Vi som temper!

Mannen vil ikke ha prøverør, sier vi kan prøve på vanlig vis ut året, men om det ikke har skjedd noe da så vil han ikke prøve lenger. Gyn sa at sjansen for å klare det selv var lik null, så da slutter jeg og tempe nå og prøver å innfinne meg med tanken på bare ett barn.


Leo vil bli storebror <3
Sender deg en klem. Det må gjøre veldig vondt for tiden. Jeg håper snart naturen kikker inn med en stort mirakel til dere!
 
Er det noen som kan hjelpe med litt med tempen her. De siste dagene har jeg våknet rett før kjærestens alarm ringer (kl 5). Jeg pleier å sove gjennom denne, men neida, sovnet etter fem-ti minutter. I dag tempet jeg 36,05 klokken fem. Klokken seks (tempetid) tempet jeg 36,36. Hva skal jeg skrive i FF?

Om jeg taster disse tempene inn i tempratur-korrekeren (?) i FF foreslår den at jeg skal taste 36,26. Men "huskeregelen" er vel også 0,1 grad i timen, som gjør at om jeg kun ser på 05.00 tempen, skal jeg taste 36,15.

Noen tanker?

Om noen ser på grafen min og tenker at tempen er litt ustabil, så er jeg enig, og vurdere å tempe vaginalt neste pp. Jeg temper ofte to ganger etter hverandre og skriver inn en mellomting når det er stort sprik i de to målinger.
 
Dagens (nederst) og gårsdagens (øverst) test.

Denne gang var det ikke mulig å skimte en strek før det nesten bare var 30 sekunder igjen. Klarte ikke å se om den var grå eller rosa før etter tidsfristen. Litt usikker på om jeg kan legge denne inn som positiv i FF siden jeg ikke kunne se rosafargen før det var gått over 5 min.
Altså, er jeg gravid nå??
Vis vedlegget 62545


Fra mobil.


Fra mobil.
Hipp hurra. Ja du er gravid :D gratulerer :D
 
Dagens (nederst) og gårsdagens (øverst) test.

Denne gang var det ikke mulig å skimte en strek før det nesten bare var 30 sekunder igjen. Klarte ikke å se om den var grå eller rosa før etter tidsfristen. Litt usikker på om jeg kan legge denne inn som positiv i FF siden jeg ikke kunne se rosafargen før det var gått over 5 min.
Altså, er jeg gravid nå??
Vis vedlegget 62545


Fra mobil.


Fra mobil.

Den fine streken jo, det er vel ikke noe å lure på? Nå får du "Gravid" om du tar digital.

Gratulerer Lanterne!!!!!! Du venter en februar-baby. ♡♡♡♡♡

*Taster på app på mobilen*
 
Dagens (nederst) og gårsdagens (øverst) test.

Denne gang var det ikke mulig å skimte en strek før det nesten bare var 30 sekunder igjen. Klarte ikke å se om den var grå eller rosa før etter tidsfristen. Litt usikker på om jeg kan legge denne inn som positiv i FF siden jeg ikke kunne se rosafargen før det var gått over 5 min.
Altså, er jeg gravid nå??
Vis vedlegget 62545


Fra mobil.


Fra mobil.
Jaaa :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Tempen i dag har synki litt men ikke noe dramatisk :)

Dagens test er slik. Mye mulig det er sen stigning, men syns jeg skimter noe. Prøver en ny til søndag :)

ImageUploadedByBV Forum1400828820.703076.jpg



Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Tempen i dag har synki litt men ikke noe dramatisk :)

Dagens test er slik. Mye mulig det er sen stigning, men syns jeg skimter noe. Prøver en ny til søndag. :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Oj. Du har jo lagt inn positiv test i grafen din i går og i forrigårs. Gratulerer! Håper hcg stiger riktig og at medisinene fungerer bra.

Ser en svak strek, men du ser det sikkert bedre i virkeligheten.

*Taster på app på mobilen*
 
Oj. Du har jo lagt inn positiv test i grafen din i går og i forrigårs. Gratulerer! Håper hcg stiger riktig og at medisinene fungerer bra.

Ser en svak strek, men du ser det sikkert bedre i virkeligheten.

*Taster på app på mobilen*
Ja jeg valgte å legge inn positive tester da jeg faktisk ser en strek på testene :) men jeg tørr ikke slippe jublen løs før jeg får en litt sterkere strek, begynner derfor ikke på medisinen før til uka :) prøver en ny doc til sødnag og om den er sterkere enn onsdagens begynner jeg på ovitrelle mandag morgen :D men jeg har bestemt meg for å være positiv i tilegg er brystene ømme i dag:D så jeg tenkte å ta på meg monster bhen og finne ut hvor ømme de egentlig er :phaha
 
For en pøkk. Unnskyldt at jeg sier det. Fy så dårlig gjort å si. Fortjener ikke å være eller bli pappa han der:( han burde fått et skikkelig klask i bakhue.
Akk nå føles alt håpløst og vondt ja. Føler at jeg angrer på vi fikk barn i det hele tatt. Ja jeg visste han ikke hadde ett sterkt ønske om barn, men trodde virkelig han skulle ombestemme seg når han så hvor herlig det var å være pappa slik at vi hvertfall kunne få to. Han elsker jo å være pappa nå, det første året var nok litt tøft, spesielt siden sønnen vår var syk. Men nå, han elsker jo pappaen sin. Skjønner ikke at det går Ann å la være å ønske seg en til. Jeg er innstilt på bare to, selv om jeg gjerne vil ha fem lissom, men en har jeg aldri hatt noe ønske om. Da hadde det vært bedre og vært uten barn. Ikke at jeg ville vært uten sønnen min nå altså. Å hvorfor må jeg elske den mannen? Hadde vært mye enklere om jeg ikke gjorde det. Da kunne jeg funnet meg enn annen mann som vil ha barn med meg...


Leo vil bli storebror <3
 
Håper dere får det til likevel... Det har jo gått en gang før... Synd han ikke vil prøve prøverør :(
Etter å vært prøvere i snart to år og han bare gir det sju mnd til, så skal det vel ett mirakel til, men takk for at du håper sammen med meg! Ja jeg skjønner ikke hvorfor han vil, han har jo sagt ja til en til, men vil ikke ha hjelp lissom. Alle hans argument i går for å ikke ta prøverør var at han ikke ville ha en til, men det har han jo sagt ja til før. Jeg blir så forvirret av han. Kunne han ikke bare sagt nei til en til med engang da, istedet for å gi meg falske forhåpninger :(


Leo vil bli storebror <3
 
Ja jeg valgte å legge inn positive tester da jeg faktisk ser en strek på testene :) men jeg tørr ikke slippe jublen løs før jeg får en litt sterkere strek, begynner derfor ikke på medisinen før til uka :) prøver en ny doc til sødnag og om den er sterkere enn onsdagens begynner jeg på ovitrelle mandag morgen :D men jeg har bestemt meg for å være positiv i tilegg er brystene ømme i dag:D så jeg tenkte å ta på meg monster bhen og finne ut hvor ømme de egentlig er :phaha

Om du ser strek med riktig farge innen fristen er det positiv test, da burde du begynne på medisiner med en gang.

Om du ser strek innen fristen, men streken forblir fargeløs/grå så er det ugyldig resultat, og ikke positiv test.

Om streken kom etter tidsfristen er det ugyldig resultat.

Begge de to siste ville jeg lagt inn som negativ i FF og ventet med medisiner. Den første ville jeg begynt med medisiner. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Dagens (nederst) og gårsdagens (øverst) test.

Denne gang var det ikke mulig å skimte en strek før det nesten bare var 30 sekunder igjen. Klarte ikke å se om den var grå eller rosa før etter tidsfristen. Litt usikker på om jeg kan legge denne inn som positiv i FF siden jeg ikke kunne se rosafargen før det var gått over 5 min.
Altså, er jeg gravid nå??
Vis vedlegget 62545


Fra mobil.


Fra mobil.
Gratulerer så masse :)


Leo vil bli storebror <3
 
Om du ser strek med riktig farge innen fristen er det positiv test, da burde du begynne på medisiner med en gang.

Om du ser strek innen fristen, men streken forblir fargeløs/grå så er det ugyldig resultat, og ikke positiv test.

Om streken kom etter tidsfristen er det ugyldig resultat.

Begge de to siste ville jeg lagt inn som negativ i FF og ventet med medisiner. Den første ville jeg begynt med medisiner. :)

*Taster på app på mobilen*
den første jeg tok, doc kom innen fristen og var helt klart rosa:p:D men så var det jo dette med at de er så kjent for falske positive da:) jeg prøver en til te søndag (doc) om den er sterkere så begynner jeg :) vil ikke begynne med hcg tilskudd og komme til gyn om 2 uker med beskjed om at "sorry, du har ikke vørt gravid :p" hadde følt meg passe koko da :D haha
 
den første jeg tok, doc kom innen fristen og var helt klart rosa:p:D men så var det jo dette med at de er så kjent for falske positive da:) jeg prøver en til te søndag (doc) om den er sterkere så begynner jeg :) vil ikke begynne med hcg tilskudd og komme til gyn om 2 uker med beskjed om at "sorry, du har ikke vørt gravid :p" hadde følt meg passe koko da :D haha

Men skal du ikke ta noe annet enn hcg?

*Taster på app på mobilen*
 
Akk nå føles alt håpløst og vondt ja. Føler at jeg angrer på vi fikk barn i det hele tatt. Ja jeg visste han ikke hadde ett sterkt ønske om barn, men trodde virkelig han skulle ombestemme seg når han så hvor herlig det var å være pappa slik at vi hvertfall kunne få to. Han elsker jo å være pappa nå, det første året var nok litt tøft, spesielt siden sønnen vår var syk. Men nå, han elsker jo pappaen sin. Skjønner ikke at det går Ann å la være å ønske seg en til. Jeg er innstilt på bare to, selv om jeg gjerne vil ha fem lissom, men en har jeg aldri hatt noe ønske om. Da hadde det vært bedre og vært uten barn. Ikke at jeg ville vært uten sønnen min nå altså. Å hvorfor må jeg elske den mannen? Hadde vært mye enklere om jeg ikke gjorde det. Da kunne jeg funnet meg enn annen mann som vil ha barn med meg...


Leo vil bli storebror <3
Huff, får vondt av deg :(
Vet liksom ikke helt hva jeg skal si forbå trøste :(
 
Jeg begynner vel å tro det er sant, så får vel legge inn positiv test på FF :D I morgen blir det digital :D

Og Hope90, jeg ser en skygge på din test :D


Fra mobil.
 
Jeg begynner vel å tro det er sant, så får vel legge inn positiv test på FF :D I morgen blir det digital :D

Og Hope90, jeg ser en skygge på din test :D


Fra mobil.
det syns jeg du skal gjøre :) nå er termin?:)

Det er bra :D håper det kommer en sterkere strek snart :)
 
Dagens (nederst) og gårsdagens (øverst) test.

Denne gang var det ikke mulig å skimte en strek før det nesten bare var 30 sekunder igjen. Klarte ikke å se om den var grå eller rosa før etter tidsfristen. Litt usikker på om jeg kan legge denne inn som positiv i FF siden jeg ikke kunne se rosafargen før det var gått over 5 min.
Altså, er jeg gravid nå??
Vis vedlegget 62545


Fra mobil.


Fra mobil.
For en fin strek!! Gratulera så mye :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp