Vi som temper!

Ser navnene nå men de går det ikke ann å trykke på, men du må trykke på bilde for å se charten men på noen få er nicke der å du må trykke på nicke for å se charten, forsto du hva jeg mente nå ? :p
Vis vedlegget 33572

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Det er noe feil med formateringene etter oppdateringen i forrige uke. Jeg har problemer med IKM-tråden også. Det er skikkelig irriterende, men jeg tror jeg skal få til førsteinnlegget nå. Jeg må bare gå inn på innlegget med all koding. Skal se om jeg får det til nå i kveld med en gang. :)

Sånn. Det tok 12 minutter det gitt. Da har jeg endret all koding i første innlegget, men det går sikkert RETT tilbake om jeg trygger Rediger nå. Jeg hater denne nye oppdateringen. Kan noen med iPhone sjekke om de ser både navn og bilder i første innlegg nå? :) Siden dere kunne Se Bubbly så sjekket jeg hvordan kodingen var annerledes der, så nå har jeg laget den samme formateringen på alle sammen.

Det som skjer er at koblingen til linken til grafene våre går til å være både på navnet over og på grafen til å være på begge deler samtidig. Det ser man på PC. Dersom linken er på begge samtidig så kommer det en strek under navnet når man holder musen over grafen, mens når de er hver for seg så kommer det bare når du faktisk holder musen over navnet. Så kodingen "forenkles" når jeg redigerer sånn at den tar bort den ene linken slik at det heller bare blir én for begge deler på en gang. Og da synes av en eller annen grunn ikke navnene på iPhone. Det er veldig rart. Og skikkelig irriterende. Ok. Da var jeg ferdig med dagens formatering, men da håper jeg dere forstår dersom det skjer noe mer rart med formateringen. :) Jeg har meldt fra på teknisk forum.

Last edited:
Jeg tester i morgen dersom mensen ikke kommer.

Tempen i går var usikker, våken mange ganger. Det var jeg i dag også, og rundt halv fire hentet jeg meg ny dyne siden min datter tok min. Den var varmere, tror jeg.

Vi får se, rett og slett.

Litt sånn jojotemp på meg nå, men liker at den er såpass høy 8 dpo. ;) Men nå begynte jeg med progesterontilskudd på kvelden 6 dpo, så alle tempene etter der blir vel heller usikre... Jaja, time will show! :)

Jeg tester i morgen dersom mensen ikke kommer.

Tempen i går var usikker, våken mange ganger. Det var jeg i dag også, og rundt halv fire hentet jeg meg ny dyne siden min datter tok min. Den var varmere, tror jeg.

Vi får se, rett og slett.

Finfin temp! Fortsatt ingen spotting? Følger spent med på deg nå. :)

Nå er endelig tappen min åpen, men er det sånn at sædcellene absolutt ikke kommer seg inn før man kjenner at tappen er åpen? Jeg skjønner at ingen vet dette sikkert, men jeg ser jo at flere har åpen tapp i flere dager, det virker som jeg bare har åpen tapp noen timer.... Og jeg kjenner veldig godt når den endelig er åpen, kjente på den i går kveld før jeg la meg, da var den fortsatt lukket.

Tempen min steg ganske kraftig i dag. og det har vært mer CM siste dagene enn tidligere. Tror at jeg har hatt forsinket EL denne mnd.
Samtidig er jeg SKIKELIG på bærtur ang formen. Frosenpinn siden søndag, lettere uggen på morgenen og kvelden, nå slo luktesansen inn for fullt og kaffen og sjokoladen smaker ÆSJ! Sist det skjedde var jeg gravid så nå er jeg jo bare LITT spent her.. :p Nå angrer jeg veldig på at jeg ikke tok fram termometeret tidligere. IKM er neste søndag basert på gjennomsnittsyklusen min etter stressepisoden i vår hvor jeg mista mensen. Jeg som lå stabilt på 28 er nå mellom 28 og 34 dager...

Sånn. Det tok 12 minutter det gitt. Da har jeg endret all koding i første innlegget, men det går sikkert RETT tilbake om jeg trygger Rediger nå. Jeg hater denne nye oppdateringen. Kan noen med iPhone sjekke om de ser både navn og bilder i første innlegg nå? :) Siden dere kunne Se Bubbly så sjekket jeg hvordan kodingen var annerledes der, så nå har jeg laget den samme formateringen på alle sammen.

Det som skjer er at koblingen til linken til grafene våre går til å være både på navnet over og på grafen til å være på begge deler samtidig. Det ser man på PC. Dersom linken er på begge samtidig så kommer det en strek under navnet når man holder musen over grafen, mens når de er hver for seg så kommer det bare når du faktisk holder musen over navnet. Så kodingen "forenkles" når jeg redigerer sånn at den tar bort den ene linken slik at det heller bare blir én for begge deler på en gang. Og da synes av en eller annen grunn ikke navnene på iPhone. Det er veldig rart. Og skikkelig irriterende. Ok. Da var jeg ferdig med dagens formatering, men da håper jeg dere forstår dersom det skjer noe mer rart med formateringen. :) Jeg har meldt fra på teknisk forum.

Forstod ikke alt du skrev, men nå ser jeg alle navn og jeg kan trykke på navnene for å se nærmere på grafene. Tuuusen takk!!! :D
Du har gjort en strålenes bra jobb :) godt vi har deg

Burde ventet.

Testet.

Negativt.

Og så en lyserosa dråpe.

Det ble ikke juni heller

Jeg hadde også troa, det er det som er. Det er derfor jeg er lei meg nå, jeg HÅPTE og jeg TRODDE.

Back
Topp