Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke kanskje går den ikke utfra hva når du har hatt EL tidligere, men så jeg at du har bare hatt EL en gang den 14 så da vet ikke jeg, nå ble jeg nyskjerrig!Noen som vet hva "research" betyr i advanced settings på ff? (Altså ikke oversatt til norsk, men hvordan den beregner?)
Jeg likte den veldig godt hvertfall, for den endret el-dagen til den dagen jeg tror (CD14) istedenfor den dagen "advanced" tror (CD16)
Vis vedlegget 33556
Forsto det sånn jeg å likte den jeg!Aha!!! Så det betyr at det er en ny greie de prøver ut som bruker flere faktorer enn bare temp økning for å finne el?
Sånn jeg forstår det hvertfall....
Syns det passa bedre ja, selvom jeg bare har hatt el så tidlig som dag 14 en gang før
Jeg trykte på det nå og da er jeg plutselig dpo 5, trudde jeg var dpo 4. Hmm
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Forsto det sånn jeg å likte den jeg!
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Ja riktig det, det er diggHmm... Så rart... Er det din graf som er registrert el på CD15 (28 sept?)
Digg å være 1 dpo lenger da
Må liksom lete meg fram for jeg ser ikke navn over alle grafene i første innlegg lenger....
Hmm... Så rart... Er det din graf som er registrert el på CD15 (28 sept?)
Må liksom lete meg fram for jeg ser ikke navn over alle grafene i første innlegg lenger....
Hmm... Så rart... Er det din graf som er registrert el på CD15 (28 sept?)
Ser navnene nå men de går det ikke ann å trykke på, men du må trykke på bilde for å se charten men på noen få er nicke der å du må trykke på nicke for å se charten, forsto du hva jeg mente nå ?Ser du navnene nå? Ett navn eller to ganger over hver graf? Nå har jeg lagt til sånn at på PC ser man dobbelt navn på alle.
Hei og velkommen skal du være du må sende linken din til Lykkeliten_86Hvordan legger dere inn charten fra FF ? Jeg vil være med i tempegjengen
Tuusen takk for svar!!Hei og velkommen skal du være du må sende linken din til Lykkeliten_86
Først trykker du på MORE
Vis vedlegget 33574
Så SHARE
Vis vedlegget 33575
Så CREATE(øverst)
Vis vedlegget 33576
Nå kopierer du linken
Vis vedlegget 33577
Dette er fra mobilappen, på pc er jeg usikker men sikkert noe av det sammen
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Ser du navnene nå? Ett navn eller to ganger over hver graf? Nå har jeg lagt til sånn at på PC ser man dobbelt navn på alle.