Vi som temper!

Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu :(

Nei, så vondt. *klemme*
 
Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu :(
Stakkars <3 lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu :(
Så leit! Håper du blir i fin form snart! Sender deg en god klem!
 
Var det siste jeg håpet på og. Men jeg har visst at det var det hele tiden :(
 
Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu :(
Nei, nei, nei :( Uff... Nå får jeg bare utrolig vondt av deg. Må si jeg ble pittelitt skeptisk da du fortalte om hcg-nivåene dine (veldig lik stigningstakt som jeg hadde med exu), men hadde et håp om at du skulle få en annen tilbakemelding likevel.

Men det sitter i eggstokken, og ikke i egglederen? Håper du får den beste oppfølgingen fremover nå. Og bare si ifra om du vil ha noe å dele exu-opplevelser med.

Mange klemmer herfra, vondt i hjertet nå :(
 
Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu :(
Nå mistet jeg helt alle ord :( kjære deg vennen min sender deg de beste tanker i verden <3


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
❤️Termin 04.02.15?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Nei, nei, nei :( Uff... Nå får jeg bare utrolig vondt av deg. Må si jeg ble pittelitt skeptisk da du fortalte om hcg-nivåene dine (veldig lik stigningstakt som jeg hadde med exu), men hadde et håp om at du skulle få en annen tilbakemelding likevel.

Men det sitter i eggstokken, og ikke i egglederen? Håper du får den beste oppfølgingen fremover nå. Og bare si ifra om du vil ha noe å dele exu-opplevelser med.

Mange klemmer herfra, vondt i hjertet nå :(
Tusen takk godt å vite<3. Det setter jeg pris på. Har egentlig hatt det i bak hode siden dette startet. Og ikke vært i tvil.
Jeg skal spørre mer i dag om hvor det sitter. Var en dansk lege som fant det,og skjønte ikke så mye av hva hun sa.
 
Trenger litt tydehjelp. Er 10 DPO i dag. I virkeligheten vises streken like godt som på den redigerte versjonen. Er dette bare en skyggestrek eller er den virkelig rosa?
ImageUploadedByBV Forum1400739273.447846.jpg
ImageUploadedByBV Forum1400739291.364371.jpg



Fra mobil.
 
Last edited:
Kan se ut som om du er gravid. Hvor raskt kom streken? :D


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ca 4 minutter. Var innen tidsfristen for satt med både mobil og test i hånden:D


Fra mobil.
 
Tusen takk godt å vite<3. Det setter jeg pris på. Har egentlig hatt det i bak hode siden dette startet. Og ikke vært i tvil.
Jeg skal spørre mer i dag om hvor det sitter. Var en dansk lege som fant det,og skjønte ikke så mye av hva hun sa.
Håper du får klarhet i hva som skal skje videre også i dag...
 
Her er det ikke akkurat tempøkning på 10 dpo, så jeg er innstilt på mensen på tirsdag...
 
Vet ikke helt åssen jeg skal registrere tempen i dag :eek:

Dattern min vekte meg i natt da hun måtte på toalettet og deretter satt jeg i sengen hennes til hun sovnet igjen. Tror det var i 2-3 tiden. Så kom hun inn igjen i 5 tiden fordi hun hadde våknet av regnet og maste litt før hun sovnet igjen mellom meg og mannen.

Tempen viste 37,1. Men usikker på om dette er gyldig da jeg ikke har sovet sammenhengende i minst 4 timer før jg temper i dag kl 0600?


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
❤️Termin 04.02.15?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Back
Topp