Hehe, håper det! Du også!! Syden baby
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Gracias!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, håper det! Du også!! Syden baby
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Da stiller vi alle 3 likt må bli vårres tur nå!!Ja men da stiller vi ganske likt fra start da jo. Har kjørt uten prevensjon siden i fjor våres. Gikk hardere inn for prøving i januar i år.
Syns det skal være vår tur før jul
Da stiller vi alle 3 likt må bli vårres tur nå!!
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Beklager dårlig med svar fra denne kanten i går, jeg tok meg en en-dags "synes synd på meg selv-pause fra bv".
Men... i dag steg tempen igjen, og jeg fant ut at jeg skulle ta den siste testen jeg hadde liggende, den o'store digitale. Men tror dere jaggu ikke jeg fikk sånn boktegn på den.
Så nå får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet og vente på testene som forhåpentligvis snart ligger i postkassa.
Stor trøsteklem til Bubbly, som jeg forstår at fikk seg en aldri så liten tur i kjellern i går, men heldigvis ser det ut til at du går på igjen med godt mot! Heia heia!
Naaawww... Du er søt da Fimle <3
Jada, jeg har den første dagen i dyp dyp depresjon og sinne, haha, men heldigvis går det over ganske kjapt (heldigvis for alle rundt meg spesielt...!)
Hva betyr boktegn på den digitale? Ikke positiv ihvertfall høres det ut som. Men du har ikke fått mensen enda?! Da er det jo fortsatt håp i såfall! De pleier å være rimelig kjappe med å sende de billigstrimlene
Typisk uflaks!! Er vel ikke så mye galt du kan få gjort..Boktegn er at det er noe feil med testen. Enten er det produksjonsfeil på testen, eller så er det jeg som har gjort noe galt under testinga.
Boktegn er at det er noe feil med testen. Enten er det produksjonsfeil på testen, eller så er det jeg som har gjort noe galt under testinga.
Typisk uflaks!! Er vel ikke så mye galt du kan få gjort..
Ååå..... Si kjipt!!!!!
Teite test! Men da er jo håpet der
Krysser fingrene for deg Liisjja!!!Tenker å teste på fredagen om tempen stiger i morgen kanskje jeg tester da. Tempen min har aldri vært så høy som nå håper at det er et bra tegn!
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Krysser fingrene for deg
Må jo følge med på dere nå, men. s min egen syklus er så kjedelig. Det er mange kjedelige faser av syklusen altså, men mensen tror jeg er den kjipeste. Ikke noe vits i å prøve, lenge til EL enda, ikke noe spenning, skuffelsen over at jeg ikke var gravid denne gangen heller, og på toppen av det hele så blør jeg. Vondt var det bare første dagen, men selve greia med å blø er jo bare en kjedelig sak, rett og slett. Godt når det er over. Helga kanskje?