Vi som temper!

Huff da. Håper du har blitt bedre igjen. Da forstår jeg det. :-) Jeg synes det er vanskelig å se en klar EL her hvert fall.

Takk for tilbakemeldinger!

Ser vel ikke ut som at EL har vært ennå, det ser jo ut som at du holder deg under en baseline på ca 36.75? Ved første øyekast er det jo store tempsprik, men når man ser på skalaen, så bør det vel komme høyere enn det der, når el har vært?

I forrige syklus var den på ca 36,7 i mange dager før mens, så jeg mistenker at den skal høyere enn den er, ja.

Nei, nå skal jeg surfe på sider om el-testing og ellers bare vente på morgendagens temp. Om tempen hopper i morgen så el kan settes til i dag blir det score "good" på intercourse timing. Den skulle virkelig helst vært bedre. Så da skal jeg ta en tur på fertilityfriend sitt chartarkiv og finne alle grafene som viser graviditet som resultat av et tilsvarende intercourse timing pattern (da forutsatt at el var i dag)!! Jommen skal jeg det :-)

Grafen min ser litt ut som en trapp :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ligger jevnt på samme temp som forrige syklus. Vil gjerne klatre litt etter hvert jeg. :p

8 dpo og utålmodig.

Når du skal teste da ? ;)

Må jeg innrømme at jeg tok en i dag? Jeg snek det inn i dagboken min og tenkte å dø med skammen. Her har jeg skrytt både høyt og lavt av at jeg skulle HVERT FALL holde meg til mandag og 10 dpo.

Blendahvit i dag, så jeg har gått tilbake til den originale planen.

Må jeg innrømme at jeg tok en i dag? Jeg snek det inn i dagboken min og tenkte å dø med skammen. Her har jeg skrytt både høyt og lavt av at jeg skulle HVERT FALL holde meg til mandag og 10 dpo.

:) Syns ikke det er noe å skamme seg over, så lenge du ikke syns testene er dyre :) Og selvfølgelig, så følger det jo med en ekstra bekymring for kjemisk, hvis man først får utslag så tidlig. Men test i vei du!!! Det er jo litt underholdning i det, både for deg og for oss :D Så spennende med svake streker!

Du trenger ikke å skamme deg, er man testoman så er man testoman :p gjorde det jeg også på dpo 8 :p

:) Syns ikke det er noe å skamme seg over, så lenge du ikke syns testene er dyre :) Og selvfølgelig, så følger det jo med en ekstra bekymring for kjemisk, hvis man først får utslag så tidlig. Men test i vei du!!! Det er jo litt underholdning i det, både for deg og for oss :D Så spennende med svake streker!

Nei, jeg kjøpte 20 tester for 135 kr. Så det er jo for billig. Det blir 17 kroner testen. Jeg bruker jo penger på tull ellers i livet også, så hvorfor ikke på dette? :p

Ingen svake streker hos meg enda. Jeg får vel bare vente og se.

Nå fikk jeg endelig klart å legge til charten i signaturen :-) Jeg lurer på om jeg ikke har hatt eggløsning den forrige pp, siden jeg fikk mensen 5 dager etter FF mente jeg hadde eggløsning. Det er jo altfor kort lengde mellom el og mens. :-/ hmm. Jeg hadde skikkelig el smerter da.. rart.

Nå fikk jeg endelig klart å legge til charten i signaturen :) Jeg lurer på om jeg ikke har hatt eggløsning den forrige pp, siden jeg fikk mensen 5 dager etter FF mente jeg hadde eggløsning. Det er jo altfor kort lengde mellom el og mens. :-/ hmm. Jeg hadde skikkelig el smerter da.. rart.

Grattis med graf i signaturen! ;) :D

Du får vel kanskje se hva som skjer denne syklusen siden du ikke har tempet så lenge?

Nå fikk jeg endelig klart å legge til charten i signaturen :) Jeg lurer på om jeg ikke har hatt eggløsning den forrige pp, siden jeg fikk mensen 5 dager etter FF mente jeg hadde eggløsning. Det er jo altfor kort lengde mellom el og mens. :-/ hmm. Jeg hadde skikkelig el smerter da.. rart.

FF fant nok ikke den egentlige EL om du hadde det sist syklus, fordi du ikke begynte å tempe tidlig nok.

du får se hva den viser denne mnd ja.

FF fant nok ikke den egentlige EL om du hadde det sist syklus, fordi du ikke begynte å tempe tidlig nok.

du får se hva den viser denne mnd ja.
Men jeg testet etter eggløsning fra dag 7 av, ingen positive tester før den dagen FF mente jeg hadde eggløsning. Det var den "mest positive" testen :-) Men jeg har også bestilt time hos legen om to uker, bare for å sjekke om jeg har eggløsning :-)

Negativ g-test idag, tempen sank som et anker så tanta er vell på tur..

Negativ g-test idag, tempen sank som et anker så tanta er vell på tur..

NEI! Nå får det være nok tr her inne altså. Jeg blir deprimert av det. :( Huff. Du skulle jo fortsette å klatre oppover "trappen":

Back
Topp