Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, altså, jeg ser hva du mener, men det var det med sekret og tapp da, som tørket opp og ikke virket fruktbart lenger. Også er de to tempene der som du ser ganske usikre (21 og 22) den 21 er tatt halvannen time før vanlig, den 22 en halvtime, men de er ikke tidsjustert slik jeg ellers ofte gjør, jeg er veldig tilbakeholden med å tidsjustre rett etter det jeg antar er EL for å ikke "kunstig fremprovosere den", men et øyeblikk, så skal jeg gjøre det og så vise grafen da.
Om du har rett, så er det dog ikke noe vits i å vente, med senere EL er jeg ikke gravid. Av uslike årsaker ble det nemlig ikke noe mer sengevals etter den 17 før... var det nå i helga? Det har vært travle tider, slitne folk, sykdom og dårlig rygg og unger i senga og i det hele tatt. så med EL den 22 eller 23 så er jeg ikke gravid, for da har jeg ikke hatt sex i det fruktbare tidsrommet, rett og slett.
Den første syklusen etter Sa var lang og rotete, absolutt. Den andre var superkort. Men nå virker det jo ellers ganske greit egentlig.
Vi får nå bare se.
Det var så vidt det ikke ble testing i dag, jeg hadde tisset i glasset og var klar, da sto ungene opp så jeg satte det bort, og morgenrutinen vår går på stram line. Det endte med at mannen dyppet testene mens jeg pusset tenner og kledde på ungene yttertøy, så leste vi det av i det vi var på vei ut i bilen omtrent. Om det blir ny test i morgen vet jeg ikke helt. vi får se, Både avhengig av tempen, spotting og tidspresset i morgen tidlig.
Nei.
Gidder ikke teste med denne tempen.
Da har jeg ringt legen, negativ på alle blodprøvene jeg tok. Så nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg er så trøtt og har vondt i hode fortiden :/
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Happy humping kan trygt si at kontrollstreken tapte der ja!I går hadde jeg en EL-test som så positiv ut til slutt (like sterke streker), men jeg så da urinen trakk seg opp at kontrollstreken var sterkest hele tiden. Bare at teststreken gradvis ble sterkere. Nå klarte jeg ikke holde meg lenger i dag, så det ble 25 min for tidlig i dag og, men nå var det ingen tvil. Teststreken var sterk helt fra urinen kom til test-området og kontrollstreken hadde aldri en sjanse.
Vis vedlegget 33507
Happy humping kan trygt si at kontrollstreken tapte der ja!
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Egget slipper vell ikke før dagen etter positiv test som jeg har forstått. Så dere har jo fortsatt morgendagen så ville bare har kjørt på i morgen!Ja, bare dumt at mannen måtte på et kurs i dag. Han kommer ikke hjem før etter jobb i morgen, og i går kveld sovnet jeg!!! Så da får vi enten håpe morgenkosen i går eller etter jobben i morgen holder. Krysser fingrene for det, med alt dette EL-slimet mitt.
Ja, forsøk å drikke vann og være i aktivitet hver dag. Det kan hjelpe. Kanskje du bare er en av mange som reagerer på sesongendringer, overgang sommer-høst har hvert fall vært veldig tydelig her vi bor.
Egget slipper vell ikke før dagen etter positiv test som jeg har forstått. Så dere har jo fortsatt morgendagen så ville bare har kjørt på i morgen!
Ja kan hende jeg reagerer på det ja, har aldri merket det før men så har jeg aldri brukt så mye tid på å forske på hva som skjer med kroppen heller før da etter eggløsningen i helgen så har jeg følt nederst i magen har strekt seg(føles sånn ut) så dpo dagene har aldri gått så tregt
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Satser på at det klaffer denne mndJa, det er riktig at egget slipper en stund etter positiv test, innen de neste 48 timene. Dersom man har sex 2 dager før, dagen før eller selve eggløsningsdagen har man litt over 30 % sannsynlighet for å bli gravid. Så derfor kan det holde at vi koste oss i går. Det kan også være at vi rekker det med ettermiddagskos i morgen, så da håper jeg ikke han blir noe forsinket på jobben i morgen. Han jobber dessverre ofte overtid, men han har en veldig spennende jobb, så vi synes det er verdt det. Vi får se når vi eventuelt får barn. Da kan det hende han får ta med noen av prosjektene hjem i stedet.
Nei, det er ikke så lett å vite sånn sesong-variasjon-symptomer, for det kan jo være ganske forskjellig skifte av sesong fra år til år. I år har det vært veldig brå overgang her, vi hadde en flott uke i august med over 20 grader nesten hver dag, og neste uken var det under 5 grader om natten, kaldt regn og 10-15 grader på dagtid. Da ble det brå-høst. Jeg merker det veldig på energi og humør, må jobbe mer aktivt for å holde meg gående på høsten enn jeg må om vår og sommer.
Når tenker du å teste?
Satser på at det klaffer denne mnd
Ja ble en veldig brå overgang her å, nå vet ikke jeg hvor du bor men vi bor på nordmøre
Om jeg fikk eggløsning når jeg trur så er jeg 4 dpo nå, så regner med jeg tester etter dpo 10 om jeg klare å holde meg
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Takk for det håper det klaffer for oss alle snart!Vi bor i Vestfold. Virket som store deler av landet fikk brå overgang. Du får se hvordan det går seg til for deg de neste ukene.
Da er det bare å telle ned da, krysser fingrene for deg. Da bør egget feste seg over helgen!
Ingen tvil der i gårdenI går hadde jeg en EL-test som så positiv ut til slutt (like sterke streker), men jeg så da urinen trakk seg opp at kontrollstreken var sterkest hele tiden. Bare at teststreken gradvis ble sterkere. Nå klarte jeg ikke holde meg lenger i dag, så det ble 25 min for tidlig i dag og, men nå var det ingen tvil. Teststreken var sterk helt fra urinen kom til test-området og kontrollstreken hadde aldri en sjanse.
Vis vedlegget 33507
Krysser fingraTakk for det håper det klaffer for oss alle snart!
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*