Vi som temper!

Venter på legevisit. Og har en følelse av år jeg ikke skal hjem med det første
Hmmmm.. ok... Jeg dro hjem samme dag som operasjonen, men det er nok ikke så sannsynlig at det blir operasjon på deg i dag, når du ikke har hørt noe enda. Kanskje de vil se om det finnes andre muligheter for deg også? Håper det!
 
Hmmmm.. ok... Jeg dro hjem samme dag som operasjonen, men det er nok ikke så sannsynlig at det blir operasjon på deg i dag, når du ikke har hørt noe enda. Kanskje de vil se om det finnes andre muligheter for deg også? Håper det!
Legen skulle ha svar på blodprøven som tar en time. Etter det så vet jeg forhåpentligvis litt mer.
 
Legen skulle ha svar på blodprøven som tar en time. Etter det så vet jeg forhåpentligvis litt mer.
Ja, de vil vel se om kroppen ordner opp selv, da. Håper jo du slipper operasjon.

Hvordan går det med deg da?
 
Ja, de vil vel se om kroppen ordner opp selv, da. Håper jo du slipper operasjon.

Hvordan går det med deg da?
Går veldig opp og ned her. Men kroppen klarer vel ikke ordne opp selv om spira har festet seg utenfor livmoren? Oppdaterer mer etterpå. Er tom for strøm på tlf frem til mannen kommer
 
Tenker på deg Bina<3 get well soon<3


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Vet ikke helt åssen jeg skal registrere tempen i dag :eek:

Dattern min vekte meg i natt da hun måtte på toalettet og deretter satt jeg i sengen hennes til hun sovnet igjen. Tror det var i 2-3 tiden. Så kom hun inn igjen i 5 tiden fordi hun hadde våknet av regnet og maste litt før hun sovnet igjen mellom meg og mannen.

Tempen viste 37,1. Men usikker på om dette er gyldig da jeg ikke har sovet sammenhengende i minst 4 timer før jg temper i dag kl 0600?


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
❤️Termin 04.02.15?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

I det tilfelle hadde jeg målt klokken fem
 
Går veldig opp og ned her. Men kroppen klarer vel ikke ordne opp selv om spira har festet seg utenfor livmoren? Oppdaterer mer etterpå. Er tom for strøm på tlf frem til mannen kommer

Tenker på deg!!!
 
Okei da håper jeg å få en forstyrret natt med følgende av en fin temp og en tydelig strek på testen i morgen :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Mannen vil ikke ha prøverør, sier vi kan prøve på vanlig vis ut året, men om det ikke har skjedd noe da så vil han ikke prøve lenger. Gyn sa at sjansen for å klare det selv var lik null, så da slutter jeg og tempe nå og prøver å innfinne meg med tanken på bare ett barn.


Leo vil bli storebror <3
 
Mannen vil ikke ha prøverør, sier vi kan prøve på vanlig vis ut året, men om det ikke har skjedd noe da så vil han ikke prøve lenger. Gyn sa at sjansen for å klare det selv var lik null, så da slutter jeg og tempe nå og prøver å innfinne meg med tanken på bare ett barn.


Leo vil bli storebror <3
:( håper han ombestemmer seg. Stor klem til deg
 
:( håper han ombestemmer seg. Stor klem til deg
Hørtes virkelig ikke slik ut, hørtes ut som jeg har presset han til han vi har fått og at alt var så slitsomt med han når han var baby ( han var syk ). Han er sikker på vi får en syk igjen og med prøverør er lissom sjansen enda større hørtes det ut som....


Leo vil bli storebror <3
 
Hørtes virkelig ikke slik ut, hørtes ut som jeg har presset han til han vi har fått og at alt var så slitsomt med han når han var baby ( han var syk ). Han er sikker på vi får en syk igjen og med prøverør er lissom sjansen enda større hørtes det ut som....


Leo vil bli storebror <3
For en pøkk. Unnskyldt at jeg sier det. Fy så dårlig gjort å si. Fortjener ikke å være eller bli pappa han der:( han burde fått et skikkelig klask i bakhue.
 
Mannen vil ikke ha prøverør, sier vi kan prøve på vanlig vis ut året, men om det ikke har skjedd noe da så vil han ikke prøve lenger. Gyn sa at sjansen for å klare det selv var lik null, så da slutter jeg og tempe nå og prøver å innfinne meg med tanken på bare ett barn.


Leo vil bli storebror <3
Håper dere får det til likevel... Det har jo gått en gang før... Synd han ikke vil prøve prøverør :(
 
Dagens (nederst) og gårsdagens (øverst) test.

Denne gang var det ikke mulig å skimte en strek før det nesten bare var 30 sekunder igjen. Klarte ikke å se om den var grå eller rosa før etter tidsfristen. Litt usikker på om jeg kan legge denne inn som positiv i FF siden jeg ikke kunne se rosafargen før det var gått over 5 min.
Altså, er jeg gravid nå??
ImageUploadedByBV Forum1400824033.878358.jpg



Fra mobil.


Fra mobil.
 
Back
Topp