Vi som temper!

Noen som har opplevd å ha 18 dager med høye temperaturer og likevel ikke vært graivd? Eventuelt noen som har opplevd at lutealfasen varierer med mer enn en dag i hver retning? Normalt sett har jeg en lutealfase på 13-14 dager, men sist PP kom mensen først 17 dager etter bekreftet EL....Irriterende at de før så stabile syklusene mine nå er helt på bærtur...

Jeg melder meg inn i tempeklubben :) Er såpass ny at jeg ikke vet hva PM er, men har startet en samtale med deg lykkeliten, der jeg delte linken til min graf...

Last edited:
PM er privat melding, så det fungerte fint det. :) Jeg har lagt deg til nå.

Tok du noen tester da du hadde lang lutealfase? Kan jo eventuelt ha vært en tidlig SA?

Noen som har opplevd å ha 18 dager med høye temperaturer og likevel ikke vært graivd? Eventuelt noen som har opplevd at lutealfasen varierer med mer enn en dag i hver retning? Normalt sett har jeg en lutealfase på 13-14 dager, men sist PP kom mensen først 17 dager etter bekreftet EL....Irriterende at de før så stabile syklusene mine nå er helt på bærtur...

Kort fortalt, JA.. mista mensen i vår pga stress. da var tempene stort sett over og jeg hadde flere tidlige symptomer, som i bunn og grunn skyldtes stress. :(

Hvordan får dere lagt ovulation chart i signaturen?

Vurderer å teste i morgen, regner med en negativ test det er jo ganske tidlig enda. Men trur ikke jeg klarer å la være :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg er i alle fall fri for testegalskap ei ukes tid. så får vi se om jeg prøver meg på EL tester igjen eller ei.

FF sier så søtt at siden jeg har s uregelmessige sykluser klarer den ikke forutsi klart, om jeg ikke fjerner noen av de unormale. Jeg ER bare sånn, så da får den bare leve med at neste EL antakelig finner sted en plass mellom 20. og 30. oktober. Og da så.

Hvis tempen stiger igjen i morra så skal jeg teste. Hvis den synker eller er på stedet hvil, så tester jeg ikke. Spennende!

Spent på Bubbly, Liisjja og Fimle. :) Vil se bilder av tester! :p

God natt!
Jeg også!! Lykke til med testing. Så spennende!
Jeg er bare 4dpo så vet det er alt for tidlig å kjenne symtomer.. men stikkinger og murringer i nedre del av magen..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Se på den deprimerende tempen min da... :( :( :(
Jeg måtte riktignok sette sleep deprived, for jeg sov så dårlig, våkna flere ganger rundt kl 5, og jeg temper 05.50. Var så vannvittig varm og svett, så måtte kaste av meg dyna. :eek:
Billigtesten var bittelitt sterkere enn i går, og det kom opp et svakt, svakt kryss på cb plus, men de svake testene kombinert med dropp i tempen tyder vel bare på kjemisk... Dritt!!!! :angry2

Her var testen negativ men er jo bare dpo 9-10 så :)
ImageUploadedByBV Forum1381207729.146974.jpg

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg måtte riktignok sette sleep deprived, for jeg sov så dårlig, våkna flere ganger rundt kl 5, og jeg temper 05.50. Var så vannvittig varm og svett, så måtte kaste av meg dyna. :eek:
Billigtesten var bittelitt sterkere enn i går, og det kom opp et svakt, svakt kryss på cb plus, men de svake testene kombinert med dropp i tempen tyder vel bare på kjemisk... Dritt!!!! :angry2
Bilde? :-) Kan jo være noe :-D Krysser fingrene for det.

Hmmm nå kom tr!!! Akjønner ingenting. Var sikker på eggløsning var forsinka...... og at jeg nå var 5dpo :-( Der er det FF mener også. Men tempen sank også idag. Er så lei

Så kjedelig :( forstår at du er lei. Lei jeg å, viss det ikke går denne pp så tar jeg en prøvepause

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Må vel nesten vente med å følge med på tempen fremover før du kan konkludere? Hvert fall når ikke tr har kommet heller. :) Krysser fingrene for at testene har mer rett enn tempen i dag. Kan ikke legge ut bilde av testene da?

Testet ikke i dag, gjorde istedet klart bind og smertestillende til å ha i veska sånn at jeg er forberedt på tanta når som helst... Tempen er lav, så tror nok tanta banker på døra en av de nærmeste dagene.

Overraskelsen vil dermed bli STOR om det viser seg at jeg likevel er gravid denne pp :) Håpe håpe!!!

Så kjedelig :( forstår at du er lei. Lei jeg å, viss det ikke går denne pp så tar jeg en prøvepause

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Liisjja, grafen din er jo så rar og lav..., men de siste dagene har jo tempen vært litt høyere. Håper så inderlig at tempen din bare fyker til værs i morgen! :) Det fortjener du. Ikke gi opp før duste-tanta kommer. Forstår du føler du trenger en prøvepause *klem* <3

Sånn var min natt også! Våknet rundt kl. 5 og var driiiitvarm og svett. Målte tempen kl.6, var varm da også så syns den burde vært høyere...
Uansett da, vennen!! Du har jo både streker og kryss. Prøv å ikke henge deg opp i tempen din i dag. Den er sikkert slik siden du sov dårlig. I går var den jo HØY!! :) Tror du brygger på en spire jeg ;) Opp med humøret.

---------

Syns det ser ut som Mammelammen har noen spennende dager forran seg også nå <3 Blir spennende å følge med på :)

Syns det ser ut som Mammelammen har noen spennende dager forran seg også nå <3 Blir spennende å følge med på :)

Men var det ikke sånn at Mammelammen ikke fikk lagt inn aksjer? Mulig jeg husker feil (men i grafen så er det bare registrert AM 5 dager før EL). :dontknow Kan hende jeg blander med noen andre. Litt for mye forum på meg. :p

Liisjja, grafen din er jo så rar og lav..., men de siste dagene har jo tempen vært litt høyere. Håper så inderlig at tempen din bare fyker til værs i morgen! :) Det fortjener du. Ikke gi opp før duste-tanta kommer. Forstår du føler du trenger en prøvepause *klem* <3

Ja grafen er teit :p eller kroppen som er det!
Håper jeg også, gir ikke opp helt enda.
Takk <3

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Back
Topp