Sånn. Det tok 12 minutter det gitt. Da har jeg endret all koding i første innlegget, men det går sikkert RETT tilbake om jeg trygger Rediger nå. Jeg hater denne nye oppdateringen. Kan noen med iPhone sjekke om de ser både navn og bilder i første innlegg nå?

Siden dere kunne Se Bubbly så sjekket jeg hvordan kodingen var annerledes der, så nå har jeg laget den samme formateringen på alle sammen.
Det som skjer er at koblingen til linken til grafene våre går til å være både på navnet over og på grafen til å være på begge deler samtidig. Det ser man på PC. Dersom linken er på begge samtidig så kommer det en strek under navnet når man holder musen over grafen, mens når de er hver for seg så kommer det bare når du faktisk holder musen over navnet. Så kodingen "forenkles" når jeg redigerer sånn at den tar bort den ene linken slik at det heller bare blir én for begge deler på en gang. Og da synes av en eller annen grunn ikke navnene på iPhone. Det er veldig rart. Og skikkelig irriterende. Ok. Da var jeg ferdig med dagens formatering, men da håper jeg dere forstår dersom det skjer noe mer rart med formateringen.

Jeg har meldt fra på teknisk forum.