Vi som temper!

Testet ikke i dag, gjorde istedet klart bind og smertestillende til å ha i veska sånn at jeg er forberedt på tanta når som helst... Tempen er lav, så tror nok tanta banker på døra en av de nærmeste dagene.

Overraskelsen vil dermed bli STOR om det viser seg at jeg likevel er gravid denne pp :) Håpe håpe!!!
Håper virkelig du er gravid! Og tanta er på en verdensomreise!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Men var det ikke sånn at Mammelammen ikke fikk lagt inn aksjer? Mulig jeg husker feil (men i grafen så er det bare registrert AM 5 dager før EL). :dontknow Kan hende jeg blander med noen andre. Litt for mye forum på meg. :p

Ups....!! Da følger du med bedre enn meg :p ;) Men den ser spennende ut likevel da... Man kan jo håpe :)

Ups....!! Da følger du med bedre enn meg :p ;) Men den ser spennende ut likevel da... Man kan jo håpe :)

Det tør jeg ikke love. ;) Det kan være jeg bare roter, så ikke stol 100 % på meg.

Håper virkelig du er gravid! Og tanta er på en verdensomreise!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Desverre så er mens smertene fra hælvrte her nå, og spotting som strax blir en foss regner jeg med. Dritt!!!!!
14 dager etter det JEG mente var el, OG vi la jo inn tonnevis med aksjer akkurat da.
Nå er jeg dritt lei hele denne dritten..!

Sorry aggresjonen.... :/

Desverre så er mens smertene fra hælvrte her nå, og spotting som strax blir en foss regner jeg med. Dritt!!!!!
14 dager etter det JEG mente var el, OG vi la jo inn tonnevis med aksjer akkurat da.

ÅHHH!!!! Det er så irriterende. Jeg synes tr kan holde seg unna tempe-tråden, jeg har lyst på bilder av positive tester i stedet. Arg! Sender over en klem.

Det går helt fint, bare få den ut du vennen! Vi er alle lei nå trur jeg :( hvorfor skal det ikke klaffe for oss som vil?! Men de som ikke prøver blir gravide i hytt å gevær!! Baah...

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

ÅHHH!!!! Det er så irriterende. Jeg synes tr kan holde seg unna tempe-tråden, jeg har lyst på bilder av positive tester i stedet. Arg! Sender over en klem.

Det går helt fint, bare få den ut du vennen! Vi er alle lei nå trur jeg :( hvorfor skal det ikke klaffe for oss som vil?! Men de som ikke prøver blir gravide i hytt å gevær!! Baah...

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Snufs... Takk... Ja, kjipt at vi som drømmer om baby sliter med å lage det, mens folk rundt oss masseproduserer dem uten å tenke over saken engang.

Kusina mi var så glad, for de skulle ikke prøve heeelt enda, men tok en kjapp en likevel uten beskyttelse. Ingen tester, ingen temping, kun EN hanky panky den mnd... Også satt den!!
Ikke misforstå, jeg er veldig glad i kusina mi og veldig glad for hennes andre graviditet, men jeg syns det er bittelitt urettferdig fra naturen sin side...

Burde ikke dette her resultere i spire liksom?:
ImageUploadedByBV Forum1381223330.230725.jpg

Nei uff, nå var det mye kjipt å lese her altså! Håper dette går fort over og at vi kan flytte over i terminforum før jul i alle fall. Jeg har begynt å tempe igjen, etter å ha hatt tanta på besøk. Var bortreist i helgen, og glemte termometeret, så fikk ikke begynt før i dag tidlig. Har byttet til å måle i stumpen, så da får vi se. Det var jammen litt varmere der ja, hehe ;)

Dere skravler så en stakkar som er på jobb og helst ikke skal se innom bv så mye ikke klarer å holde følge...

Ja, også er motivasjonen min til å skravle litt laber CD2 liksom.

Ingen tvil om at den innsatsen der hadde "fortjent" en baby, Blubby, men det er jo dessverre bare ca 1/3 sjangs uansett hvor god timing man har.

vi får bare fortsette å prøve.

Dere skravler så en stakkar som er på jobb og helst ikke skal se innom bv så mye ikke klarer å holde følge...

Ja, også er motivasjonen min til å skravle litt laber CD2 liksom.

Ingen tvil om at den innsatsen der hadde "fortjent" en baby, Blubby, men det er jo dessverre bare ca 1/3 sjangs uansett hvor god timing man har.

vi får bare fortsette å prøve.

Ja, sorry... Er på jobb her nå jeg og. Ble litt mye syting i går, men nå er jeg også på CD2 så nye muligheter-ny positivitet.
1/3 sjans hver mnd i 9 mnd, og aldri klaff suger. Men jeg vet du har holdt på lenger en meg, så skal ikke klage så veldig mye. Bare blir så dritt lei av og til.
Også er jeg alene hjemme hele uken, så kan ikke få trøst av typen heller.

Men! Nå kjører vi på med pp 10!!!
Denne gangen skal vi ha laaaang ferie, så blir nok ikke så mye temping etter hvert. Vi får se :) er noen uker til ferien foreløpig så forlater dere ikke enda ;)

Tempen steg i dag å, må si at jeg skjønner ikke så mye av den kroppen her.

Se på deg a Liisjja!!! :D
Det er jo BRA!!! Å, håper den holder seg høyt høyt oppe i 9 laaange mnd ;)

Se på deg a Liisjja!!! :D
Det er jo BRA!!! Å, håper den holder seg høyt høyt oppe i 9 laaange mnd ;)
Håperhåper ;) hvor skal dere reise bort på ferie ? :) bli sikkert godt å få tankene litt bort fra hverdagen!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Ja, sorry... Er på jobb her nå jeg og. Ble litt mye syting i går, men nå er jeg også på CD2 så nye muligheter-ny positivitet.
1/3 sjans hver mnd i 9 mnd, og aldri klaff suger. Men jeg vet du har holdt på lenger en meg, så skal ikke klage så veldig mye. Bare blir så dritt lei av og til.
Også er jeg alene hjemme hele uken, så kan ikke få trøst av typen heller.

Men! Nå kjører vi på med pp 10!!!
Denne gangen skal vi ha laaaang ferie, så blir nok ikke så mye temping etter hvert. Vi får se :) er noen uker til ferien foreløpig så forlater dere ikke enda ;)

Har ikke holdt på mye lenger, bare siden nov.

Heisann. Tar jammen meg tid å lese igjennom alt når en pauser. ca 250 innlegg.... Men spennende lesning da jenter.
Og nei, vi klarte ikke helt å la være å legge inn aksjer. Vurderte å pause frem til jeg får vært på utredning, men usikker på om det har noe for seg. La inn aksjer, regnet dem alt for tidlig. Men så kom EL 2-3 dager for tidlig. Fra tørt, til watery neste dag, og bang - eggwhite, Så sjansen er tilstedet. Men ser ut som tempen synker igjen nå. Så regner med at tanta kommer i slutten av uka.
Leste i noen papirer ang ME og graviditet, at det kunne være vanskeligere å bli gravid med ME. Så må få klarhet i om vi bare kan prøve. Kjedelig hvis en evt graviditet ødelegger for diagnoseringen. Men tipper mot heller gravid enn diagnose. Etter så mange år med Nav, klarer jeg noen til. :P

Håperhåper ;) hvor skal dere reise bort på ferie ? :) bli sikkert godt å få tankene litt bort fra hverdagen!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Det er ikke bestemt enda, men det blir ett godt og varmt sted i 3 laaange uker :)
I mellomtiden skal du bli smelt på tjukka syns jeg :p

Har ikke holdt på mye lenger, bare siden nov.

Ja men da stiller vi ganske likt fra start da jo. Har kjørt uten prevensjon siden i fjor våres. Gikk hardere inn for prøving i januar i år.
Syns det skal være vår tur før jul :)

Back
Topp