Vi som temper!

Ja men da stiller vi ganske likt fra start da jo. Har kjørt uten prevensjon siden i fjor våres. Gikk hardere inn for prøving i januar i år.
Syns det skal være vår tur før jul :)
Da stiller vi alle 3 likt :) må bli vårres tur nå!!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Beklager dårlig med svar fra denne kanten i går, jeg tok meg en en-dags "synes synd på meg selv-pause fra bv". :p

Men... i dag steg tempen igjen, og jeg fant ut at jeg skulle ta den siste testen jeg hadde liggende, den o'store digitale. Men tror dere jaggu ikke jeg fikk sånn boktegn på den. :rolleyes:
Så nå får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet og vente på testene som forhåpentligvis snart ligger i postkassa. ;)

Stor trøsteklem til Bubbly, som jeg forstår at fikk seg en aldri så liten tur i kjellern i går, men heldigvis ser det ut til at du går på igjen med godt mot! Heia heia! :D

Da stiller vi alle 3 likt :) må bli vårres tur nå!!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Sant sant!!
Ville vært en fantastisk julepresang :)
2 mnd igjen....

Dumme test!! Nå er jeg nyskjerrig på va den neste sier ;)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Beklager dårlig med svar fra denne kanten i går, jeg tok meg en en-dags "synes synd på meg selv-pause fra bv". :p

Men... i dag steg tempen igjen, og jeg fant ut at jeg skulle ta den siste testen jeg hadde liggende, den o'store digitale. Men tror dere jaggu ikke jeg fikk sånn boktegn på den. :rolleyes:
Så nå får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet og vente på testene som forhåpentligvis snart ligger i postkassa. ;)

Stor trøsteklem til Bubbly, som jeg forstår at fikk seg en aldri så liten tur i kjellern i går, men heldigvis ser det ut til at du går på igjen med godt mot! Heia heia! :D

Naaawww... Du er søt da Fimle <3
Jada, jeg har den første dagen i dyp dyp depresjon og sinne, haha, men heldigvis går det over ganske kjapt ;) (heldigvis for alle rundt meg spesielt...!)

Hva betyr boktegn på den digitale? Ikke positiv ihvertfall høres det ut som. Men du har ikke fått mensen enda?! Da er det jo fortsatt håp i såfall! :) De pleier å være rimelig kjappe med å sende de billigstrimlene ;)

Naaawww... Du er søt da Fimle <3
Jada, jeg har den første dagen i dyp dyp depresjon og sinne, haha, men heldigvis går det over ganske kjapt ;) (heldigvis for alle rundt meg spesielt...!)

Hva betyr boktegn på den digitale? Ikke positiv ihvertfall høres det ut som. Men du har ikke fått mensen enda?! Da er det jo fortsatt håp i såfall! :) De pleier å være rimelig kjappe med å sende de billigstrimlene ;)

Boktegn er at det er noe feil med testen. Enten er det produksjonsfeil på testen, eller så er det jeg som har gjort noe galt under testinga. ;)

Boktegn er at det er noe feil med testen. Enten er det produksjonsfeil på testen, eller så er det jeg som har gjort noe galt under testinga. ;)
Typisk uflaks!! Er vel ikke så mye galt du kan få gjort.. ;)

Ååå..... Si kjipt!!!!!
Teite test! Men da er jo håpet der ;)

Typisk uflaks!! Er vel ikke så mye galt du kan få gjort.. ;)

Skikkelig typisk å få en sånn test, særlig nå som det virkelig kløøøøør i testelysta!!!!!!! :p
Jaja, jeg går ut i fra at jeg er gravid enn så lenge, så får jeg heller bli deppa hvis testene viser noe annet. ;) (eller Gud forby, at den dumme tanta dukker opp...:rolleyes:)

God ettermiddag, damer! Jeg følger også med selv om jeg bidrar litt lite for tida. Har såvidt sett litt i chartarkivet og sett at mine (i egne øyne) rare temper i starten av syklusen ikke på noen måte trenger å være uforenelig med graviditet :-D Ti tomler opp for det! Tror det kommer tempstigning i morgen (den hadde økt noe i dag) og at jeg har el ca nå eller i går. Velger å være litt optimist nå. Uten annen grunn enn at jeg er lei av å være pesimist ;-)
Okay, tilbake til middagslagingen.

Jeg hadde nesten ingen blødning i dag, bare litt på morningen. Så kun en og en halv dag med blødning.. Men det er slik mensen har vært siden jeg slutta på p piller for 5 mnd siden, så tipper bare det var tr.. Men skal følge meg på temperaturen, hvis den stiger håper jeg det kan være en festeblødning ;-) Trodde jo liksom jeg var 6dpo i dag. BLÆ

Her var det mye kjedelig lesning :( Til dere som har begynt på neste runde så sender jeg en stor klem...
Og jeg venter i spenning på testen til Fimle:)

Selv er jeg en frosenpinn.. jeg fryser og fryser og fryser. Tempen er høy til meg å være, men siden jeg har slurva med leksene så blir det som det blir.. Vi har hvertfall lagt inn godt med aksjer.
Men nå holder underlivet på med litt av samme tonene som i mars/mai. det murrer og brenner og jeg kan ikke gå mer enn to timer uten å måtte tisse. Våkner tom på natta igjen. Eneste jeg kan legge til nå er at jeg fryser, ellers er det som det var sist (uten at det betød noe annet enn stress)
TR bude komme søndag, men senest onsdag neste uke.. Venter i spenning!

Tenker å teste på fredagen :) om tempen stiger i morgen kanskje jeg tester da. Tempen min har aldri vært så høy som nå :) håper at det er et bra tegn!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Krysser fingrene for deg

Må jo følge med på dere nå, men. s min egen syklus er så kjedelig. Det er mange kjedelige faser av syklusen altså, men mensen tror jeg er den kjipeste. Ikke noe vits i å prøve, lenge til EL enda, ikke noe spenning, skuffelsen over at jeg ikke var gravid denne gangen heller, og på toppen av det hele så blør jeg. Vondt var det bare første dagen, men selve greia med å blø er jo bare en kjedelig sak, rett og slett. Godt når det er over. Helga kanskje?

Mensen er utrolig kjedelig, får ikke sex heller da. Men det er jo da jeg har mest lyst på, hihi

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Tenker å teste på fredagen :) om tempen stiger i morgen kanskje jeg tester da. Tempen min har aldri vært så høy som nå :) håper at det er et bra tegn!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Krysser fingrene for deg Liisjja!!!

Mensen er noe dritt ja. Rett og slett. Jeg blir også skuffa og lei meg når tanta dukker opp, og innser at det ikke gikk denne gangen heller. Er i gang med ny pp nå, men har ingen el-tester, og glemte å registrere mens på monitoren min, så da blir det kun temping og tafsing denne måneden ;)

Krysser fingrene for mange positive tester her inne i tiden som kommer! Ser jammen meg at jeg allerede (!) har kommet meg på CD9. Tror rett og slett jeg må gå og forføre mannen jeg, hehe ;)
Vi snakkes :D :P

Krysser fingrene for deg

Må jo følge med på dere nå, men. s min egen syklus er så kjedelig. Det er mange kjedelige faser av syklusen altså, men mensen tror jeg er den kjipeste. Ikke noe vits i å prøve, lenge til EL enda, ikke noe spenning, skuffelsen over at jeg ikke var gravid denne gangen heller, og på toppen av det hele så blør jeg. Vondt var det bare første dagen, men selve greia med å blø er jo bare en kjedelig sak, rett og slett. Godt når det er over. Helga kanskje?

Enig i alt det du skriver om mensen, og vil legge til at det er dritt pga de enorme smertene flere dager enn 1 hos meg. Har endelig begynt å gi seg litt nå. Men kjedelig å bløøøøø også.... Sukk

Back
Topp