jeg, sånn i tilfelle jeg ikke sovner fort igjen. Om jeg ikke temper ligger jeg uansett bare å stresser over at nå må jeg jo sovne, ellers blir det tempetull Så avhengig av hvor stor forskjell det er på tempen og tiden kan det være jeg korrigerer. Om du ikke pleier å gjøre det, er denne kalkulatoren en god ting: http://www.fertilityfriend.com/ttc/tempcorr_module.php. Men, som FF også sier, så skal man ikke stole for mye/bruke for mange korrigerte temperaturer, det blir jo bare et estimat.Justerer dere tempen ut fra tidspunkt?