Vi som temper!

Ja det skal være sikkert:( gikk over 1 1/2 år før det satt! Hadde bestilt time til fertilitets klinkikken for å snakke om ivf og en uke før timen så fikk eg positiv test. Heldigvis gikk det svangerkapet ganske smertefritt og uten dramatikk :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o
Samme som her da. Eller gikk 18 mnd fra siste SA til jeg ble gravid med mini. Skulle bestille time til utredning ,men slapp det da. Tar jo lenger tid denne gangen,med bare mer tull og komplikasjoner i tillegg. Men nå er det vår tur snart :)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Blendahvit test 8dpo. Får prøve å ta en test igjen på lørdag hvis ikke tr er kommet til da. Er på cd30 i dag og har vanligvis fått tr på dag 30/31.

Sent from my iPad using BV Forum

8 dpo er blenda forventet, og ikm er nok senere, med mindre du pleier å ha så kort lutealfase, og det er ikke vanlig eller bra

fra app

Samme som her da. Eller gikk 18 mnd fra siste SA til jeg ble gravid med mini. Skulle bestille time til utredning ,men slapp det da. Tar jo lenger tid denne gangen,med bare mer tull og komplikasjoner i tillegg. Men nå er det vår tur snart :)

<3februar 2011<3
Eg kan godt skrive under på at dette ikke har vært lett nei. Men Ja snart er det definitivt vår tur :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Lett er det ikke, nei

fra app

Alt annet enn lett :/
Har iallfall bestemt meg for å ikke vente med prøvingen, da får jeg helt angst når vi prøver igjen senere. Det får jo ikke an

<3februar 2011<3

Positiv el test! Spent på tempen i morgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

8 dpo er blenda forventet, og ikm er nok senere, med mindre du pleier å ha så kort lutealfase, og det er ikke vanlig eller bra

fra app
Har kort lutealfase :/ prøvd meg på wild yam denne pp så håper jo at det kan være med å hjelpe :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Satser på å starte tempingen igjen i morgen... Gleder mwg litt til å "ha noe å gjøre" igjen :)

Jeg har fått eggehvitte utflod i dag. Tappen er medium åpen. EL-testen er endelig litt sterkere enn de vanlige negative jeg har (det virker som jeg har en sånn like svak negativ strek hele syklusen utenom EL-perioden). Spennende dager fremover. :) Håper gullegget legges denne gangen her. :Heartred

Og det ser ut som jeg rekker det før 5. juni, så da blir det forhåpentligvis februar! :D

venter jeg på og. må bare bli ferdig med å blø.
Hvor lenge blødde/ spottet du etter operasjonen?

Jeg blødde litt de første par dagene, så gikk det 10-12 dager uten noe før jeg fikk mensen 15 dager etter operasjonen. Så var jeg i normal syklus igjen :)

SÅ glad for å høre at du ikke venter med prøvingen, forresten!

Jeg blødde litt de første par dagene, så gikk det 10-12 dager uten noe før jeg fikk mensen 15 dager etter operasjonen. Så var jeg i normal syklus igjen :)

SÅ glad for å høre at du ikke venter med prøvingen, forresten!
Ok. :) da håper jeg det blir sånn ca likt her :)
Ja må bare kjøre på,ellers blir det veldig vanskelig senere:)

<3februar 2011<3

Så så jeg denne tråden og da slo det ned i hodet på meg at jeg GLEMTE å tempe i dag :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Då gikk tempen opp, men ikkje så mye som eg gjerne hadde trudd!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok. :) da håper jeg det blir sånn ca likt her :)
Ja må bare kjøre på,ellers blir det veldig vanskelig senere:)

<3februar 2011<3
De sa på sykehuset at de regnet med at jeg kom til å være i syklus igjen innen 6 uker etter operasjonen, så det hwnder vel at det tar litt tid. Håper ikke du får SÅ lang ventetid, for tror det er viktig å komme seg litt videre :)

Tidenes laveste temp her, forresten. Får ikke tempet i morgen, for vi drar til Syden i natt:)

De sa på sykehuset at de regnet med at jeg kom til å være i syklus igjen innen 6 uker etter operasjonen, så det hwnder vel at det tar litt tid. Håper ikke du får SÅ lang ventetid, for tror det er viktig å komme seg litt videre :)
De sa det samme til meg. At det ville ta opptil 6 uker før mensen kom. Så jeg får vel bare vente

<3februar 2011<3

Back
Topp