Vi som temper!

Hvordan får dere grafen i signaturen?

Skikkelig kjedelig lesning :( Jeg hadde så troen på at dette var deres måned :(
og siden jeg er sykt emosjonell i dag så kan vi sutre sammen, eller hva? :p Fra spøk til alvor, jeg er skikkelig lei meg på deres vegne.
Det er på en måte godt å kunne dele spenningen med dere når vi alle nærmer oss testdato, men fallhøyden er og stor for hvertfall jeg (og sikkert flere) blir oppriktig lei meg/oss når noen ikke lykkes.
Så en god klem til alle de som ikke lyktes denne mnd heller <3

Kan gjerne sutre sammen ja. ;) Men du har vel ingen grunn til å sutre, du skal jo være gravid du nå! :D
Fallhøyden er stor når man ikke lykkes ja, her inne deles mange av de innerste tankene om prøving, og gjerne andre ting, som vi ikke føler vi kan dele med andre. Og det er vel ikke til å komme bort i fra at prøvinga kan være tung og litt av en berg og dalbane for mange av oss. Håper så inderlig det snart klaffer for oss alle sammen, det er så alt for urettferdig at noen skal måtte slite så lenge med å få til noe som for mange er den mest naturlige ting i verden. :(

NEI! Du skulle jo være gravid nå. :( Jeg har et stort hat for tr nå, og synes hun skal holde seg unna oss alle sammen. Kanskje vi skulle ringt politiet og si at tanta vår må få besøksforbud? :p Jeg håper du snart kan bli ferdig med temping og prøving for alltid.

Helt enig, vi ringer politiet! :D

Føler meg jo som den sutrekjerringa som gikk så i kjelleren etter at det ikke ble klaff på 3. pp... :p
Det er vel rett og slett bare det at jeg fikk skikkelig flashback til hvordan det var når vi prøvde på minstemann. :(
Men denne gangen skal jeg prøve å ikke bli like "gal" som den gang, vi har jo to fantastisk flotte barn, yngstemann er ikke mer enn 14 mndr gammel, og vi har tross alt fått det til 5 ganger før, da må vi da vel jammen klare å få meg gravid en gang til... Da starter en ny tid med bekymring om hvor vidt spira holder seg på plass, men det tar vi når den tid kommer. :rolleyes:

Til slutt må jeg bare dele noe min nydelige snart 4-åring gjorde på morgenen i dag. Vi hadde fri i dag alle sammen, han stod opp sammen med pappan sin og lillebroren, og de var så snille å la meg sove litt. Når eldstemann er på tur ned trappa til førsteetasje, hører jeg at han snur i trappa og kommer opp igjen, han går inn på rommet til meg, gir meg en good klem og et nuss på kinnet, og sier "glad i deg mamma, sov godt". :love7 Så til tross for min sutring, vet jeg at jeg er utrolig heldig! :love7

Hvordan får dere grafen i signaturen?

På profilsiden din kan du lage signatur, og der er det samme verktøylinje som her hvor du skriver innlegg. Da kan du trykke på "Bilde" ikonet (en firkant med et fjell) og setter inn linken din. :)

Kan gjerne sutre sammen ja. ;) Men du har vel ingen grunn til å sutre, du skal jo være gravid du nå! :D
Fallhøyden er stor når man ikke lykkes ja, her inne deles mange av de innerste tankene om prøving, og gjerne andre ting, som vi ikke føler vi kan dele med andre. Og det er vel ikke til å komme bort i fra at prøvinga kan være tung og litt av en berg og dalbane for mange av oss. Håper så inderlig det snart klaffer for oss alle sammen, det er så alt for urettferdig at noen skal måtte slite så lenge med å få til noe som for mange er den mest naturlige ting i verden. :(

Det er lov å sutre litt ;)
Tror forresten ikke jeg er gravid. Altså vi har lagt inn aksjer nok, men jeg føler meg ikke gravid til tross for at jeg er emosjonell, frosenpinn, tørster ihjel og har akutt saltbehov (kobinasjonen der gjorde at jeg har 2 kg ekstra i kroppen som er vann, hurra liksom).
Emosjonell kan være stress, tørst kommer qav at jeg har kjøpt meg fiiiin ny vannflaske som jeg vil drikke av hele tiden (humre) og jeg eeelsker salt godteri og høsten gjør meg ekstra fysen. God bok, fyr i ovnen, stearinlys og pledd må liksom ha noe attåt (gooodis som regel) :D
Men jeg tror ikke at vi fikk det til å klaffe denne mnd heller, men jeg tar det ikke så tungt. Vi har god tid. :)

På profilsiden din kan du lage signatur, og der er det samme verktøylinje som her hvor du skriver innlegg. Da kan du trykke på "Bilde" ikonet (en firkant med et fjell) og setter inn linken din. :)
Hva skal jeg linke til? Kan dere se min graf uten å logge inn? Jeg er ikke vip medlem i ff.....

Hva skal jeg linke til? Kan dere se min graf uten å logge inn? Jeg er ikke vip medlem i ff.....

Det er mange av oss som ikke er VIP-medlemmer, f.eks. meg. :) Du kan dele linken din med oss hvis du vil. Du kan sende den til meg på PM om du vil ha den i første innlegget her. Og du kan legge den i signaturen din.

Liisjja la ut denne "brukerveiledningen" for noen dager siden (innlegg #235);

Hei og velkommen skal du være :) du må sende linken din til Lykkeliten_86
Først trykker du på MORE
Vis vedlegget 33574
Så SHARE
Vis vedlegget 33575
Så CREATE(øverst)
Vis vedlegget 33576
Nå kopierer du linken
Vis vedlegget 33577

Dette er fra mobilappen, på pc er jeg usikker men sikkert noe av det sammen :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Det er lov å sutre litt ;)
Tror forresten ikke jeg er gravid. Altså vi har lagt inn aksjer nok, men jeg føler meg ikke gravid til tross for at jeg er emosjonell, frosenpinn, tørster ihjel og har akutt saltbehov (kobinasjonen der gjorde at jeg har 2 kg ekstra i kroppen som er vann, hurra liksom).
Emosjonell kan være stress, tørst kommer qav at jeg har kjøpt meg fiiiin ny vannflaske som jeg vil drikke av hele tiden (humre) og jeg eeelsker salt godteri og høsten gjør meg ekstra fysen. God bok, fyr i ovnen, stearinlys og pledd må liksom ha noe attåt (gooodis som regel) :D
Men jeg tror ikke at vi fikk det til å klaffe denne mnd heller, men jeg tar det ikke så tungt. Vi har god tid. :)

Du er i hvert fall flink til å tenke rasjonelt ser jeg, men da skal jeg håpe litt for deg jeg, og krysse fingra for at alle symptomene faktisk betyr at du har en liten mageboer på lur. ;)

Det er mange av oss som ikke er VIP-medlemmer, f.eks. meg. :) Du kan dele linken din med oss hvis du vil. Du kan sende den til meg på PM om du vil ha den i første innlegget her. Og du kan legge den i signaturen din.

Liisjja la ut denne "brukerveiledningen" for noen dager siden (innlegg #235);

Takk! Har funnet linken i ff, men ser ikke at jeg kan legge inn bilde i signaturen min.... Ikon med fjell på?

Takk! Har funnet linken i ff, men ser ikke at jeg kan legge inn bilde i signaturen min.... Ikon med fjell på?

Det skal vel forestille fjell med en sol over, men det er ikke så lett å forklare det med det kanskje. :) Ved siden av smilefjeset. Når du holder musen over ikonet står det "Bilde".

upload_2013-10-10_20-30-52.png

Det har ikke fungert på PC for meg i det siste (etter oppdateringen 24. september). Så hvis det ikke fungerer så er kodene sånn her;

(URL='http://www.fertilityfriend.com/home/45f97e') ( I M G ) http://www.fertilityfriend.com/home/45f97e/thumb.png (/ I M G ) (/URL)

Bare dropp alle mellomrommene og bytt ( ) med [ ]

Problemet jeg har hatt i det siste er at ikke /thumb.png er blitt limt på slutten av nettsiden mellom I M G kodene.

'denne rekken med knapper over skrivefeltet, hold musepekeren over og se til du finner den som heter "bilde", ser ut som et bilde av et par små fjell.

Se, der var en bildebeskrivelse før jeg hadde skrevet ferdig.

Var det ikke for at jeg definitivt det at i denne fasen er jeg slett ikke gravid, så skulle man nesten trodd det.

På do 4 gange eller noe sånn på de 8 timene jeg var på jobb! Sovnet på sofaen i går, og spiser som en hest. Magen er oppblåst og stor (typisk mensen, I know) og snopesuget er rett og slett nesten uimotståelig!

Var det ikke for at jeg definitivt det at i denne fasen er jeg slett ikke gravid, så skulle man nesten trodd det.

På do 4 gange eller noe sånn på de 8 timene jeg var på jobb! Sovnet på sofaen i går, og spiser som en hest. Magen er oppblåst og stor (typisk mensen, I know) og snopesuget er rett og slett nesten uimotståelig!

Dustekroppene våre. Jeg har masse menssmerter 6 dpo og er godtesugen. Jeg kan bli feit av å være deppa prøver kjenner jeg...

Den verktøylinjen vises ikke på ipad faktisk

Dustekroppene våre. Jeg har masse menssmerter 6 dpo og er godtesugen. Jeg kan bli feit av å være deppa prøver kjenner jeg...

Jeg nekter meg å bli feit.

Jeg er jo ikke overvektig eller i nærheten, men jobber med en slags vektnedgang. Det er ikke vekta som er det viktige, men formen. Jeg har fått unødvednig fett på magen og sidene, det ligger rundt livet. Altså akkurat der det blinker varselslampe "diabetes!!!!!" Jeg som er risikogruppe 1 for svangersapsdiabetes fordi min mor har diebetes, og kom ut 0,1 og 0,2 under grensen for sv.dia i mine to svangerskap, har ikke sånn innmari lyst å utfordre skjebnen der...

Jeg begrenser snop, og sykler på treningsykkel (elendig kondis, bare så det er sagt, jeg er bra sliten etter 10 km med en snittfart på 20 km/t jeg. Mannen sykler visst med et snitt på over 30) men jeg prøver. jeg prøver.

Altså er det ikke vekta, men kondisen og magefettet jeg ønsker å gjøre noe med da. Vekta følger litt mer av seg selv der. Den bør ikke for langt ned uansett, ja. Da blir det sånt pes fra lege/jm om at jeg må opp i vekt når jeg er gravid.

Jeg nekter meg å bli feit.

Jeg er jo ikke overvektig eller i nærheten, men jobber med en slags vektnedgang. Det er ikke vekta som er det viktige, men formen. Jeg har fått unødvednig fett på magen og sidene, det ligger rundt livet. Altså akkurat der det blinker varselslampe "diabetes!!!!!" Jeg som er risikogruppe 1 for svangersapsdiabetes fordi min mor har diebetes, og kom ut 0,1 og 0,2 under grensen for sv.dia i mine to svangerskap, har ikke sånn innmari lyst å utfordre skjebnen der...

Jeg begrenser snop, og sykler på treningsykkel (elendig kondis, bare så det er sagt, jeg er bra sliten etter 10 km med en snittfart på 20 km/t jeg. Mannen sykler visst med et snitt på over 30) men jeg prøver. jeg prøver.

Altså er det ikke vekta, men kondisen og magefettet jeg ønsker å gjøre noe med da. Vekta følger litt mer av seg selv der. Den bør ikke for langt ned uansett, ja. Da blir det sånt pes fra lege/jm om at jeg må opp i vekt når jeg er gravid.

Nei, jeg forsøker egentlig å gå nedover i vekt jeg da, men har vel helst klart bare å stå stille i vekt siden ferien (og det verste er at jeg nå for tiden egentlig er nokså fornøyd med bare det). Så jeg har ingen intensjon om å bli feit altså. :p

Jeg forstår godt at du jobber for å unngå diabetes ja, det er jo ikke noe hyggelig sykdom.

Målet mitt er jo å være aktiv og sunn nå for å ha en god og sunn mammakropp for en liten spire, allerede før den flytter inn. Så jeg får forsøke å holde det som mål selv når deppe-modusen slår inn for fullt og skriker etter sukker!

Den verktøylinjen vises ikke på ipad faktisk

Nei, det er noe feil på iPad etter oppdateringen i september. Bare legg inn kodene jeg skrev nederst, bare endre selve internettlinken til din egen link. Så får du det til uten verktøylinje.

Det skal vel være kommet ny oppdatering av app nå i oktober? om det hjelper å avistalelre og instalelre den nye vet jeg ikke, men det er verd et forsøk?

Back
Topp