Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu![]()
Nei, så vondt. *klemme*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu![]()
God på research du!
Stakkars <3 lykke til!Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu![]()
Så leit! Håper du blir i fin form snart! Sender deg en god klem!Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu![]()
Hjalp lite nå dessverre.
Sent from my iPad using BV Forum
Nei, nei, neiIngen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu![]()
Rart med det der...Var det siste jeg håpet på og. Men jeg har visst at det var det hele tiden![]()
Nå mistet jeg helt alle ordIngen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu![]()
Tusen takk godt å vite<3. Det setter jeg pris på. Har egentlig hatt det i bak hode siden dette startet. Og ikke vært i tvil.Nei, nei, neiUff... Nå får jeg bare utrolig vondt av deg. Må si jeg ble pittelitt skeptisk da du fortalte om hcg-nivåene dine (veldig lik stigningstakt som jeg hadde med exu), men hadde et håp om at du skulle få en annen tilbakemelding likevel.
Men det sitter i eggstokken, og ikke i egglederen? Håper du får den beste oppfølgingen fremover nå. Og bare si ifra om du vil ha noe å dele exu-opplevelser med.
Mange klemmer herfra, vondt i hjertet nå![]()
Ja det er en merkelig følelse. Men er godt man har rett og at legene hører på ossRart med det der...Man vet det liksom bare...
Trenger litt tydehjelp. Er 10 DPO i dag. I virkeligheten vises streken like godt som på den redigerte versjonen. Er dette bare en skyggestrek eller er den virkelig rosa?
Vis vedlegget 62435Vis vedlegget 62436
Fra mobil.
Ca 4 minutter. Var innen tidsfristen for satt med både mobil og test i håndenKan se ut som om du er gravid. Hvor raskt kom streken?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ca 4 minutter. Var innen tidsfristen for satt med både mobil og test i hånden
Fra mobil.
Håper du får klarhet i hva som skal skje videre også i dag...Tusen takk godt å vite<3. Det setter jeg pris på. Har egentlig hatt det i bak hode siden dette startet. Og ikke vært i tvil.
Jeg skal spørre mer i dag om hvor det sitter. Var en dansk lege som fant det,og skjønte ikke så mye av hva hun sa.
Oi, LanterneTrenger litt tydehjelp. Er 10 DPO i dag. I virkeligheten vises streken like godt som på den redigerte versjonen. Er dette bare en skyggestrek eller er den virkelig rosa?
Vis vedlegget 62435Vis vedlegget 62436
Fra mobil.