Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som kan se på grafen min?Da flytta ff el en dag fram, hva tror dere?
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Noen som kan se på grafen min?
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Men ser det ut som at jeg har hatt el i det hele tatt da?Vanskelig å se, rett og slett.
Hvor mange høye målinger skal det være etter eggløsning, for å kunne se at eggløsningen fant sted? Jeg tror jeg hadde eggløsning på torsdag. Da var tempen 35,15.. Så steg den. Fredag var tempen 36,48 og i dag 36,45. Håper tempen fotsetter å stige.
Er det noe vits i å begynne med temping i dpo land? Hvor temper dere? Kan jeg tempe med øretermometer?
Tror det er el-slimet som har gjort at ff har funnet el. Hvis man ser bort fra de 11 første dagene i syklusen din, så ser det ut som du hadde el dag 15 spør du meg. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor ff flyttet el din? Pga slimet kanskje??Men ser det ut som at jeg har hatt el i det hele tatt da?
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Som lykkeliten sier, det er egentlig bare å begynne å tempe. Ikke for å finne el denne perioden, men for å komme inn i det Lykke til!Er det noe vits i å begynne med temping i dpo land? Hvor temper dere? Kan jeg tempe med øretermometer?
Men ser det ut som at jeg har hatt el i det hele tatt da?
Noen som vil synse med meg på når EL har vært?
Da 11 eller dag 13? To forskjellige charte program sier hver sin dag.
Lurte på om jeg skulle ta meg ett glass vin i kveld, men er jeg 14 dpo tar jeg ikke sjangsen da jeg pleier å se tegn til tanta på dag 14 til vanlig men ingen tegn idag.
Grafen ligger under arkiverte
*edit* den ligger under arkiverte i forrige tempetråd
Jeg tok en manuell override og satte EL et pr dager senere jeg, for jeg har ikke SÅÅÅÅ lang lutelfase, altså.
Det medfører minimal mulighet for svangerskap, men det er sånnsett irrelevant, all den tid jeg spotter og småblør så vet jeg jo at jeg ikke er gravid, jeg bare venter på at mensen skal sette igang skikkelig, så vi får begynne på neste PP.
Da lurer jeg på å drikke "den fæle jusen", og vi skal dertil ha hyppig sex og IKKE gi oss når vi tror EL er over, men holde ut til det er GARANTERT over, og selv da helst passe ofte videre også...
Lei av lange sykluser.
Hmm..Del linken din med oss da, så skal vi synse litt, vet du
Hmm..
Tro om dette blir rett:
http://fertilityfriend.com/ticker/2cae11/ttc.png
Syns jo selv kanskje dag 11 virker logisk. Har ikke annet enn temp å gå etter pga stort sett ikke eksisterende EL sekret.
Der var den jaDu, jeg fant den igjen i forrige arkiv-tråden, men den lå i et underinnlegg der, så jeg hadde rett og slett ikke sett den da jeg lagde nye tråder. Beklager;
Her er den:
Joyfull
Nei, jeg har ikke det.
Eller jo, altså, jeg har blødd i alle tre svangerskap. Spottet spnn i uke 7-9 med eldste. Ul viste at det var liv,jeg blødde mer etter det, men bare litt, det var mest spotting, og noe friskt, rødt blod, men ikke mengder.
Jeg småblødde rundt uke 15 med yngste. UL igjen, bekreftet levende baby som hadde det fint.
Spottet 5+0 og 5+1 i siste svangerskap, det ble SA 5+2.
Men altså, nei, det er tre ganger jeg ikke har spottet før ikm. Det er de tre syklusene jeg har vært gravid.
Tempen er fortsatt høy, det fikk meg til å teste i dag, men negativ test, økende spotting, jeg er ikke gravid. Jeg bare antar at FF hadde bommet på EL, flyttet den et par dager, og regner med at mensen kommer snart.