Vi som temper!

Klarer aldri å la være jeg :p den ble negativ idag å.
ImageUploadedByBV Forum1381382763.587464.jpg

Blir ikke nå testing før lørdag lr søndag nå.

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Krysser fingrene for deg

Må jo følge med på dere nå, men. s min egen syklus er så kjedelig. Det er mange kjedelige faser av syklusen altså, men mensen tror jeg er den kjipeste. Ikke noe vits i å prøve, lenge til EL enda, ikke noe spenning, skuffelsen over at jeg ikke var gravid denne gangen heller, og på toppen av det hele så blør jeg. Vondt var det bare første dagen, men selve greia med å blø er jo bare en kjedelig sak, rett og slett. Godt når det er over. Helga kanskje?

Mensen er alltid dritt, men hundre ganger verre når man prøver. Håper syklusen din denne gangen blir kortere og med positiv test i andre enden. :)

Klarer aldri å la være jeg :p den ble negativ idag å.
Blir ikke nå testing før lørdag lr søndag nå.

Kan hende det fortsatt er for tidlig, sikkert lurt å forsøke å holde ut litt til. :)

På iPad nå så blir ikke grafene i første innlegget oppdatert. Arg.

Jeg har begynt å få menssmerter. De kom i går kveld, 5 dpo. Det begynner å bli litt vel mye menssmerter for min del altså. Jeg hadde menssmerter totalt i 10 dager før og under tr, hadde det i fem dager frem til EL og nå igjen!!!! Au au au. Jeg er redd for endometriose. :(

På iPad nå så blir ikke grafene i første innlegget oppdatert. Arg.

Jeg har begynt å få menssmerter. De kom i går kveld, 5 dpo. Det begynner å bli litt vel mye menssmerter for min del altså. Jeg hadde menssmerter totalt i 10 dager før og under tr, hadde det i fem dager frem til EL og nå igjen!!!! Au au au. Jeg er redd for endometriose. :(
Høres ikke noe godt ut nei :( håper du ikke har det! Sender deg en klem<3
Ja må prøve å ikke teste for tidlig, ff sier at teste datoen er den 19 okt. Og da er jeg dpo 20..

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Høres ikke noe godt ut nei :( håper du ikke har det! Sender deg en klem<3
Ja må prøve å ikke teste for tidlig, ff sier at teste datoen er den 19 okt. Og da er jeg dpo 20..

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Hvorfor setter den opp testdato 19. oktober??? Det var jo vel lenge å vente.

Nå mista jeg helt troen på FF.. Den mener jeg pga tempøkning i dag hadde el på mandag. Sikkert kombinert med smertene jeg hadde, men det er ikke sjangs at el var da. Ikke med de mengdene jeg hadde av CM rundt bryllupet og dagene etter. og dette er for høy temt til meg å være.

Nå mista jeg helt troen på FF.. Den mener jeg pga tempøkning i dag hadde el på mandag. Sikkert kombinert med smertene jeg hadde, men det er ikke sjangs at el var da. Ikke med de mengdene jeg hadde av CM rundt bryllupet og dagene etter. og dette er for høy temt til meg å være.
Med tanke på bare temperaturen ser det riktig ut :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er i alle fall ikkje ff sin feil at den ikkje ser el før, for da tempet du ikke. Ikke mist troen på ff for at den ikkje har tolket data du ikke har gitt den...

Lav temp, negative tester, og tantekreket har banket på... :sad010 Da ble det som jeg trodde, kjemisk. :(
Magefølelsen var aldri helt god, og den viser seg å stemme, gang på gang. :rolleyes:
Tror nesten det her var verre for mannen enn for meg. Jeg har ikke sagt noe til han om de positive testene, ville vente til jeg var helt sikker. Men i går så han testene i skapet mitt på badet, og ble hoppende glad, "de er jo positive jo"! Jeg bekreftet at de var positive, men bad han om å ikke ta helt av enda, for jeg hadde ingen godfølelse.
Gjett om han ble skuffa i dag stakkar når det viste seg å ikke gå veien likevel. :(

Ååhhh som jeg misliker denne prøvinga!! Nesten så jeg angrer på at vi i det hele tatt bestemte oss for å begynne med dette igjen. Men jeg vet jo at den dagen det endelig blir klaff blir alt det her så innmari verdt det. Og gjett om jeg gleder meg til å kaste alle el-tester, legge bort temp-måleren og aldri, aldri, ALDRI mer tenke på prøving!!

Titter innom å sier hei:)
Hvordan går det med dere? noen spirer enda?
Nå har ting begynt å ordne seg her , håper jeg. og jeg har fått en vikar jobb som jeg håper jeg kan starte i snart.
men psyken går fremdeles opp og ned, og energien er på bånn, så skal snart til legen å finne ut om jeg har ME.
Har fremdeles pause fra BV, og prøving til jeg har kommet meg i skikkelig jobb. men skjer det så skjer det :)

Titter innom å sier hei:)
Hvordan går det med dere? noen spirer enda?
Nå har ting begynt å ordne seg her , håper jeg. og jeg har fått en vikar jobb som jeg håper jeg kan starte i snart.
men psyken går fremdeles opp og ned, og energien er på bånn, så skal snart til legen å finne ut om jeg har ME.
Har fremdeles pause fra BV, og prøving til jeg har kommet meg i skikkelig jobb. men skjer det så skjer det :)

Binamooor <3 Jeg har savnet deg!
Glad for å høre at det hvertfall finnes lyspunkter du ser fram i mot. Psyken kommer nok etterhvert. Jeg håper alt ordner seg for dere <3

Det er i alle fall ikkje ff sin feil at den ikkje ser el før, for da tempet du ikke. Ikke mist troen på ff for at den ikkje har tolket data du ikke har gitt den...

Du har helt rett ;)
Har kun meg selv å skylde. :D Men jeg tror kanskje jeg burde vurdere å endre metode for den. Tempen har jo helt klart gått opp og de syklusen(e) jeg tempet så var det jo ikke likevel ikke normal syklus for meg, men jeg er veldig var på forandringer i kroppen min og tror ikke EL er der den statistisk sett mener det var. But again.. det er jeg som har gitt den (manglende) info :)

Lav temp, negative tester, og tantekreket har banket på... :sad010 Da ble det som jeg trodde, kjemisk. :(
Magefølelsen var aldri helt god, og den viser seg å stemme, gang på gang. :rolleyes:
Tror nesten det her var verre for mannen enn for meg. Jeg har ikke sagt noe til han om de positive testene, ville vente til jeg var helt sikker. Men i går så han testene i skapet mitt på badet, og ble hoppende glad, "de er jo positive jo"! Jeg bekreftet at de var positive, men bad han om å ikke ta helt av enda, for jeg hadde ingen godfølelse.
Gjett om han ble skuffa i dag stakkar når det viste seg å ikke gå veien likevel. :(

Ååhhh som jeg misliker denne prøvinga!! Nesten så jeg angrer på at vi i det hele tatt bestemte oss for å begynne med dette igjen. Men jeg vet jo at den dagen det endelig blir klaff blir alt det her så innmari verdt det. Og gjett om jeg gleder meg til å kaste alle el-tester, legge bort temp-måleren og aldri, aldri, ALDRI mer tenke på prøving!!

Skikkelig kjedelig lesning :( Jeg hadde så troen på at dette var deres måned :(
og siden jeg er sykt emosjonell i dag så kan vi sutre sammen, eller hva? :p Fra spøk til alvor, jeg er skikkelig lei meg på deres vegne.
Det er på en måte godt å kunne dele spenningen med dere når vi alle nærmer oss testdato, men fallhøyden er og stor for hvertfall jeg (og sikkert flere) blir oppriktig lei meg/oss når noen ikke lykkes.
Så en god klem til alle de som ikke lyktes denne mnd heller <3

NEI! Du skulle jo være gravid nå. :( Jeg har et stort hat for tr nå, og synes hun skal holde seg unna oss alle sammen. Kanskje vi skulle ringt politiet og si at tanta vår må få besøksforbud? :p Jeg håper du snart kan bli ferdig med temping og prøving for alltid.

ringe politiet. hahaha. Good one :D

Altså, når tr kommer på besøk så blir jeg så sinna og hormonell at plutselig kunne jeg vel finne på å si det høyt... :p Litt smågal er det vel lov å bli av prøvinga...? :smiley-ashamed005

Nei uff, Fimle :( Det skulle jo være deres tur nå! Sender over en stor klem

Back
Topp