Vi som temper!

Skal jeg stole på tempen eller el-testene? FF har registrert at el var forrige fredag, men jeg fortsetter å få positive el-tester... :( Begynner å bli smålei denne kroppen!!

Noen som vet hva "research" betyr i advanced settings på ff? (Altså ikke oversatt til norsk, men hvordan den beregner?)

Jeg likte den veldig godt hvertfall, for den endret el-dagen til den dagen jeg tror (CD14) istedenfor den dagen "advanced" tror (CD16) :)

ImageUploadedByBV Forum1380810340.648018.jpg

Noen som vet hva "research" betyr i advanced settings på ff? (Altså ikke oversatt til norsk, men hvordan den beregner?)

Jeg likte den veldig godt hvertfall, for den endret el-dagen til den dagen jeg tror (CD14) istedenfor den dagen "advanced" tror (CD16) :)

Vis vedlegget 33556
Jeg vet ikke kanskje går den ikke utfra hva når du har hatt EL tidligere, men så jeg at du har bare hatt EL en gang den 14 :p så da vet ikke jeg, nå ble jeg nyskjerrig!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg trykte på det nå og da er jeg plutselig dpo 5, trudde jeg var dpo 4. Hmm

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Fant noe på google
Vis vedlegget 33557

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Aha!!! Så det betyr at det er en ny greie de prøver ut som bruker flere faktorer enn bare temp økning for å finne el?
Sånn jeg forstår det hvertfall....
Syns det passa bedre ja, selvom jeg bare har hatt el så tidlig som dag 14 en gang før :)

Aha!!! Så det betyr at det er en ny greie de prøver ut som bruker flere faktorer enn bare temp økning for å finne el?
Sånn jeg forstår det hvertfall....
Syns det passa bedre ja, selvom jeg bare har hatt el så tidlig som dag 14 en gang før :)
Forsto det sånn jeg å :) likte den jeg!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg trykte på det nå og da er jeg plutselig dpo 5, trudde jeg var dpo 4. Hmm

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Hmm... Så rart... Er det din graf som er registrert el på CD15 (28 sept?)
Digg å være 1 dpo lenger da ;)

Må liksom lete meg fram for jeg ser ikke navn over alle grafene i første innlegg lenger....

Forsto det sånn jeg å :) likte den jeg!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Likte den jeg også :D Ble mer fornøyd med grafen min plutselig også

Må liksom lete meg fram for jeg ser ikke navn over alle grafene i første innlegg lenger....
Ja riktig det, det er digg;)

Ja, men på tabben så får jeg opp brukernavna men ikke på iphone :/ rart

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Nei? Er du på iPhone du også? Siden Liisjja skriver at det er sånn fra iPhone. Da må jeg legge det inn i teknisk-forum-tråden min. Jeg har klaget på en del problemer etter den siste oppdateringen her inne i forrige uke. Jeg endrer første innlegget sånn at alle navn står to ganger, både som link og bare som tekst.

Ser du navnene nå? Ett navn eller to ganger over hver graf? Nå har jeg lagt til sånn at på PC ser man dobbelt navn på alle. :p

Hvordan legger dere inn charten fra FF ? Jeg vil være med i tempegjengen :-)

Ser du navnene nå? Ett navn eller to ganger over hver graf? Nå har jeg lagt til sånn at på PC ser man dobbelt navn på alle. :p
Ser navnene nå men de går det ikke ann å trykke på, men du må trykke på bilde for å se charten men på noen få er nicke der å du må trykke på nicke for å se charten, forsto du hva jeg mente nå ? :p
ImageUploadedByBV Forum1380820066.719975.jpg

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Hvordan legger dere inn charten fra FF ? Jeg vil være med i tempegjengen :-)
Hei og velkommen skal du være :) du må sende linken din til Lykkeliten_86
Først trykker du på MORE
ImageUploadedByBV Forum1380820293.302611.jpg

Så SHARE
ImageUploadedByBV Forum1380820305.753105.jpg

Så CREATE(øverst)
ImageUploadedByBV Forum1380820328.819552.jpg

Nå kopierer du linken
ImageUploadedByBV Forum1380820360.087090.jpg

Dette er fra mobilappen, på pc er jeg usikker men sikkert noe av det sammen :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Oi unnskyld! Her skriver folk til meg, og så svarer jeg ikke engang :p Har ikke vært pålogga på noen timer...
Ummm uummm... Ser at Liisjja svarte deg. Ser likt ut hos meg nå også. Dobbelt på noen, enkelt på andre. Men nå har alle hvertfall navn :D Tuuusen takk!! (Jepp fra Iphone :) )

ImageUploadedByBV Forum1380827278.475624.jpg

Jeg ser dobbelt navn på alle, fra Android app

Back
Topp