Vi som temper!

Men fikk du ikke svar med en gang da?
Skjønner ikke at de skal krangle på det altså?! Jeg føler at mange har skikkelig duste-leger som nekter folk alt av hjelp...
Min lege har tatt sånn blodprøvetest på meg mange år før jeg starta å prøve å lage baby, bare fordi jeg tilfeldigvis nevnte at jeg skulle hatt mensen for 8 dager sida. Var ikke snakk om å tisse i kopp. Var bare forsinket mens også da :)
Nei, får ikke svar før slutten av uken.. (Denne uka kommer til å gå tregt!) :p ja skjønner ikke hvorfor de må være sånne duster, men fikk viljen min så da går det greit :p jeg vil ha legen din!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

De færreste legekonto kan analysere hcg-prøver sånn med en gang, de må sende dem inn og får svaret ette 2-3 dager, og da tar man gjerne en ny, og etter 23 dager til ser man hvilken vei det går.

Jeg måtte fnise av at det stod 23 dager her selv om jeg forstod veldig godt hva du egentlig mente. Jeg bare fikk et bilde av oss her inne som skulle vente 23 dager på et svar fra legen. laughing7 Vi hadde vel gått på veggen. Tålmodighet og prøving.... :p

As if... 23 dager var litt vel lenge, ja...

Jeg måtte fnise av at det stod 23 dager her selv om jeg forstod veldig godt hva du egentlig mente. Jeg bare fikk et bilde av oss her inne som skulle vente 23 dager på et svar fra legen. laughing7 Vi hadde vel gått på veggen. Tålmodighet og prøving.... :p
Haha, tålmodighet og prøving er en dårlig match! :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

De færreste legekonto kan analysere hcg-prøver sånn med en gang, de må sende dem inn og får svaret ette 2-3 dager, og da tar man gjerne en ny, og etter 23 dager til ser man hvilken vei det går.

Min lege mente at jeg skulle ta ny etter EI UKE da jeg var innom med blødninger, jeg rakk å fastslå på egenhånd at det var sa før den andre blodprøven, og kommer til å insistere på 2-3 dager om det blir aktuelt en gang til.
Jeg tar bare en hcg prøve bare for å være 100 % om jeg er gravid lr ikke :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ja, i ditt tilfelle er det vel nok med en, med mindre resultatet er i grenseland?

Jeg er slått ut med årets kraftigste forkjølelse og har ikke tempa siden før helga. Er på cd 7 allerede, så det er på tide å bli frisk og rask og klar for en mer aktiv hverdag ;-)
I det skjulte bekymrer jeg meg for at tempekurven fra forrige syklus viser at det er kluss i systemet og dårlig med EL, men jeg får skjerpe meg og ikke på panikk før etter at denne syklusen eventuelt har antydet det samme. Da blir det ELtest-hamstring.
Krysser fingra for folk her, altså, foruten de 60% av døgnet som begge henda trengs til å pusse nesa ;-)

God bedring.

Ved siste sjekk, som vel og merke er et par timer siden, har jeg enda ikke sett noe blod.

Nå skjer det jo at min spotting begynner både 13 og 14 dpo, så at det ikke skjer noe 12 dpo er ingen garanti, men det gir grunn til håp, i det minste.
Testing planlagt i morgen tidlig, og vil nok synes på grafen sånn innen 7.

God bedring.

Ved siste sjekk, som vel og merke er et par timer siden, har jeg enda ikke sett noe blod.

Nå skjer det jo at min spotting begynner både 13 og 14 dpo, så at det ikke skjer noe 12 dpo er ingen garanti, men det gir grunn til håp, i det minste.

Takk.
Jeg syns den ser trifasisk ut den kurven din, jeg! :-) Spennende!!

FF mener ikke at den er trifasisk, men jeg synes i alle fall den ikke er langt unna, nei.

Tar jeg bort målingen 7 dpo, så anser den det som possibly triphasic, ja. Men den målinga har jeg ikke notet meg noen usikkerhet rundt, så jeg får meg ikke til å gjøre det da.

Vi får bare vente og se.

God bedring.

Spennende!! Krysser fingra

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Grenseland?

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

grenseland.

Under 5 er negativt. men om den er sånn like over positivt, strengt tatt positivt men ikke i harmoni med sykluslengden din, så er det vel greit med en til for å se om det går oppover? Sånn om testen er sånn 10-15 en plass?

grenseland.

Under 5 er negativt. men om den er sånn like over positivt, strengt tatt positivt men ikke i harmoni med sykluslengden din, så er det vel greit med en til for å se om det går oppover? Sånn om testen er sånn 10-15 en plass?
Sånn ja :) kommer helt ann på hva resultatet blir, er ganske sikker på at den er negativ men en liten del av meg trur positiv.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ingen spotting.
Negativ test.

Vi satser på deg nå Sara :)

Vi venter i spenning på morgendagens temp da Sara, for grafen din ser jo veldig fint ut fortsatt. :)

Back
Topp