Vi som temper!

Den setter testdag automatisk 18 dager etter EL når den ikke har nok data, står det på min.
D forklarer masse. Masse kunnskap her inne :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har hatt 12-14 dagers lutealfase. Synes det er litt vel tidlig å begynne å blø nå... Sist jeg blødde så tidlig hadde jeg svangerskap utenfor livmoren :confused:
Hvor i syklusen er du? Men er ikke exu igjen. Så uheldig går det ikke an å være.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Et spørsmål til dere damer.

Jeg er helt på slutten av tr nå, og har et spørsmål om sæd og eggløsningsslim. Jeg er jo liksom akkurat ferdig med å blø, så det skal jo ikke vær el-slim ennå. Uansett, vi hadde sex og når jeg skulle på toalettet etterpå ble jeg helt i tvil på det som kom ut. Uff, dette høres ikke bra ut, godt dere damer er vant til detaljer ;) Hvertfall, jeg synes ikke sæden gav slipp, og hang liksom ut (dog meget tynt), som når jeg har el-slim. Så tenkte jeg å hjelpe det vekk, og la derfor merke til at det var veldig strekkbart. Det kunne strekkes, og svinges (prøvde å se om det virkelig var strekbart :P ), og holdt fortsatt sammen. Det var som dette bilde, og kunne strekkes ennå lengre.
no-cervical-mucus-what-can-i-do.png

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har lest at sæd ikke skal være strekkbart, og syntes det var litt merkelig med mensen ferdig i dag, og el-slim. Noen bud fra dere kloke damer? Kan sæden strekkes?

Et spørsmål til dere damer.

Jeg er helt på slutten av tr nå, og har et spørsmål om sæd og eggløsningsslim. Jeg er jo liksom akkurat ferdig med å blø, så det skal jo ikke vær el-slim ennå. Uansett, vi hadde sex og når jeg skulle på toalettet etterpå ble jeg helt i tvil på det som kom ut. Uff, dette høres ikke bra ut, godt dere damer er vant til detaljer ;) Hvertfall, jeg synes ikke sæden gav slipp, og hang liksom ut (dog meget tynt), som når jeg har el-slim. Så tenkte jeg å hjelpe det vekk, og la derfor merke til at det var veldig strekkbart. Det kunne strekkes, og svinges (prøvde å se om det virkelig var strekbart :p ), og holdt fortsatt sammen. Det var som dette bilde, og kunne strekkes ennå lengre.
no-cervical-mucus-what-can-i-do.png

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har lest at sæd ikke skal være strekkbart, og syntes det var litt merkelig med mensen ferdig i dag, og el-slim. Noen bud fra dere kloke damer? Kan sæden strekkes?

Om du sjekka like etter sex, så er det slimet eller hva jeg skal kalle det, som vi damer produserer når vi er opphisset strekkbart. Ellers tror jeg sæd kan strekkes litt også, spesielt om det er blandet med vårt slim eller hva det er.

Om du sjekka like etter sex, så er det slimet eller hva jeg skal kalle det, som vi damer produserer når vi er opphisset strekkbart. Ellers tror jeg sæd kan strekkes litt også, spesielt om det er blandet med vårt slim eller hva det er.
Ja det gir jo god mening! :) Takk for svar!

Gleder meg til å stå opp hver morgen og måle tempen! Dagens høydepunkt. Er 6 dpo idag, og venter spent hver dag for å se om tempen holder seg høy eller om tr vil melde sin ankomst om en liten stund. Tøft å vente på det. Noen som vet hvor lenge tempen skal holde seg konstant høy for d indikerer graviditet eller er dette veldig individuelt?

Til dere som har erfaring med temping både oralt og vaginal, hvor stor forskjell pleier det å være på disse målingene? Jeg har skiftet til vagnialt nå, for likte ikke at tempen kunne variere så mye, på to målinger rett etter hverandre. Men nå er jo tempen min kjempehøy. Tror det er litt sykdom ute å går, men derfor lurer jeg på hvor mye høyere vaginaltempingene pleier å være, ift. oralt? Er det noen som har en idé, eller erfaring med det?

Back
Topp