Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger spent med jeg åSånne fornuftige menn kan være ganske irriterende til tider når vi er fulle av hormoner. Spent på tempen din i morgen og eventuelt test. Krysser fingrene for at grafen fortsetter å vise en positiv utvikling.
OMG Fimle - er det sååå effektivt?!??
Det er i hvert fall det på meg. Obs, her kommer dagens oversharing... Så mye el-slim ødelegger faktisk litt for sengekosen, det blir så glatt og ekkelt at hverken jeg eller mannen kjenner stort. Og bare for å ha det sagt: Nei, til tross for at jeg har født to barn så er jeg IKKE så vid nedentil så det gjør at jeg er ufølsom der nede til vanlig.
Herregud altså, jeg håper virkelig ingen her inne vet hvem jeg er in real life...
Deal!Du skal tempe i morgen. Du skal registrere tempen din på ff (du har da vel mobil-app og kan gjøre det fra senga?) FØR du får lov til å se på min graf i morgen! Deal?
Det er i hvert fall det på meg. Obs, her kommer dagens oversharing... Så mye el-slim ødelegger faktisk litt for sengekosen, det blir så glatt og ekkelt at hverken jeg eller mannen kjenner stort. Og bare for å ha det sagt: Nei, til tross for at jeg har født to barn så er jeg IKKE så vid nedentil så det gjør at jeg er ufølsom der nede til vanlig.
Herregud altså, jeg håper virkelig ingen her inne vet hvem jeg er in real life...
Hahaha. Jeg tror ikke du er den eneste her med det "problemet" for å si det sånn
Hahaha, jeg løfta ikke et øyebryn engang
Good.
Da ser jeg frem til å se en prikk på grafen din i morgen. Og der bør komme mange, du er jo egentlig rimelig sent ute for å finne el med temp denne mnd antakelig?
Tempe daglig. Selvsagt.
Signerer den!Blir det testing idag Sara? Er så spent
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
:/ men ingen spotting? Da er det håpNegativ.