Vi som temper!

Sara - du er kanskje 1 dpo nå? Krysser fingrene!!!

EL-termin 22. februar. Jaja. Du klarer det fint om det blir februar. :) Jeg heier på gullegget!

Innom å sniker for å se om det er godt nytt i vente snart :)
Tenkte det ville vært uhøflig å ikke si hei..

Ser det er hvertfall to lovende graver her nå :)

Og noen lange sykluser.. :/
Sara hvordan går det? Jeg synes du er fantastisk som holder motet oppe og klarer å framstå som så sindig <3 (jeg hadde blitt sinnsyk, så kudos til deg).

Lykkeliten, hva er det for en merkelig temp? Kan ikke huske å he sett et slikt mønster hos deg tidligere.

Krysser fingrene for dere alle og at dere får bli de første til å fylle opp kommende terminforum framover. <3

klem til dere alle! Tvi tvi!

Sara hvordan går det? Jeg synes du er fantastisk som holder motet oppe og klarer å framstå som så sindig <3 (jeg hadde blitt sinnsyk, så kudos til deg).

Lykkeliten, hva er det for en merkelig temp? Kan ikke huske å he sett et slikt mønster hos deg tidligere.

Krysser fingrene for dere alle og at dere får bli de første til å fylle opp kommende terminforum framover. <3

Nei, aner ikke hvorfor den har gått sånn opp og ned før EL, men den har ikke vært dpo-høy enda så regner med at jeg finner EL ganske greit allikevel. :) Høyeste toppen jeg har hatt nå er 36,6, og jeg pleier jo å ligge på 36,7-37,2 etter EL. Så det er nok bare sommeren kanskje, varmt under dyna noen netter? Haha..

Ser ut som EL er på vei nå da, nå har jeg begynt å få fruktbar utflod, litt sterkere EL-test og tappen har endret fasong til mykere og halvåpen. Forventet EL i løpet av de neste 7 dagene egentlig.

Håper alt er bra med deg! :)

Nei, aner ikke hvorfor den har gått sånn opp og ned før EL, men den har ikke vært dpo-høy enda så regner med at jeg finner EL ganske greit allikevel. :) Høyeste toppen jeg har hatt nå er 36,6, og jeg pleier jo å ligge på 36,7-37,2 etter EL. Så det er nok bare sommeren kanskje, varmt under dyna noen netter? Haha..

Ser ut som EL er på vei nå da, nå har jeg begynt å få fruktbar utflod, litt sterkere EL-test og tappen har endret fasong til mykere og halvåpen. Forventet EL i løpet av de neste 7 dagene egentlig.

Håper alt er bra med deg! :)

Da satser vi på at EL kommer snart og at det klaffer nå :)

Her er formen stigende etter noen tunge uker :(
Jeg har vært i elendig form, uten matlyst, slapp, men heldigvis lite oppkast. Men jeg har gått ned i underkant av 6 kg og på en god dag får jeg i meg mellom 500 og 1000 kalorier :(

Men nå er både matlysten og energien tilbake og jeg var på ul 11+2 og fikk se en veldig aktiv liten sak :)
Alt så bra ut og nå venter jeg på første JM time 19 juni og OUL 4 juli.

Men alt i alt skal jeg ikke klage :)

Da satser vi på at EL kommer snart og at det klaffer nå :)

Her er formen stigende etter noen tunge uker :(
Jeg har vært i elendig form, uten matlyst, slapp, men heldigvis lite oppkast. Men jeg har gått ned i underkant av 6 kg og på en god dag får jeg i meg mellom 500 og 1000 kalorier :(

Men nå er både matlysten og energien tilbake og jeg var på ul 11+2 og fikk se en veldig aktiv liten sak :)
Alt så bra ut og nå venter jeg på første JM time 19 juni og OUL 4 juli.

Men alt i alt skal jeg ikke klage :)

Det er slitsomt med kvalme og elendig form, jeg gruer meg veldig til at jeg kanskje skal gjennom det på nytt så du får full forståelse fra meg! :Heartred Men godt at du begynner å bli bedre, kanskje du kan nyte sommeren litt. :) Da er det egentlig ikke lenge til OUL nå. Så gøy! :D

Endelig! Der var blodet borte. 3 uker er lenge nok. Så nå er det bare å vente på tanta som skal komme før vi kan begynne prøvingen igjen... Alt er bare venting,og jeg blir så lei

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Det går. Må jo bare det, men jeg venter vekselsvis på el og time hos gyn...

fra app

Endelig! Der var blodet borte. 3 uker er lenge nok. Så nå er det bare å vente på tanta som skal komme før vi kan begynne prøvingen igjen... Alt er bare venting,og jeg blir så lei

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Venting er tungt

fra app

Her kommer ennå et spørsmål angående selve grafen/skjemaet hos FF.

I statistik-linjen har nedtellingen til testdagen startet (jippi!). Men det er to forskjellige røde felter, altså to dager hvor den foreslår tr. Er dette fordi lutalfasen min har variert fra 11 til 13 dager, så foreslår den ikm til å være både lørdag 7 og mandag 9? Jeg trodde den tok gjennomsnittet, for før el var det kun en dag den foreslo som ikm. Noen som kan forklare?

chartgraph_module.png

Last edited:
Her kommer ennå et spørsmål angående selve grafen/skjemaet hos FF.

I statistik-linjen har nedtellingen til testdagen startet (jippi!). Men det er to forskjellige røde felter, altså to dager hvor den foreslår tr. Er dette fordi lutalfasen min har variert fra 11 til 13 dager, så foreslår den ikm til å være både lørdag 7 og mandag 9? Jeg trodde den tok gjennomsnittet, for før el var det kun en dag den foreslo som ikm. Noen som kan forklare?

chartgraph_module.php

Litt forvirrende nårn du har min graf der?

men jeg lurer på det at står tall inni symptomene dine?

Men altså, det hender at ff er litt rar på at den ikke er sikker på ikm er, av og til, når ting forandrer seg i hvor lang dpo-tiden varer

Haha, det er min graf, men kanskje linken er sånn at alle får sin graf opp??? *se om jeg kan fikse*

Da har du feil link ja, for herfra ser jeg min. Du kan ikke linke til den du prøver tror jeg, bare homepage-siden og der er det ikke stats.

Da har du feil link ja, for herfra ser jeg min. Du kan ikke linke til den du prøver tror jeg, bare homepage-siden og der er det ikke stats.
Nei, linken var til min graf, men den "rettes" nok, når andre åpner den, så de kommer til sine grafer/sin home-page. Har rettet på det nå, så håper kun det er min graf som kommer opp :P

men jeg lurer på det at står tall inni symptomene dine?

Men altså, det hender at ff er litt rar på at den ikke er sikker på ikm er, av og til, når ting forandrer seg i hvor lang dpo-tiden varer
Ja, det står tall. Det kan man selv rette til. Jeg syntes det er fint, så kan jeg se når jeg har litt ømme brystvorter, og når de er kjempeømme. For noen ganger kommer det symptomer, som kanskje ikke er helt reele, og da er det fint å kunne sette dem som grad 1 ut av 5, for så vet jeg at de ikke var så viktige/markante/sterke.

Ja, det står tall. Det kan man selv rette til. Jeg syntes det er fint, så kan jeg se når jeg har litt ømme brystvorter, og når de er kjempeømme. For noen ganger kommer det symptomer, som kanskje ikke er helt reele, og da er det fint å kunne sette dem som grad 1 ut av 5, for så vet jeg at de ikke var så viktige/markante/sterke.

stilig, hvor gjør du det? DEt har jeg ikke sett

Nei, linken var til min graf, men den "rettes" nok, når andre åpner den, så de kommer til sine grafer/sin home-page. Har rettet på det nå, så håper kun det er min graf som kommer opp :p

Du hadde link til hovedsiden, den man må være innlogget for å se, og da styres man til sin egen, ja.

Men altså, lutealfase som foradrer seg, det takler FF litt dårlig. At tiden frem til el varierer tar den glatt, men dette bir krøll. Min ga meg test date dagen ETTER ikm sist av denne grunn

Back
Topp