Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig kjedelig lesning Jeg hadde så troen på at dette var deres måned
og siden jeg er sykt emosjonell i dag så kan vi sutre sammen, eller hva? Fra spøk til alvor, jeg er skikkelig lei meg på deres vegne.
Det er på en måte godt å kunne dele spenningen med dere når vi alle nærmer oss testdato, men fallhøyden er og stor for hvertfall jeg (og sikkert flere) blir oppriktig lei meg/oss når noen ikke lykkes.
Så en god klem til alle de som ikke lyktes denne mnd heller <3
NEI! Du skulle jo være gravid nå. Jeg har et stort hat for tr nå, og synes hun skal holde seg unna oss alle sammen. Kanskje vi skulle ringt politiet og si at tanta vår må få besøksforbud? Jeg håper du snart kan bli ferdig med temping og prøving for alltid.
Hvordan får dere grafen i signaturen?
Kan gjerne sutre sammen ja. Men du har vel ingen grunn til å sutre, du skal jo være gravid du nå!
Fallhøyden er stor når man ikke lykkes ja, her inne deles mange av de innerste tankene om prøving, og gjerne andre ting, som vi ikke føler vi kan dele med andre. Og det er vel ikke til å komme bort i fra at prøvinga kan være tung og litt av en berg og dalbane for mange av oss. Håper så inderlig det snart klaffer for oss alle sammen, det er så alt for urettferdig at noen skal måtte slite så lenge med å få til noe som for mange er den mest naturlige ting i verden.
Hva skal jeg linke til? Kan dere se min graf uten å logge inn? Jeg er ikke vip medlem i ff.....På profilsiden din kan du lage signatur, og der er det samme verktøylinje som her hvor du skriver innlegg. Da kan du trykke på "Bilde" ikonet (en firkant med et fjell) og setter inn linken din.
Hva skal jeg linke til? Kan dere se min graf uten å logge inn? Jeg er ikke vip medlem i ff.....
Hei og velkommen skal du være du må sende linken din til Lykkeliten_86
Først trykker du på MORE
Vis vedlegget 33574
Så SHARE
Vis vedlegget 33575
Så CREATE(øverst)
Vis vedlegget 33576
Nå kopierer du linken
Vis vedlegget 33577
Dette er fra mobilappen, på pc er jeg usikker men sikkert noe av det sammen
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Det er lov å sutre litt
Tror forresten ikke jeg er gravid. Altså vi har lagt inn aksjer nok, men jeg føler meg ikke gravid til tross for at jeg er emosjonell, frosenpinn, tørster ihjel og har akutt saltbehov (kobinasjonen der gjorde at jeg har 2 kg ekstra i kroppen som er vann, hurra liksom).
Emosjonell kan være stress, tørst kommer qav at jeg har kjøpt meg fiiiin ny vannflaske som jeg vil drikke av hele tiden (humre) og jeg eeelsker salt godteri og høsten gjør meg ekstra fysen. God bok, fyr i ovnen, stearinlys og pledd må liksom ha noe attåt (gooodis som regel)
Men jeg tror ikke at vi fikk det til å klaffe denne mnd heller, men jeg tar det ikke så tungt. Vi har god tid.
Det er mange av oss som ikke er VIP-medlemmer, f.eks. meg. Du kan dele linken din med oss hvis du vil. Du kan sende den til meg på PM om du vil ha den i første innlegget her. Og du kan legge den i signaturen din.
Liisjja la ut denne "brukerveiledningen" for noen dager siden (innlegg #235);
Takk! Har funnet linken i ff, men ser ikke at jeg kan legge inn bilde i signaturen min.... Ikon med fjell på?
Var det ikke for at jeg definitivt det at i denne fasen er jeg slett ikke gravid, så skulle man nesten trodd det.
På do 4 gange eller noe sånn på de 8 timene jeg var på jobb! Sovnet på sofaen i går, og spiser som en hest. Magen er oppblåst og stor (typisk mensen, I know) og snopesuget er rett og slett nesten uimotståelig!
Dustekroppene våre. Jeg har masse menssmerter 6 dpo og er godtesugen. Jeg kan bli feit av å være deppa prøver kjenner jeg...
Jeg nekter meg å bli feit.
Jeg er jo ikke overvektig eller i nærheten, men jobber med en slags vektnedgang. Det er ikke vekta som er det viktige, men formen. Jeg har fått unødvednig fett på magen og sidene, det ligger rundt livet. Altså akkurat der det blinker varselslampe "diabetes!!!!!" Jeg som er risikogruppe 1 for svangersapsdiabetes fordi min mor har diebetes, og kom ut 0,1 og 0,2 under grensen for sv.dia i mine to svangerskap, har ikke sånn innmari lyst å utfordre skjebnen der...
Jeg begrenser snop, og sykler på treningsykkel (elendig kondis, bare så det er sagt, jeg er bra sliten etter 10 km med en snittfart på 20 km/t jeg. Mannen sykler visst med et snitt på over 30) men jeg prøver. jeg prøver.
Altså er det ikke vekta, men kondisen og magefettet jeg ønsker å gjøre noe med da. Vekta følger litt mer av seg selv der. Den bør ikke for langt ned uansett, ja. Da blir det sånt pes fra lege/jm om at jeg må opp i vekt når jeg er gravid.
Den verktøylinjen vises ikke på ipad faktisk