Vi som temper!

Da var det nok startet på noe mulig sykdom denne høye tempen i dag for nå begynner jeg å føle meg småsyk og uvel :(

Går rett i seng og håper virkelig det går over i morgen etter en god natts søvn. Har vært litt syk i det siste og vil virkelig ikke ringe jobben igjen :eek: :( får værtfall prøve akkurat i morgen


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Tusen takk :) håper det bare en sånn 24 timers greie :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
God bdring, hope90! Håper det går fort over!
 
Da var det nok startet på noe mulig sykdom denne høye tempen i dag for nå begynner jeg å føle meg småsyk og uvel :(

Går rett i seng og håper virkelig det går over i morgen etter en god natts søvn. Har vært litt syk i det siste og vil virkelig ikke ringe jobben igjen :eek: :( får værtfall prøve akkurat i morgen


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

God bedring! Håper du er oppe og spretter igjen snart!
 
God bedring! Håper du er oppe og spretter igjen snart!
Tusen takk :)

Jeg måtte bite i det sure eple i dag og ringe jobben :( det er noe av det værste jeg vet :eek:


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Føler med deg der, hope. Hadde det slik på forrige jobben min. Sjefen ga meg dårlig samvittighet og kjeftet fordi det var vanskelig å skaffe vikar og at jeg belastet kollegene mine. Jeg ble sykere av å vite at jeg måtte ringe henne. Flere ganger gikk jeg syk på jobb. En gang ble jeg så syk på vei til jobb at jeg ble sendt på legevakt . Historiene er mange.

Heldigvis er alt annerledes i min mye jobb.

Dette hørte vel ikke hjemme i tempetråden da :)
 
Skikkelig temphopp idag, en såkalt implant dipp sikkert, som ikke nødv betyr at noe egg fester seg :)
Tester onsdag på ikm.
 
Da var det nok startet på noe mulig sykdom denne høye tempen i dag for nå begynner jeg å føle meg småsyk og uvel :(

Går rett i seng og håper virkelig det går over i morgen etter en god natts søvn. Har vært litt syk i det siste og vil virkelig ikke ringe jobben igjen :eek: :( får værtfall prøve akkurat i morgen


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
God bedring:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Føler med deg der, hope. Hadde det slik på forrige jobben min. Sjefen ga meg dårlig samvittighet og kjeftet fordi det var vanskelig å skaffe vikar og at jeg belastet kollegene mine. Jeg ble sykere av å vite at jeg måtte ringe henne. Flere ganger gikk jeg syk på jobb. En gang ble jeg så syk på vei til jobb at jeg ble sendt på legevakt . Historiene er mange.

Heldigvis er alt annerledes i min mye jobb.

Dette hørte vel ikke hjemme i tempetråden da :)
Helsigvis er ikke sjefen(e) mine slik:) men jeg føler litt på det likevel kan man si :p


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Spørsmål:)

Nå har jeg sovi i 4 timer + tok tempen når jeg våkna for å sjekka at feber har gått ned igjen og da viste den 37,2.

Kan jeg registrere denne i FF?


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Spørsmål:)

Nå har jeg sovi i 4 timer + tok tempen når jeg våkna for å sjekka at feber har gått ned igjen og da viste den 37,2.

Kan jeg registrere denne i FF?


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Du skal helst måle til samme tid hver dag, og etter omtrent like lang hvile (gjerne en hel natts hvile).

Siden du er syk og har tatt febernedsettende burde du vel uansett legge inn sykdom og discharge dagens temperatur i FF. Det er jo ikke din naturlige, faktiske kjernetemperatur du måler. Det samme gjelder vel tempen din i går og, siden du var dårlig i går kveld.
 
Du skal helst måle til samme tid hver dag, og etter omtrent like lang hvile (gjerne en hel natts hvile).

Siden du er syk og har tatt febernedsettende burde du vel uansett legge inn sykdom og discharge dagens temperatur i FF. Det er jo ikke din naturlige, faktiske kjernetemperatur du måler. Det samme gjelder vel tempen din i går og, siden du var dårlig i går kveld.
Da gjør jeg det :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Ny syklus. CD 1 i pp 10. Med litt ustabil sykluslengde som jeg har hatt i det siste vil nok IKM for pp 10 bli omtrent nøyaktig på ettårsdagen for prøveprosjektet vårt (20. juni).
 
D
Ny syklus. CD 1 i pp 10. Med litt ustabil sykluslengde som jeg har hatt i det siste vil nok IKM for pp 10 bli omtrent nøyaktig på ettårsdagen for prøveprosjektet vårt (20. juni).
a
Da håper jeg du får passere ettårsdagen med en sterk test :) Har du testet mellom mens og el for å se om du får svak strek da? Siden du har snakket om rester, tenker jeg...
 
Ny syklus. CD 1 i pp 10. Med litt ustabil sykluslengde som jeg har hatt i det siste vil nok IKM for pp 10 bli omtrent nøyaktig på ettårsdagen for prøveprosjektet vårt (20. juni).
Da krysser jeg fingerne for at du får en flot strek den 20 juni:)
 
D

a
Da håper jeg du får passere ettårsdagen med en sterk test :) Har du testet mellom mens og el for å se om du får svak strek da? Siden du har snakket om rester, tenker jeg...

Nei, jeg har ikke testet etter pp 7, siden jeg tok pause i pp 8 for utredning. Tenkte egentlig ikke at det ville være mulig å ha hcg-rester 3 måneder etter, så jeg testet ikke mer etter det. Dessverre. Nå er planen å vente med å teste til jeg har passert IKM så jeg slipper å tyde svake streker fremover. :)
 
Back
Topp