Vi som temper!

Nei, linken er nok http://www.fertilityfriend.com/home/2cae11

Uansett, med bare tempen er det ikke lett, men tempen alene antyder gjerne dag 11 ja.
Tusen takk :)

Ja tror kanskje jeg satser på EL dag 11, selv om det er tidlig for hva som er vanlig.. Har hatt en feeling på den dagen siden da også.
Er noe drit at jeg ikke har noe sekret å sjekke, GYN mener d er normalt og ille
skal minske sjangsene våre for å
Lykkes meeen.. Vet ikke hva jeg skal tro.

Jeg har nomalt sett hatt greit med sekret, men siden SA har det vært lite, så det er grunnen til at jeg sikter på grapefruktjus neste syklus, for å se om det gir mer.

Du sjekker innvendig, eller?

Okey.. Kan jo være det er litt ustabilt enda da etter sa.

Ja sjekker innvendig, sjekker tappen og konsistens på sekret, men har aldri strekkbart sekret rundt EL av en eller anna grunn.

Etter at jeg har hatt to sykluser med grapefruktjuice nå så får jeg (unnskyld for ekle detaljer) nok eggehvitte utflod til at jeg må ha truseinnlegg i de fruktbare dagene. Det er rett og slett gått fra at jeg kunne antyde noe 1 dag i syklusen til at jeg denne syklusen har hatt mengder. Så jeg er, som jeg sa for en del dager siden, svoren tilhenger av grapefruktjuice nå. I dag har jeg ikke hatt noe særlig så det stemmer vel godt med min tro på at jeg er 1 dpo i dag. I går var det fremdeles en god del. Anbefaler å prøve, men har lest om mange som måtte drikke noen sykluser før de merket effekt. Jeg har aldri hatt sånn her utflod i disse mengdene i hele mitt liv, det tror jeg faktisk jeg ville reagert på i tenårene, så det er jeg rimelig sikker på. laughing7

Men EL-tester da Joyfull? Enig med Sara i at det er litt vanskelig å si bare på temperatur. :)

Altså, jeg har jo tidligere hatt sånn "absolutt trenger truseinnlegg"-mengder, men jeg HAR generelt "truseinnleggmengder" med sekret både nå og da jeg, og bruker det ofte daglig. (derfor har jeg truseinnlegg i bomull. Så blir jeg ikke sår eller får sopp eller noe sånn)

Jeg trenger det dpo også jeg, av kremet konsistens. Men de evigmange positivie EL-testene fikk meg til på lese iom pco(s) og at da jeg altså muligens har forhøyet LH-nivå, noe som vel kan gi sekret støtt og stadig? Og være forklaringen på hvorfor jeg svært ofte har "kremet" hele dpo, ikke egentlig tørt i det hele tatt?

Men den store mengden med det fruktbare, sånn der "sitter på do og ser en lang, tynn slimtråd helt fra meg og ned i vannet"-mengder, det har jeg ikke hatt i det siste. Så nå skal jeg prøve jus ja.

Veldig interessant det du skriver om pcos/pcos Sara!

Jeg har prøvd grapefruktjuice men kanskje jeg ikke har brukt det lenge nok da, hadde bare 2 pp.
Ellers i mnd har jeg sekret, spesielt etter EL. Så merkelig er det :p

Jeg har bruke EL tester tidligere, men de ble aldri helt positive, noe GYN mente kunne være grunnet PCOS.
Derfor ga jeg opp det. Det eneste som har gitt meg ganske godt svar er temping. Da ser jeg værtfall når mensen kommer når jeg har hatt EL.
Har tatt blodprøver gjennom flere sykluser som bekrefter eggløsning til tross for ikke positive EL tester.

Kompliserte greier :p

Usikker, rett og slett. Jeg blir ikke helt klok på denne grafen, men synes ikke den EL dagen som er inntegnet ser mye troverdig ut i alle fall, enten et par dager før, med en noe lavere coverline, eller ikke enda?
Håper for guds skyll at jeg hatt el, men tiden vil vise. Takk for at prøvde å tyde dn :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Her setter nå mensen uansett ikke inn enda ser det ut til, og selv om jeg justerte det fra 17 dpo til 15 dpo er det nå uansett snart på tide at den kommer i gang... Jeg er rett og slett litt lei av denne syklusen her, og klar for den neste!

Jeg har prøvd grapefruktjuice men kanskje jeg ikke har brukt det lenge nok da, hadde bare 2 pp.

Jeg har bruke EL tester tidligere, men de ble aldri helt positive, noe GYN mente kunne være grunnet PCOS.
Derfor ga jeg opp det. Det eneste som har gitt meg ganske godt svar er temping. Da ser jeg værtfall når mensen kommer når jeg har hatt EL.
Har tatt blodprøver gjennom flere sykluser som bekrefter eggløsning til tross for ikke positive EL tester.

Flere som har beskrevet trøbbel med EL-tester ved PCOS ja. Kjedelig når kroppen ikke bare oppfører seg etter lærerboka.

Har så lyst til å teste i morgen men må klare å holde meg!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg fikk ikke positive tester den første syklusen jeg testet, men da testet jeg på kvelden.

Denne gangen testet jeg fast klokke 11 på formiddagen, og fikk "nærmer seg positiv" fra dag 10, til jeg fikk KLART positiv sånn en gang rundt dag 25 eller noe sånn, og det fortsatte med VELDIG POSITIVE ei uke til, da sluttet jeg...

Se på den rare tempen min da... :p Jeg som stort sett pleier å ha veldig jevn temp, selv når jeg bruker crinone.
Svake, svake skyggestreker på g-test i går og i dag, så håper... ;)

Se på den rare tempen min da... :p Jeg som stort sett pleier å ha veldig jevn temp, selv når jeg bruker crinone.
Svake, svake skyggestreker på g-test i går og i dag, så håper... ;)
Oj - så spennende da!! Håper du har spire i magen :)

Håper for din del, fimle.

For min del.... dørgende kjedelig. Hallo, kan jeg ikke bare få mensen da, liksom? Det er jo komplett unødvendig å gå sånn og vente på den, når jeg vet at jeg ikke er gravid!

Jeg har hatt litt rare temper denne uken, men det er nok fordi jeg har vekslet på å sove med og uten ullsokker, pga. vekslende temperatur ute og også en natt uten mannen hjemme i senga sammen med meg. :p Så nå satte FF opp EL slik at jeg i dag er 3 dpo, jeg tror det er feil, jeg tror jeg hadde EL på fredag og at jeg er 2 dpo. Får vel vente og se hva tempen viser i morgen. Fra fredag av har jeg nå valgt å sove konsekvent med ullsokkene på sånn at jeg ikke får noe mer rare temper fremover forhåpentligvis. Uansett så har vi vel kanskje lagt inn aksjer litt for tidlig og litt for sent, hvert fall i forhold til det lille tidsrommet hvor tappen faktisk var åpen (fredag morgen). Neste EL-periode har mannen nå foreløpig avventet å svare på en forespørsel om å være med på guttetur sånn at vi har mulighet til å legge inn aksjer akkurat når tappen er åpen. Den har vært åpen på morgenen på EL-dagen (det jeg mener er EL-dagen hvert fall) begge de to siste syklusene, men den lukker seg allerede ut på ettermiddagen. Og jeg har ikke klart å være like aktiv og sunn som jeg hadde et mål om, men det har blitt litt bedre. Så det kan vel bare bli bedre og bedre? Jeg liker dpo-land da, for her er det håp. Så jeg krysser fingrene. God søndag alle sammen!

Fimle grafen din ser flott ut... Krysser fingre..

Min egen graf er ikke mye å snakke om. jeg er nesten sikker på at jeg hadde senere el enn forventet, så sjansene er ikke så store. Men så har vi ikke prøvd no hardt heller. Vi bare har sex når vi føler for det.
Og etter mareritt syklusen i vår så har alt vært ustabilt.
Jeg vurderer faktisk å begynne å teste etter EL, men da vet jeg ikke hva jeg bør satse på. De billigstrimlene er så innmari vanskelig å tolke synes jeg. Noen anbefalninger? vurderer å teste gjennom et par-tre hele sykluser for å se om det er noe mønster eller om jeg virkelig har fått tulle sykluser igjen. Før jeg fikk barn var jeg ikke så regelmessig.

Jeg har hatt litt rare temper denne uken, men det er nok fordi jeg har vekslet på å sove med og uten ullsokker, pga. vekslende temperatur ute og også en natt uten mannen hjemme i senga sammen med meg. :p Så nå satte FF opp EL slik at jeg i dag er 3 dpo, jeg tror det er feil, jeg tror jeg hadde EL på fredag og at jeg er 2 dpo. Får vel vente og se hva tempen viser i morgen. Fra fredag av har jeg nå valgt å sove konsekvent med ullsokkene på sånn at jeg ikke får noe mer rare temper fremover forhåpentligvis. Uansett så har vi vel kanskje lagt inn aksjer litt for tidlig og litt for sent, hvert fall i forhold til det lille tidsrommet hvor tappen faktisk var åpen (fredag morgen). Neste EL-periode har mannen nå foreløpig avventet å svare på en forespørsel om å være med på guttetur sånn at vi har mulighet til å legge inn aksjer akkurat når tappen er åpen. Den har vært åpen på morgenen på EL-dagen (det jeg mener er EL-dagen hvert fall) begge de to siste syklusene, men den lukker seg allerede ut på ettermiddagen. Og jeg har ikke klart å være like aktiv og sunn som jeg hadde et mål om, men det har blitt litt bedre. Så det kan vel bare bli bedre og bedre? Jeg liker dpo-land da, for her er det håp. Så jeg krysser fingrene. God søndag alle sammen!
Da er vi 3 dpo begge to! Så spennende. Jeg reiser til London 17. Oktober med venner. Så jeg kommer til å ta test 16. Oktober (hvis jeg klarer å vente så lenge) Da er jeg 13 eller 14 dpo. Håper jo selfølgelig det viser jeg er gravid da, da må jeg holde meg unna alkohol på turen. Dersom jeg ikke er gravid håper jeg tr dukker opp da, så jeg kan nyte noen glass med god samvittighet.

Back
Topp