Vi som temper!

Nei, jeg har ikke testet etter pp 7, siden jeg tok pause i pp 8 for utredning. Tenkte egentlig ikke at det ville være mulig å ha hcg-rester 3 måneder etter, så jeg testet ikke mer etter det. Dessverre. Nå er planen å vente med å teste til jeg har passert IKM så jeg slipper å tyde svake streker fremover. :)
He he... Det blir tidenes test på viljestyrke, tror jeg :)
 
He he... Det blir tidenes test på viljestyrke, tror jeg :)

Jeg har ikke flere tester, og tenker å la være å bestille flere til etter IKM. Så bare om tr ikke kommer. Jeg har kun en digital med ukeindikator liggende, men den bruker jeg ikke før jeg ser strek på en annen test. Eventuelt så drar jeg og kjøper en to-pakning med CB+ om jeg passerer IKM. For det koster jo like mye som en pakke med masse billigstrimler, og sånn som jeg har holdt på med disse svake strekene mine så bruker jeg jo det opp på én syklus allikevel. Haha..

Neida, men jeg liker ikke testingen nå som den bare forvirrer meg. Før var det jo gøy med Testetøsa når jeg fant ut ting. Etter MA'en har jeg bare vært forvirret og det har ikke vært noe gøy egentlig. Nå vil jeg ha tr eller tydelig strek.

Men vi får se når det nærmer seg da... :p
 
Heier på at du klarer deg uten testetøsa denne gangen ;)
 
Jeg har ikke flere tester, og tenker å la være å bestille flere til etter IKM. Så bare om tr ikke kommer. Jeg har kun en digital med ukeindikator liggende, men den bruker jeg ikke før jeg ser strek på en annen test. Eventuelt så drar jeg og kjøper en to-pakning med CB+ om jeg passerer IKM. For det koster jo like mye som en pakke med masse billigstrimler, og sånn som jeg har holdt på med disse svake strekene mine så bruker jeg jo det opp på én syklus allikevel. Haha..

Neida, men jeg liker ikke testingen nå som den bare forvirrer meg. Før var det jo gøy med Testetøsa når jeg fant ut ting. Etter MA'en har jeg bare vært forvirret og det har ikke vært noe gøy egentlig. Nå vil jeg ha tr eller tydelig strek.

Men vi får se når det nærmer seg da... :p
Sikkert en lur ide! Man blir jo sprø nok av prøvingen, om ikke all testetydingen skal komme i tillegg.
Du får heller oppdatere oss hvis du sprekker :p
 
Jeg har ikke flere tester, og tenker å la være å bestille flere til etter IKM. Så bare om tr ikke kommer. Jeg har kun en digital med ukeindikator liggende, men den bruker jeg ikke før jeg ser strek på en annen test. Eventuelt så drar jeg og kjøper en to-pakning med CB+ om jeg passerer IKM. For det koster jo like mye som en pakke med masse billigstrimler, og sånn som jeg har holdt på med disse svake strekene mine så bruker jeg jo det opp på én syklus allikevel. Haha..

Neida, men jeg liker ikke testingen nå som den bare forvirrer meg. Før var det jo gøy med Testetøsa når jeg fant ut ting. Etter MA'en har jeg bare vært forvirret og det har ikke vært noe gøy egentlig. Nå vil jeg ha tr eller tydelig strek.

Men vi får se når det nærmer seg da... :p

Høres ut som en god ide. Tror det var enklere før da ingen tok seg råd til å kjøpe en test før etter IKM.
 
Høres ut som en god ide. Tror det var enklere før da ingen tok seg råd til å kjøpe en test før etter IKM.

Da hadde jeg ikke fått Crinone og hjelp så det er jeg jo ikke enig i. :p

Vanligvis er det nok riktig ja. :)

* Taster på app på mobilen *
 
Sikkert en lur ide! Man blir jo sprø nok av prøvingen, om ikke all testetydingen skal komme i tillegg.
Du får heller oppdatere oss hvis du sprekker :p

Holder dere alltid oppdatert. :cool:

* Taster på app på mobilen *
 
Så er jeg kommet til CD 11, og der gjorde tempen et hopp. Hadde jo ønsket meg tidlig eggløsning, jo fortere jo bedre liksom, men dette var jeg ikke forberedt på. Håper den går ned igjen i morgen, og at jeg rekker å få litt EL-slim før el faktisk kommer. Jeg hadde jo tenkt vi skulle ha litt sengekos i går jeg, men så ble det så sent, at det ikke ble aktuelt. Nei, håper ikke det temphoppet der var pga el altså!


Redigert:
Ser i FF nå, at om el var cd 10, ble det aksjeinnlegg cd 8, så ikke heeeeelt krise. Men, tror jo egentlig ikke dette er el. Får vente til i morgen med å se hvordan tempen er ;)
 
Last edited:
Jeg har ikke flere tester, og tenker å la være å bestille flere til etter IKM. Så bare om tr ikke kommer. Jeg har kun en digital med ukeindikator liggende, men den bruker jeg ikke før jeg ser strek på en annen test. Eventuelt så drar jeg og kjøper en to-pakning med CB+ om jeg passerer IKM. For det koster jo like mye som en pakke med masse billigstrimler, og sånn som jeg har holdt på med disse svake strekene mine så bruker jeg jo det opp på én syklus allikevel. Haha..

Neida, men jeg liker ikke testingen nå som den bare forvirrer meg. Før var det jo gøy med Testetøsa når jeg fant ut ting. Etter MA'en har jeg bare vært forvirret og det har ikke vært noe gøy egentlig. Nå vil jeg ha tr eller tydelig strek.

Men vi får se når det nærmer seg da... :p
Høres ut som en god plan :)
 
ysj fortsatt småfeber så ikke noe registret temp i dag :(
F'*** og jeg som var så spent og optimistisk på tempen denne pp :eek:
 
ysj fortsatt småfeber så ikke noe registret temp i dag :(
F'*** og jeg som var så spent og optimistisk på tempen denne pp :eek:
Ish, så kjedelig! Hvor mange DPO er du i dag?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jojo-temp her...

fra app
 
Kom i gang med tempingen i går og allerede i dag ble det tull, for jentungen våknet med mareritt i natt og hadde ingen plan om å sove igjen etterpå.
 
ysj fortsatt småfeber så ikke noe registret temp i dag :(
F'*** og jeg som var så spent og optimistisk på tempen denne pp :eek:
Uff.. Ønsker deg god beding :) Ikke noe morsomt når tempen ikke er til å stole på!
 
Uff.. Ønsker deg god beding :) Ikke noe morsomt når tempen ikke er til å stole på!
Tusen takk :)

Jeg føler meg mye bedre allerede, migrenen er vekk, disse hvite flekkene på mandlene er borte og feber holder seg nede stort sett, stiger kun litt etter noen timers søvn :( håper jeg er tilbake til normalen igjen i morgen :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Juhuu!!Endelig positiv el test på cd21 :) har kjøpt inn wild yam som jeg skal prøve for første gang. Noen som har prøvd dette og vet når og hvor mange tabletter en skal ta?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Juhuu!!Endelig positiv el test på cd21 :) har kjøpt inn wild yam som jeg skal prøve for første gang. Noen som har prøvd dette og vet når og hvor mange tabletter en skal ta?


Sent from my iPad using BV Forum
Jippi!

Har jeg ikke tidligere sett at du har skrevet at du har brukt Crinone? Eller forveksler jeg deg kanskje med en annen?

Du må ikke begynne med wild yam før du er 100% sikker på at du er dpo. Du bør begynne med sterk dose, og så trappe litt og litt ned. Siden det ikke er forsket på om det er skadelig eller ei for fosteret, er det derfor lurt å trappe dosen ned. Husk at du ikke kan stoppe brått, da et plutselig fall i progesteronet kan gi SA.

Her er slik jeg tok det forrige pp:
1-6 dpo: 3 morgen, 2 kveld
7-8 dpo: 2 morgen, 2 kveld
9 dpo: 2 morgen, 1 kveld
10-11 dpo: 1 morgen, 1 kveld
12-13 dpo: 1 morgen.
 
Spent på tempen i morgen! Håper den går opp opp opp!
 
Jippi!

Har jeg ikke tidligere sett at du har skrevet at du har brukt Crinone? Eller forveksler jeg deg kanskje med en annen?

Du må ikke begynne med wild yam før du er 100% sikker på at du er dpo. Du bør begynne med sterk dose, og så trappe litt og litt ned. Siden det ikke er forsket på om det er skadelig eller ei for fosteret, er det derfor lurt å trappe dosen ned. Husk at du ikke kan stoppe brått, da et plutselig fall i progesteronet kan gi SA.

Her er slik jeg tok det forrige pp:
1-6 dpo: 3 morgen, 2 kveld
7-8 dpo: 2 morgen, 2 kveld
9 dpo: 2 morgen, 1 kveld
10-11 dpo: 1 morgen, 1 kveld
12-13 dpo: 1 morgen.
Supert! Fint ha en skikkelig oversikt som en kan følge :) bruker ikke crinone, men kunne godt tenkt meg å prøve det da jeg mistenker defekt lutealfase. Forrige pp begynte jeg å spotte 6dpo og tr kom 8dpo. Så nå skal alt prøves ut ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp