Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jeg sverger herved til grapefruktjuice. Jeg leste at det kunne ta noen sykluser før man fikk effekt, og jeg begynte forrige syklus og merket ingenting da. Jeg har derimot hatt helt annerledes utflod denne syklusen, og nå tror jeg at jeg begynner å se forskjell på utflod og sperm for nå har jeg forsøkt å følge med på det i flere sykluser. Uansett så har jeg nå hatt helt annerledes utflod, først flere dager med watery og nå skikkelig eggwhite - og det flere dager før EL. Hadde nesten positiv EL-test i dag (klarte ikke å holde meg lenger så den ble tatt nå en liten stund før 11) og forventer å få positiv i morgen og EL på torsdag. Så hvis jeg fortsetter å ha såpass fruktbar utflod de neste dagene så er det rekord. De andre syklusene har jeg hatt sticky helt frem til EL og så har jeg kunnet finne eggwhite dagen før EL, men så er det helt borte igjen på EL-dagen. Nå er jeg spent på de neste dagene. Ser hvert fall ut som jeg kommer til å være en av tilhengerne til grapefruktjuice hvis dette fortsetter.
Jeg leste på en nettside om utflod gjennom syklus at det burde være nesten en uke med fruktbar utflod før EL (watery og så eggwhite) og så tørker det bort nesten på dagen etter EL. Jeg har jo bare hatt fruktbar utflod én dag før EL, så kanskje det har gjort at "miljøet" mitt har vært for sperm-fiendtlig...
Jeg leste på en nettside om utflod gjennom syklus at det burde være nesten en uke med fruktbar utflod før EL (watery og så eggwhite) og så tørker det bort nesten på dagen etter EL. Jeg har jo bare hatt fruktbar utflod én dag før EL, så kanskje det har gjort at "miljøet" mitt har vært for sperm-fiendtlig...