Vi som temper!

stilig, hvor gjør du det? DEt har jeg ikke sett

Jeg gikk inn der jeg skriver inn dagens informasjoner (temp og symptomer). Trykket på disse knappene:

Enter data --> Specific --> +Add/Remove Signs --> Type --> jeg bruker scale 1-5, men numeric er vel det samme --> Add..

Ble det til å forstå?

Last edited:
Men altså, lutealfase som foradrer seg, det takler FF litt dårlig. At tiden frem til el varierer tar den glatt, men dette bir krøll. Min ga meg test date dagen ETTER ikm sist av denne grunn
Fint å vite ;) Syntes det var litt merkelig med to ikm datoer, så tenkte om det hadde noen spesiell betydning, men går ut fra at det er FF som klusser, med mindre det kommer noen andre bud :)

Jeg gikk inn der jeg skriver inn dagens informasjoner (temp og symptomer). Trykket på disse knappene:

Enter data --> Specific --> +Add/Remove Signs --> Type --> jeg bruker scale 1-5, men numeric er vel det samme --> Add..

Ble det til å forstå?

Ja, jeg fant det. Det er for å legge til nye. ikke de jeg har fra før. Vel, likte prinsippet. Men gidder ikke redigere alle, og får det ikke på de "faste"

Ja, jeg fant det. Det er for å legge til nye. ikke de jeg har fra før. Vel, likte prinsippet. Men gidder ikke redigere alle, og får det ikke på de "faste"
Trodde man kunne gjøre det med de eksisterende symptomene også, men ser det ikke er så lett.. Ikke på denne måten ihvertfall :P Og ja, skal jo gjøres på alle parametre, så derfor har jeg det bare på noen av symptomene mine.

Nei, jeg tror ikke jeg er dpo. Det stemmer at tempen er godt opp fra to dager siden, men den er helt på høyde med for 3-6 dager siden, det var bare den ene som var lav. Jeg venter nok fortsatt på el. Og aner ikke hvor lenge jeg må vente. Antakelig lenge.

Glemmer helt å tempe. så kanskje jeg bare har en tempe pause frem til tanta kommer :)

Har bestemt meg for å stå over temping denne PP i og med at jeg har glemt det 2 dager på rad :P:) også har jeg jo disse EL testene også da så jeg skal nok forsikre meg om at det skjer til rett tid :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Jeg trodde og håpet at jeg var 1 dpo i går siden tenpen gikk litt opp og tappen lukket seg igjen. Det var jeg jo ikke, for tempen er veldig lav i dag. Håper egget løsner i dag.

Og Sara - nytt håp om EL-dipp hos deg?

*Taster på app på mobilen*

Vi får se.

Vi fikk først lillesøster inn i sengen vår i går, mannen fulgte henne tilbake, før han var tilbake hos meg kom storebror, og mannen sovna likegodt der, så det ble ikke noe aksjer...

fra app

Vi får se.

Vi fikk først lillesøster inn i sengen vår i går, mannen fulgte henne tilbake, før han var tilbake hos meg kom storebror, og mannen sovna likegodt der, så det ble ikke noe aksjer...

fra app

Legge aksjer i dag da, i tilfelle EL-dipp. ;)

Helt negativ EL-test i dag. Håper derfor at LH-toppen som har vært i perioden lørdag-søndag faktisk har dyttet et egg ut av eggstokken i dag, og at tempen vil stige i morgen. Blir litt misfornøyd om kroppen har gjort et mislykket forsøk bare.

Vet ikke om du skal slette meg eller noe? Tempen har begynt å gå ned nå, så da kommer vel tr i morgen og med dårlig sædkvalitet og en mann som ikke vil prøve prøverør slutter vi og prøve etter 22pp. Er for tøft psykisk og være her, så tar en pause og slutter og tempe. Håper mannen ombestemme seg, da kommer jeg tilbake, men akk nå må jeg bare prøve å tenke på andre ting for å klare å komme meg videre... Lykke til videre med prøvingen alle sammen ;)

Leo vil bli storebror <3

Vet ikke om du skal slette meg eller noe? Tempen har begynt å gå ned nå, så da kommer vel tr i morgen og med dårlig sædkvalitet og en mann som ikke vil prøve prøverør slutter vi og prøve etter 22pp. Er for tøft psykisk og være her, så tar en pause og slutter og tempe. Håper mannen ombestemme seg, da kommer jeg tilbake, men akk nå må jeg bare prøve å tenke på andre ting for å klare å komme meg videre... Lykke til videre med prøvingen alle sammen ;)

Leo vil bli storebror <3

Så kjedelig! :(

Du får si ifra om du vil være med på listen igjen senere. Masse lykke til videre uansett hvordan det blir. :Heartred

Fremdeles ikke temp-stigning. Eller. Det kan være starten, men jeg vil vite. Utålmodig. Synes kroppen er treg på å si hva som har skjedd eller ikke skjedd nå.

Hei. Første gang eg temper og lurer på hvorfor kurven bare har vært synkende fra mems og frem til idag. Ifølge appen min skal eg ha el på søndag, men usikker på om d stemmer. Skal kurven være synkende?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1401776771177.jpg
    1401776771177.jpg
    50,1 KB · Visninger: 64
Forresten så vil eg veldig gjerne bli med her inne. Hvordan gjør jeg d?

Hei. Første gang eg temper og lurer på hvorfor kurven bare har vært synkende fra mems og frem til idag. Ifølge appen min skal eg ha el på søndag, men usikker på om d stemmer. Skal kurven være synkende?

Det er egentlig ingen standard på hva som skjer før EL, noen har skikkelig EL-dipp hvor tempen synker til EL.

Om du leser innlegg nummer 4 helt i starten av denne tråden så står det mye informasjon om temping.

Forresten så vil eg veldig gjerne bli med her inne. Hvordan gjør jeg d?

Jeg vet ikke hvordan du gjør det med den app'en du bruker, men om du skriver ned tr-dagene dine og tempene dine så er det gratis å lage en bruker på FertilityFriend, og gratis app. Så kan du få lik graf som oss andre og bruke oppskriften i innlegg nummer 3 i denne tråden for hvordan du kan dele grafen din. :)

Back
Topp