Vi som temper!

Huff, får vondt av deg :(
Vet liksom ikke helt hva jeg skal si forbå trøste :(
Er ikke noe du kan si for å trøste heller, bare godt å ha noen man kan dele det med. Er lissom ikke noe man snakker med alle om. Selv om jeg har mest lyst å skrike det ut på Facebook eller noe så folk kan slutte å mase på når nr to kommer. Må vel bli bedre etterhvert håper jeg. Har aldri hatt det så vondt noen gang, så det må bare bli bedre!!


Leo vil bli storebror <3
 
Hørtes virkelig ikke slik ut, hørtes ut som jeg har presset han til han vi har fått og at alt var så slitsomt med han når han var baby ( han var syk ). Han er sikker på vi får en syk igjen og med prøverør er lissom sjansen enda større hørtes det ut som....


Leo vil bli storebror <3
Kjenner jeg blir litt sint over at han blankt sier nei til prøverør, når han ser hvor mye du ønsker dette. Håper virkelig det ordner seg for dere!
 
Den fine streken jo, det er vel ikke noe å lure på? Nå får du "Gravid" om du tar digital.

Gratulerer Lanterne!!!!!! Du venter en februar-baby. ♡♡♡♡♡

*Taster på app på mobilen*
Takk skal du ha! Håper på nytt babyboom over til februar :D
 
Du kan grave frem grafen min igjen :) vet ikke helt når jeg begynner med tempingen pga mensen kan jo komme om 6 uker.
 
Da håper jeg at det samme skjer meg. Har ikke veldig lyst til å vente 6 uker:p
Savner eggstokken min :(
Får håpe det :) Skjønner veldig godt at du savner den, men ofte kan en jobbe like godt som to...

Jeg vet ikke helt om jeg er glad for at jeg fikk beholde min. Jeg har nesten alle mine el på den siden jeg fjernet egglederen, og mange av eggene som slippes fra den eggstokken vil aldri komme til rett sted...
 
Da håper jeg at det samme skjer meg. Har ikke veldig lyst til å vente 6 uker:p
Savner eggstokken min :(

Hvor lenge må du vente med å prøve på nytt etter operasjon?
 
Får håpe det :) Skjønner veldig godt at du savner den, men ofte kan en jobbe like godt som to...

Jeg vet ikke helt om jeg er glad for at jeg fikk beholde min. Jeg har nesten alle mine el på den siden jeg fjernet egglederen, og mange av eggene som slippes fra den eggstokken vil aldri komme til rett sted...
Huff. Ja er nettopp det. Fare for at det skjer igjen på samme sted:/ de fjernet hele min så det ikke skulle skje igjen.
Egentlig helt greit,for dett skal jeg ikke igjennom en gang til:( ikke du heller
 
Hvor lenge må du vente med å prøve på nytt etter operasjon?
Ble anbefalt å vente 1 syklus. Det som er standar. Egentlig bare for å se om den er stabil eller ikke antar jeg.
Men vet ikke når jeg er klar heller. Redd det skal skje igjen med den høyre .
 
Ble anbefalt å vente 1 syklus. Det som er standar. Egentlig bare for å se om den er stabil eller ikke antar jeg.
Men vet ikke når jeg er klar heller. Redd det skal skje igjen med den høyre .

Ja, det forstår jeg, bare ta tiden du trenger.
 
viktig å ta den tiden man trenger, og det er individuelt det.
 
Ja man må nesten det. I går hadde jeg det veldig tøft på føden ( der jeg lå) hørte og så alle disse småtassene. Og hele verden gikk i mot meg. Begynte å grine bare noen snakket til meg .
Kjenner meg ferdig med dette og klar for å legge det bak men,men blir verre med prøving. Snakket en del med jordmoren før jeg dro ,det hjalp en del. Lovet tett oppfølging med en gang jeg fikk positiv test.
 
Ja man må nesten det. I går hadde jeg det veldig tøft på føden ( der jeg lå) hørte og så alle disse småtassene. Og hele verden gikk i mot meg. Begynte å grine bare noen snakket til meg .
Kjenner meg ferdig med dette og klar for å legge det bak men,men blir verre med prøving. Snakket en del med jordmoren før jeg dro ,det hjalp en del. Lovet tett oppfølging med en gang jeg fikk positiv test.
Det forstår jeg veldig godt kjære deg <3 kan ikke forestille meg de siste dagene du har hatt :(

Men ledig glad for å høre at du skal få tett oppfølging ed neste graviditet :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
tett oppfølging er bra
 
Høy temp, men likevel TR !! Skal ikke den liksom synke før TR og ikke gå opp igjen?


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Høy temp, men likevel TR !! Skal ikke den liksom synke før TR og ikke gå opp igjen?


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
:( Ikke nødvendigvis... Noen ganger synker tempen etter at man han fått mensen :(
 
:( Ikke nødvendigvis... Noen ganger synker tempen etter at man han fått mensen :(
Da synker den vel i morgen da:( men om det ikke var noen spire der er jeg glad TR kom noen dager før tiden så vi kan sette igang med en ny på tidligere :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Back
Topp