Vi som temper!

Da synker den vel i morgen da:( men om det ikke var noen spire der er jeg glad TR kom noen dager før tiden så vi kan sette igang med en ny på tidligere :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Kjipt med mens. Lykke til på neste.

Kjipt med mens. Lykke til på neste.
Æsj ja det er skikkelig kjipt :( men jeg er værtfall en på nærmere klaff og starter med pergo kur 2 til tirsdag så da må den vel sitte snart :)

Men jeg skal ALDRI teste med doc igjen værtfall :P haha det er helt sikkert. Her skal jeg bestille en haug med tester når lønna kommer :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Æsj ja det er skikkelig kjipt :( men jeg er værtfall en på nærmere klaff og starter med pergo kur 2 til tirsdag så da må den vel sitte snart :)

Men jeg skal ALDRI teste med doc igjen værtfall :P haha det er helt sikkert. Her skal jeg bestille en haug med tester når lønna kommer :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Æsj så kjedelig med dustetanta.

Du har jo allerede bestilt. :) De kommer vel på mandag eller tirsdag?

*Taster på app på mobilen*

Høy temp, men likevel TR !! Skal ikke den liksom synke før TR og ikke gå opp igjen?

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Min har pleid å synke noen dager etter mensen har kommet :/

Min har pleid å synke noen dager etter mensen har kommet :/
Så kjedelig at det må være sånn også :( liksom ikke noe forvarsel nå :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Gratulerer så mye Lanterne! :D

Dårlig gjort av TR å komme Hope90, når testene viste to streker :(

Bina: Håper det går bra med deg etter operasjon og at syklusen kommer i gang ganske raskt!

Her går det smått med tempingen, for samme når jeg setter på vekkerklokka, så våkner jenta 2 minutter før.

Gratulerer så mye Lanterne! :D

Dårlig gjort av TR å komme Hope90, når testene viste to streker :(

Bina: Håper det går bra med deg etter operasjon og at syklusen kommer i gang ganske raskt!

Her går det smått med tempingen, for samme når jeg setter på vekkerklokka, så våkner jenta 2 minutter før.
Ja det er kjedelig, men sånn er det vare ingenting å gjøre ved det :) BT er vel de eneste testene eg kan stole på :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

="Lanterne, post: 17488988, member: 86073"]Takk for det, damer! Håper det ikke er så lenge til dere kommer etter :)[/quote]
Gratulerer! Kos deg på februar :) Hurra!

Har visst fått kortere lutealfase. Ser ut til at dette kan bli cd 1, men avventer litt til...

Hvor kort? Sniker fra mobilen og ser ikke graf

fra app

TR er borte i morgen:D elsker at hun ikke er her så lenge av gangen :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

TR er borte i morgen:D elsker at hun ikke er her så lenge av gangen :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Oi, så heldig du er som slipper å ha besøk så lenge ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Nå har jeg lyst til å kaste termometeret ut av vinduet. Skikkelige yo-yo temper her i gården, trodde el hadde vært og manglet bare den siste høye tempen, men neida, den gikk ned igjen i dag. BLÆH.. Så kan det være el kommer i dag eller i morgen, men vil jo heller være dpo.

Men et annet spørsmål:
Det er jo kjent at sædcellene kan leve opp til fire døgn, om forholdene ligger tilrette for det (el-slim). Hos meg starter alltid slimet å komme med MYE el-slim (sikkert en full spiseskje + + +), flere dager før el. Altså slimet kommer ut når jeg er på toalett. Etter denne ene slim-bomben, ser jeg ikke mye til videre slim, kanskje det er litt på toalettpapiret, men det virker ikke som om det er samme eggehvite konsistens som første dag. Nå er det seks dager siden det kom mye slim, kanskje el er i dag. De siste månedene er slimet kommet 4-5 dager før el.

Hvorfor kommer slimet så tidlig, det har jo ingen funksjon, når sædcellene uansett dør. Og hvorfor merker jeg bare til slimet den første dagen? Det ville jo vært fint om det holdt seg inni kroppen til el-tid, og ikke forlot kroppen innen det rakk å brukes til sin funksjon. Er det noen som har samme problem? Er det et problem, eller er det normalt at kroppen oppfører seg på den måten?

Back
Topp