Vi som temper!

Ingen spotting, fin temp.

Skjønner det ikke helt.

Fortsatt spennende graf da. Da håper jeg det ikke skjer noe nytt i dag og at vi bare må vente pent på hva morgendagen bringer deg. Krysser fingrene for fortsatt høy temp. :)

Jeg må holde meg til kl. 11 jeg nå. :p

Helt ærlig, ser dere en mulig annen el dag ?

Jeg hadde postive tester helt til... 7 dpo ? Da sluttet jeg å teste.

Jeg spotter jo ikke.

Ff sier possibly triphasic også må 1380698101086.jpg

Dette er spennende Sara!! :)

Jeg klarer ikke å se ett annet EL-tidspunkt, men jeg er veldig spent på grafen din i morgen. Ingen spotting sammen med den grafen gjør jo dette veldig spennende.

Jeg må tisse!!! 45 min til EL-test og ingen andre som holder seg sammen med meg denne gangen. :p Jeg håper egentlig på negativ test i dag for jeg tror ikke vi får lagt inn aksjer i morgen, mannen er plutselig invitert på et kurs så da kommer han nok ikke hjem før etter jobb på fredag. Vi får lagt inn aksjer i kveld da, men ja, jeg vil helst ha positiv test i morgen jeg da. :p

Jeg ser heller ingen annen EL dag Sara. Håper virkelig dette går veien!!

Du får knipe igjen litt til Lykkeliten :) Håper det blir neg. test i dag da!

Tidlig start på knipeøvelser :D
Nå er det bare en halvtime, det går fint. Bare ikke tenk på foss og regnvær og sånt noe. Kanskje ingen ide å vaske opp heller ;)

Tidlig start på knipeøvelser :D
Nå er det bare en halvtime, det går fint. Bare ikke tenk på foss og regnvær og sånt noe. Kanskje ingen ide å vaske opp heller ;)

Jeg klarte å knipe. Testen var neeeesten positiv, men jeg pleier å få én helt positiv, så da tror jeg vel egentlig den kommer i morgen. Hmm... Jeg får vel bare se på temp og tester de neste dagene, og så legger vi hvert fall inn aksjer i kveld. Fortsatt mye EL-slim, litt enig med Fimle i at det er noe klineri, men jeg har ikke hatt det i flere dager på rad før, så jeg feirer fortsatt. :D

Jeg ser heller ingen annen el-dag. Når testa du positivt i tidligere svangerskap?

Skal vi se. Nå i mai var det,,,14 dpo. Da var den negativ 11 dpo, en skygge 12 dpo, kjøpte cb 13 dpo som ble tatt og var positiv 14 dpo.

Med de to ungene jeg har mener jeg det var sånn 12-13 dpo.

Og nå altså negativt, blendahvitt selv i dag, 14 dpo. Men til gjengjeld, truseinnlegget mitt er også blendahvitt 14 dpo, og det er det jo normalt sett ikke, jeg spotter jo fra sånn 11 - 12 - 13 dpo en plass...

Skal vi se. Nå i mai var det,,,14 dpo. Da var den negativ 11 dpo, en skygge 12 dpo, kjøpte cb 13 dpo som ble tatt og var positiv 14 dpo.

Med de to ungene jeg har mener jeg det var sånn 12-13 dpo.

Og nå altså negativt, blendahvitt selv i dag, 14 dpo. Men til gjengjeld, truseinnlegget mitt er også blendahvitt 14 dpo, og det er det jo normalt sett ikke, jeg spotter jo fra sånn 11 - 12 - 13 dpo en plass...

Og på mange av grafene dine så går jo tempen ned før tr kommer på besøk også! Krysser fortsatt fingrene hardt for deg. Skal du svi av en ny strimmel i morgen? :)

Helt ærlig, ser dere en mulig annen el dag ?

Jeg hadde postive tester helt til... 7 dpo ? Da sluttet jeg å teste.

Jeg spotter jo ikke.

Ff sier possibly triphasic også måVis vedlegget 33329

Jeg ville sagt 22 eller 23 ser mer ut som EL enn den 18 som er satt her ut i fra grafen. Så kanskje du må vente noen dager? *krysser fingre*

En annen trist mulighet er at kroppen din enda jobber med å komme seg i lage og derfor tuller med syklusen, men de mellom SA og nå ser ikke så værst ut altså.

Dessuten er det viktig å legge til at vårt kalde klima får kroppen til å jobbe litt mer nå på høsten vinteren og tempen vil naturlig svinge litt fordi vi bruker mer energi.

Jeg ville sagt 22 eller 23 ser mer ut som EL enn den 18 som er satt her ut i fra grafen. Så kanskje du må vente noen dager? *krysser fingre*

En annen trist mulighet er at kroppen din enda jobber med å komme seg i lage og derfor tuller med syklusen, men de mellom SA og nå ser ikke så værst ut altså.

Dessuten er det viktig å legge til at vårt kalde klima får kroppen til å jobbe litt mer nå på høsten vinteren og tempen vil naturlig svinge litt fordi vi bruker mer energi.

Ja, altså, jeg ser hva du mener, men det var det med sekret og tapp da, som tørket opp og ikke virket fruktbart lenger. Også er de to tempene der som du ser ganske usikre (21 og 22) den 21 er tatt halvannen time før vanlig, den 22 en halvtime, men de er ikke tidsjustert slik jeg ellers ofte gjør, jeg er veldig tilbakeholden med å tidsjustre rett etter det jeg antar er EL for å ikke "kunstig fremprovosere den", men et øyeblikk, så skal jeg gjøre det og så vise grafen da.

Om du har rett, så er det dog ikke noe vits i å vente, med senere EL er jeg ikke gravid. Av uslike årsaker ble det nemlig ikke noe mer sengevals etter den 17 før... var det nå i helga? Det har vært travle tider, slitne folk, sykdom og dårlig rygg og unger i senga og i det hele tatt. så med EL den 22 eller 23 så er jeg ikke gravid, for da har jeg ikke hatt sex i det fruktbare tidsrommet, rett og slett.

Den første syklusen etter Sa var lang og rotete, absolutt. Den andre var superkort. Men nå virker det jo ellers ganske greit egentlig.

Vi får nå bare se.

Det var så vidt det ikke ble testing i dag, jeg hadde tisset i glasset og var klar, da sto ungene opp så jeg satte det bort, og morgenrutinen vår går på stram line. Det endte med at mannen dyppet testene mens jeg pusset tenner og kledde på ungene yttertøy, så leste vi det av i det vi var på vei ut i bilen omtrent. Om det blir ny test i morgen vet jeg ikke helt. vi får se, Både avhengig av tempen, spotting og tidspresset i morgen tidlig.

FF mener jeg har ikm på fredag, jeg mistenker at et par av disse syklusene hvor jeg har fått mens 16 dpo kan ha vært at El var et par dager før, og den kom 14 dpo, for at den kom 14 dpo har vært standard for meg, og av og til 15, men at det skal være 16 tviler jeg rett og slett på

Jeg mener derfor at med angitt EL dag, så er ikm i morgen. Med evt senere el så er mensen også tilsvarende senere, men da kommer den i alle fall uansett.

Trur dere at jeg kan ringe til legen i morgen å høre om resultatet på blodprøven min? Ble tatt på mandag :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Trur dere at jeg kan ringe til legen i morgen å høre om resultatet på blodprøven min? Ble tatt på mandag :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ja. Det bør ha kommet nå. :)

Ja, blodprøve fra mandag bør de ha resultatet på nå antakelig.

Back
Topp