Vi som temper!

fornuftige menn er egentlig greit å ha, men irriterende når man er hormonell og irrasjonell ja....

Sånne fornuftige menn kan være ganske irriterende til tider når vi er fulle av hormoner. :p Spent på tempen din i morgen og eventuelt test. Krysser fingrene for at grafen fortsetter å vise en positiv utvikling.
Følger spent med jeg å :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

OMG Fimle - er det sååå effektivt?!?? :D

Det er i hvert fall det på meg. :p Obs, her kommer dagens oversharing... Så mye el-slim ødelegger faktisk litt for sengekosen, det blir så glatt og ekkelt at hverken jeg eller mannen kjenner stort. :smiley-ashamed008 Og bare for å ha det sagt: Nei, til tross for at jeg har født to barn så er jeg IKKE så vid nedentil så det gjør at jeg er ufølsom der nede til vanlig. :p

Herregud altså, jeg håper virkelig ingen her inne vet hvem jeg er in real life... :smiley-ashamed008 :p :D

Det er i hvert fall det på meg. :p Obs, her kommer dagens oversharing... Så mye el-slim ødelegger faktisk litt for sengekosen, det blir så glatt og ekkelt at hverken jeg eller mannen kjenner stort. :smiley-ashamed008 Og bare for å ha det sagt: Nei, til tross for at jeg har født to barn så er jeg IKKE så vid nedentil så det gjør at jeg er ufølsom der nede til vanlig. :p

Herregud altså, jeg håper virkelig ingen her inne vet hvem jeg er in real life... :smiley-ashamed008 :p :D

Hahaha. Jeg tror ikke du er den eneste her med det "problemet" for å si det sånn ;)

Jeg trenger et spark bak for å begynne å faktisk ta tempen om morran igjen istedenfor å bare SE på termometeret...

I morra!! JEG lover!:)

Sara, ser jeg stigning i tempen din??:D:D:D:D

Du skal tempe i morgen. Du skal registrere tempen din på ff (du har da vel mobil-app og kan gjøre det fra senga?) FØR du får lov til å se på min graf i morgen! Deal?

Du skal tempe i morgen. Du skal registrere tempen din på ff (du har da vel mobil-app og kan gjøre det fra senga?) FØR du får lov til å se på min graf i morgen! Deal?
:D Deal!

Og ja har den på mobilen, det hadde jeg glemt! *går opp og sjekker at telefonen er ladet og at termometeret har batteri*

Good.

Da ser jeg frem til å se en prikk på grafen din i morgen. Og der bør komme mange, du er jo egentlig rimelig sent ute for å finne el med temp denne mnd antakelig?

Tempe daglig. Selvsagt. :)

Hahaha, jeg løfta ikke et øyebryn engang :D

Haha, ler meg skakk jenter :D
Spent på grafen din i morra Sara. Tror jeg selv tar tempefri noen dager nå som tanta er i gang.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Good.

Da ser jeg frem til å se en prikk på grafen din i morgen. Og der bør komme mange, du er jo egentlig rimelig sent ute for å finne el med temp denne mnd antakelig?

Tempe daglig. Selvsagt. :)

Vel jeg tror den kommer til å være høyere enn "normalt" og jeg tror den kommer til å holde seg høyt framover. (min altså)

Jeg er så svimmel! Null matlyst, litt murringer, LETTSKREMT og har tatt meg i å tenkte "det må jeg huske/passe på/ikke gjøre, jeg er jo gravid i hele dag.. Ganske tåpelig siden EL trolig var på lørdag. Men noe er annerledes med hele meg...og jeg har skikkelig press i underlivet. og jeg fryser på 2 dagen nå, mens gubben sitter ved siden av å klager på varmen. (tok tom tempen på han i går for jeg trodde han var syk siden jeg frøs, ingen feber, min egen temp i går var 36.2 (kveldstid) Men akkurat sånn her var jeg sist jeg var gravid. Hvis tempen min er over 36.5 i morra så tar jeg det som positivt :) Har troen!

Når skal du teste forresten? Har du testa?

Godt det er flere her som også foreløbig bare er innbilt gravide!! Det blir spennede dager fremover jenter!! Dere er morsomme!!

Jeg testet lørdag og søndag og i dag. Ikke bestemt neste enda.

Blir det testing idag Sara? Er så spent ;)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Signerer den! :)

Men flott temp - har troa :)

Back
Topp