Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu
Nei, så vondt. *klemme*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu
God på research du!
Stakkars <3 lykke til!Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu
Så leit! Håper du blir i fin form snart! Sender deg en god klem!Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu
Hjalp lite nå dessverre.
Sent from my iPad using BV Forum
Nei, nei, nei Uff... Nå får jeg bare utrolig vondt av deg. Må si jeg ble pittelitt skeptisk da du fortalte om hcg-nivåene dine (veldig lik stigningstakt som jeg hadde med exu), men hadde et håp om at du skulle få en annen tilbakemelding likevel.Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu
Rart med det der... Man vet det liksom bare...Var det siste jeg håpet på og. Men jeg har visst at det var det hele tiden
Nå mistet jeg helt alle ord kjære deg vennen min sender deg de beste tanker i verden <3Ingen gode nyheter. Veskeansamling i eggstokken. Tom fostersekk. Fikk ikke dra hjem fra sykehuset heller,må være her til i morgen. De er nok litt usikkere de og. Men tydeligvis xu
Tusen takk godt å vite<3. Det setter jeg pris på. Har egentlig hatt det i bak hode siden dette startet. Og ikke vært i tvil.Nei, nei, nei Uff... Nå får jeg bare utrolig vondt av deg. Må si jeg ble pittelitt skeptisk da du fortalte om hcg-nivåene dine (veldig lik stigningstakt som jeg hadde med exu), men hadde et håp om at du skulle få en annen tilbakemelding likevel.
Men det sitter i eggstokken, og ikke i egglederen? Håper du får den beste oppfølgingen fremover nå. Og bare si ifra om du vil ha noe å dele exu-opplevelser med.
Mange klemmer herfra, vondt i hjertet nå
Ja det er en merkelig følelse. Men er godt man har rett og at legene hører på ossRart med det der... Man vet det liksom bare...
Trenger litt tydehjelp. Er 10 DPO i dag. I virkeligheten vises streken like godt som på den redigerte versjonen. Er dette bare en skyggestrek eller er den virkelig rosa?
Vis vedlegget 62435Vis vedlegget 62436
Fra mobil.
Ca 4 minutter. Var innen tidsfristen for satt med både mobil og test i håndenKan se ut som om du er gravid. Hvor raskt kom streken?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ca 4 minutter. Var innen tidsfristen for satt med både mobil og test i hånden
Fra mobil.
Håper du får klarhet i hva som skal skje videre også i dag...Tusen takk godt å vite<3. Det setter jeg pris på. Har egentlig hatt det i bak hode siden dette startet. Og ikke vært i tvil.
Jeg skal spørre mer i dag om hvor det sitter. Var en dansk lege som fant det,og skjønte ikke så mye av hva hun sa.
Oi, Lanterne Synes det ser ut som det er farge på den, jegTrenger litt tydehjelp. Er 10 DPO i dag. I virkeligheten vises streken like godt som på den redigerte versjonen. Er dette bare en skyggestrek eller er den virkelig rosa?
Vis vedlegget 62435Vis vedlegget 62436
Fra mobil.