Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen spotting, fin temp.
Skjønner det ikke helt.
Tidlig start på knipeøvelser
Nå er det bare en halvtime, det går fint. Bare ikke tenk på foss og regnvær og sånt noe. Kanskje ingen ide å vaske opp heller
Jeg ser heller ingen annen el-dag. Når testa du positivt i tidligere svangerskap?
Skal vi se. Nå i mai var det,,,14 dpo. Da var den negativ 11 dpo, en skygge 12 dpo, kjøpte cb 13 dpo som ble tatt og var positiv 14 dpo.
Med de to ungene jeg har mener jeg det var sånn 12-13 dpo.
Og nå altså negativt, blendahvitt selv i dag, 14 dpo. Men til gjengjeld, truseinnlegget mitt er også blendahvitt 14 dpo, og det er det jo normalt sett ikke, jeg spotter jo fra sånn 11 - 12 - 13 dpo en plass...
Helt ærlig, ser dere en mulig annen el dag ?
Jeg hadde postive tester helt til... 7 dpo ? Da sluttet jeg å teste.
Jeg spotter jo ikke.
Ff sier possibly triphasic også måVis vedlegget 33329
Jeg ville sagt 22 eller 23 ser mer ut som EL enn den 18 som er satt her ut i fra grafen. Så kanskje du må vente noen dager? *krysser fingre*
En annen trist mulighet er at kroppen din enda jobber med å komme seg i lage og derfor tuller med syklusen, men de mellom SA og nå ser ikke så værst ut altså.
Dessuten er det viktig å legge til at vårt kalde klima får kroppen til å jobbe litt mer nå på høsten vinteren og tempen vil naturlig svinge litt fordi vi bruker mer energi.
Trur dere at jeg kan ringe til legen i morgen å høre om resultatet på blodprøven min? Ble tatt på mandag
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*