Vi som temper!

Da kommer oppdatering fra meg.
fikk svar på hcg prøven fra mandag og den hadde steget fra 1200 til 2200. venter egentlig bare på tlf med time til ul, så jeg får vite mer. blør fortsatt. nå er jeg egentlig bare helt satt ut siden jeg var helt sikker på at dette løpet var kjørt...

Da kommer oppdatering fra meg.
fikk svar på hcg prøven fra mandag og den hadde steget fra 1200 til 2200. venter egentlig bare på tlf med time til ul, så jeg får vite mer. blør fortsatt. nå er jeg egentlig bare helt satt ut siden jeg var helt sikker på at dette løpet var kjørt...

Når tok du den første hcg-prøven?
Dette høres vel lovende ut?? Nivået har jo steget ganske mye!

Jeg krysser sånn fingrene for at er bra til tross for blødninger!

Fra mobil.

Når tok du den første hcg-prøven?
Dette høres vel lovende ut?? Nivået har jo steget ganske mye!

Jeg krysser sånn fingrene for at er bra til tross for blødninger!

Fra mobil.
Torsdag for 1 uke siden og den siste på mandag

Torsdag for 1 uke siden og den siste på mandag

Det hørtes jo veldig bra ut. Du må huske at mellom 20 - 30 av kvinner som føder til termin har opplevd blødninger i første trimester. Så det er faktisk ganske vanlig å blø når det går bra også. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Det hørtes jo veldig bra ut. Du må huske at mellom 20 - 30 av kvinner som føder til termin har opplevd blødninger i første trimester. Så det er faktisk ganske vanlig å blø når det går bra også. :)

Joda . Men hos meg så har aldri blod vært positivt :) og aldri opplevd det før heller ...

Ja. Ca det, så da skulle den vel steget mer? 1200 Torsdag, burde være rundt 2800 søndag senest og over 3000 mandag?

Hva sa legen, og hva er videre plan? Ny blodprøve, ul eller hva?
fra app

Det dobler seg annenhver dag? Tror jeg?

Fra mobil.

24-78 timer mellom hver dobling, men det er gjennomsnittet. Man kan fint ha både raskere og tregere stigning uten at noe er galt, så det viktigste er stigning. :)

Joda . Men hos meg så har aldri blod vært positivt :) og aldri opplevd det før heller ...

Men du har bare ett barn fra før, ikke sant? Hvert svangerskap er forskjellig, og som sagt mellom 1 av 3 og 1 av 5 kvinner som går til termin opplevde blødning i første timester. Så selv om du har vært blant den delen som ikke opplevde blødning og gikk til termin uten blødning så kan det veldig godt hende du blør og går til termin nå. ;) Men jeg forstår at det er et dårlig tegn for deg. Klemmepå

Det er sikker flere som har kommet med lignende eksempler men eg kommer med et jeg også :)

Venninna mi blødde kraftig i begynnelsen av alle sine 3 svangerkap og til verden har det kommet 3 nydelig jenter <3

Det går jo helt klart rette veien dette :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Ja. Ca det, så da skulle den vel steget mer? 1200 Torsdag, burde være rundt 2800 søndag senest og over 3000 mandag?

Hva sa legen, og hva er videre plan? Ny blodprøve, ul eller hva?
fra app
Venter på ul. Men det tar jo 100 år. Er ingen planer videre. Ringte nettopp legevakten siden smertene er tilbake og nå sitter de bare i siden. Fikk ikke hjelp der :(

Men du har bare ett barn fra før, ikke sant? Hvert svangerskap er forskjellig, og som sagt mellom 1 av 3 og 1 av 5 kvinner som går til termin opplevde blødning i første timester. Så selv om du har vært blant den delen som ikke opplevde blødning og gikk til termin uten blødning så kan det veldig godt hende du blør og går til termin nå. ;) Men jeg forstår at det er et dårlig tegn for deg. Klemmepå

Ja har en fra før. Disse blødningene takler jeg, er disse smertene jeg ikke liker.

Ja har en fra før. Disse blødningene takler jeg, er disse smertene jeg ikke liker.
Har du prøvd å ringe vakthavende gyn på sykehuset??
De MÅ faktisk ta deg imot for en sjekk om du har smerter og blødninger! Spiller ingenrolle hvor langt på vei du er. Det var værtfall det jeg fikk beskjed om sist jeg var gravid av jordmor selv om legevakta ike ville hjelpe meg.

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Huff. Ja, forstår det. :( Jeg krysser fingrene for deg så lenge som mulig hvert fall. :Heartred

Har du prøvd å ringe vakthavende gyn på sykehuset??
De MÅ faktisk ta deg imot for en sjekk om du har smerter og blødninger! Spiller ingenrolle hvor langt på vei du er. Det var værtfall det jeg fikk beskjed om sist jeg var gravid av jordmor selv om legevakta ike ville hjelpe meg.

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Nettopp vært på legevakta. Og han sendte meg til sykehuset for ultralyd. Så er på vei nå.

Nettopp vært på legevakta. Og han sendte meg til sykehuset for ultralyd. Så er på vei nå.

Lykke til! Krysser fingrene for deg Bina! <3

Det er jo positivt at det stiger :)pNå har du jo kommet langt nok, og fått høye nok verdier til at man kan forvente å se noe på ul.

Om du fortsatt har smerter, synes jeg du skal krangle litt mer med legevakten. De skal ikke avvise deg slik! På tide å få utelukket exu, og aller helst få se verdens vakreste lille hjerte som ligger og pumper der inne :) Heier på deg, Bina!

Back
Topp