Vi som temper!

Se på den rare tempen min da... :p Jeg som stort sett pleier å ha veldig jevn temp, selv når jeg bruker crinone.
Svake, svake skyggestreker på g-test i går og i dag, så håper... ;)

Ser jo veldig positivt ut for deg dette her Fimle! Krysser fingrer og tær for at en spire er i ferd med å ta bolig i magen din <3 :)

Ser jo veldig positivt ut for deg dette her Fimle! Krysser fingrer og tær for at en spire er i ferd med å ta bolig i magen din <3 :)
Enig ;)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Kalkulerer ff el, selv om jeg ikke har vip medlemskap?

------------------------------------------------------

IKM uke 39/PP2
Har en gutt født juli '12.

Kalkulerer ff el, selv om jeg ikke har vip medlemskap?

------------------------------------------------------

IKM uke 39/PP2
Har en gutt født juli '12.

Ja, hvis du legger inn nok informasjon den kan tolke eller om du har tydelig temp økning. Jeg har gratisvarianten og legger inn både EL-tester, sekret og tappeinformasjon sammen med temp og får opp EL av FF. Selv om jeg er uenig med FF nå. :-)

Når skal du teste Bubbly? Spennende! :D

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg skjønner lite. Spotter så mye at det nesten kan kalles mens. 11 dpo og fortsatt høy temperatur? Neg g-test. Får satse på pp3 heller :)

Når skal du teste Bubbly? Spennende! :D

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Testet i dag, negativ :(

Men litt tidlig da kanskje? :)

Ønsker meg en liten skatt i 2014 :)

Heisann, da er jeg snart på syklusdag 14. Ingen EL i sikte, men det har blitt dårlig med temping på grunn av ekstremt innbitt forkjølelse og urolige netter i halvannen uke snart. Good times... Har målt litt nå og da, men veldig mange er forkasta fordi jeg har målt til feil tidspunkt og/eller uten tre timer sammenhengende søvn først. Jeg liker veldig dårlig at de målingene jeg har likner på forrige måneds berg- og dalbanekurve. Hva er dette slags tøysetemp?! Jeg vil ha jevne, fine målinger som overbeviser om at det inntreffer EL! :smiley-angry017 Tror ikke jeg venter særlig mange flere dager før jeg bestiller en ladning EL-tester.
Hiver innpå godt med grapefruktjuice, og lurer på om det har ført til full effekt på nesa og ingen på .. ehem, der nede. Snørrproduksjonen er mildt sagt imponerende, nemlig, men på sekretfronten er det tørke. Og det altså til tross for at jeg inntil forrige syklus har pleid å ha rikelig EL-slim. Forbanna irriterende greier, altså. Æsj.

cd13.JPG

:(
Når du har ikm da?

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

De lærde strides...

Jeg og ff var ikke enige, så den mente i utganspunktet fredag eller lørdag.
Men etter litt manipulasjon fra min side har den blitt enig med meg at Ikm er onsdag...

Så det blir en ganske spennende uke! :)

Jeg kan åpenbart skilte med bittelitt spotting i dag igjen. (noe brunt slim i dag, et par dråper rosa tidligere dager) Jeg hr justert FF så den sier 16 dpo, utfra dens egen mening er jeg 18 dpo. Det er høøøøøøyst på tide med den mensen jeg forventet 15 dpo, tilnød 16 dpo, altså torsdag, senest fredag.

La den nå komme da, så jeg kommer igang med ny syklus snart!

De lærde strides...

Jeg og ff var ikke enige, så den mente i utganspunktet fredag eller lørdag.
Men etter litt manipulasjon fra min side har den blitt enig med meg at Ikm er onsdag...

Så det blir en ganske spennende uke! :)
Det blir spennende ja :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg var så uenig med FF at jeg endret litt på grafen min for å få EL på fredag. Jeg bruker jo termometer med kun 1 desimal og natt til fredag sov jeg med ullsokker. Så jeg tok den ned 0,1 på fredag. Det ser mye riktigere ut og det stemmer godt med forrige graf. Nå fortsetter jeg å sove med ullsokker for å unngå at det svinger noe pga det. Våknet for tidlig i dag da, men regnet meg frem til temp. EL er hvert fall over. Da er jeg 3 dpo.

Spent på Fimle sin graf nå. :-) Og jeg har lyst til å se bilde av dagens test Fimle! :D

Tempen fortsetter å stige. :) Testene har nå gått fra svak skygge uten mulighet til å se farge i går, og svak rosa i dag, godt innenfor tidsfristen! :D Bilde er nok ingen vits å legge ut, den er så svak enda, så tror ikke det er mulig å fange opp noe med mitt dårlige kamera. :p
Jeg håper i hvert fall veldig nå, men tør ikke tro for mye før jeg ser ordet GRAVID på en digital... ;)

Super spennende Fimle!
Her steg tempen idag :) dpo 8 klør i fingrene for å teste

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Oi Fimle, dette ser jo veldig lovende ut. :) Min temp stiger sakte, men sikkert :) Klarer ikke å få lagt inn bilde av grafen desverre. Men her er link: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php Ser det ut som jeg har hatt eggløsning? Hadde eggløsningsmerter, men synes tempen min virker så lav i forhold til dere andre :-) Første pp jeg temper.

Oi Fimle, dette ser jo veldig lovende ut. :) Min temp stiger sakte, men sikkert :) Klarer ikke å få lagt inn bilde av grafen desverre. Men her er link: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php Ser det ut som jeg har hatt eggløsning? Hadde eggløsningsmerter, men synes tempen min virker så lav i forhold til dere andre :-) Første pp jeg temper.
Det ser ut sim du hadde el dr ff mener :) min å er ganske lav, ikke før idag den steg masse.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg skjønner INGEN TING... FF mente først at forventet EL på meg var forrige helg og det kunne stemt med tidligere syklus. Men da var jeg nesten tørrlagt, men lysta var der.
Så midt i uka ca kom EL slimet. Kjente noen murringer lørdag søndag og antok det var EL. Så tørr i nesten to dager og i gr etter det "røsket" jeg fikk i magen.
Jeg kan knapt sitte, det gjør vondt å gå og jeg er så hoven.
Venstre siden min er så øm at jeg kan ikke ta på den og kommer det igjen mengder av EL-slim. Jeg er sikker på at jeg var ferdig med EL for to dager siden. TULLESYKLUS!

Jeg har normalt sett ikke mye utflod, men når jeg får to runder på en mnd med dagers mellomrom.. Her har du meg:wtf:angryo_O

Back
Topp