Vi som temper!

Jeg eier ikke hemninger! Jeg tok jo ny test i dag, 9 dpo. Og den var blenda. Så har den ligget på badet da jeg gikk og spiste frokost. Og nå er det en svaksvaksvak strek på den!!!!!!!!!!!!! NO. Jeg tåler ikke dette. Jeg har jo fått strek etter tidsfristen på 2 tester i pp 2. Det var jo ingenting. Jeg klarer allikevel ikke å la være å bli litt spent, fordi de andre 100 testene (neida, jeg har ikke tatt så mange) jeg har svidd av har vært blendagvite også 1 time etter at testen var tatt (og dagen etter for den saks skyld, kaster dem jo ikke før tr kommer jeg). Nå vil jeg bare legge meg og stå opp om to dager. :p

Negativ g-test idag, tempen sank som et anker så tanta er vell på tur..

Sent from my iPhone using BV Forum
Samme hos meg. Tempen sank som et blylodd. Blødning, på 7 dpo.... :(

Sent from my iPad using BV Forum

imageuploadedbybv-forum1381651472-373356-jpg.34847

Tok bilde av testen. Må nesten poste her og, la den til i IKM-tråden, men hører jo til her og. :p Som sagt kom streken etter tidsfristen. Jeg er 9 dpo i dag. Jeg har fått to sånne streker i pp 2 etter tidsfristen også, så jeg liker det ikke før det er før tidsfristen. Og som alle andre sier; det er faktisk tydeligere i virkeligheten enn på bilde. Svaksvak i virkeligheten også altså, men det er enda vanskeligere å få med på et bilde. :p

imageuploadedbybv-forum1381651472-373356-jpg.34847

Tok bilde av testen. Må nesten poste her og, la den til i IKM-tråden, men hører jo til her og. :p Som sagt kom streken etter tidsfristen. Jeg er 9 dpo i dag. Jeg har fått to sånne streker i pp 2 etter tidsfristen også, så jeg liker det ikke før det er før tidsfristen. Og som alle andre sier; det er faktisk tydeligere i virkeligheten enn på bilde. Svaksvak i virkeligheten også altså, men det er enda vanskeligere å få med på et bilde. :p
Jeg har trua ;)

Jeg har trua ;)

:love7 Jeg har veldig lyst til å tro på dette jeg og. Måtte inn på barnimagen.no og gå gjennom hele historien med viktige datoer. Synes terminkalkulatoren der er så fin. Burde jo ikke gjøre det, får nå har jeg i hvert fall masse sommerfugler i magen, så får vi håpe det er noe mer i magen også. ;)

:love7 Jeg har veldig lyst til å tro på dette jeg og. Måtte inn på barnimagen.no og gå gjennom hele historien med viktige datoer. Synes terminkalkulatoren der er så fin. Burde jo ikke gjøre det, får nå har jeg i hvert fall masse sommerfugler i magen, så får vi håpe det er noe mer i magen også. ;)
Sååå spennende!! Krysser fingrene for deg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sååå spennende!! Krysser fingrene for deg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk! Jeg krysser fingre og tær selv også. Jeg vet jo at man ikke skal tolke tester etter tidsfristen, men hvordan klarer man å la være? Gi meg en dose fornuft!

Takk! Jeg krysser fingre og tær selv også. Jeg vet jo at man ikke skal tolke tester etter tidsfristen, men hvordan klarer man å la være? Gi meg en dose fornuft!
Haha, man klarer nok ikke la være! Fornuft og dpo-land er en vanskelig kombinasjon.. ;)
Gleder meg til oppfølger-testen din. Har en god følelse nå! Vi er jo tross alt optimister, hihi :P

Jeg er forresten økende kvalm morra og kveld på 3 dagen.. I dag er det helt !"¤#¤¤" Sover med bøtta ved siden av, men har så langt ikke kasta opp (takk Gud). Jeg er redd for å tro noe som helst akkurat nå..
IKM er i utgangspunktet i dag, men i og med at det ser ut til at EL var kraftig forsinket så har FF flytta mensen tilsvarende. Synes det er rart for det gir meg en alvorlig lang syklus. Jeg har aldri hatt lengere enn 32 dagers syklus (sett bort i fra i vår da jeg mista mensen pga stress).

Har ingen tester i hus og blir å forsøke å vente med å kjøpe in til onsdag (tidligst)..Men formen sier sitt..

Haha, man klarer nok ikke la være! Fornuft og dpo-land er en vanskelig kombinasjon.. ;)
Gleder meg til oppfølger-testen din. Har en god følelse nå! Vi er jo tross alt optimister, hihi :p

Ja, vi er jo ekstreme optimister her inne. Det er godt da, det er veldig hyggelig å være her. :) Godt å få forståelse for galskapen også. :p Her inne er det vel det eneste stedet det er lov til å si at man har svidd av ikke mindre enn to tester i løpet av formiddagen 9 dpo.... laughing7

Jeg er forresten økende kvalm morra og kveld på 3 dagen.. I dag er det helt !"¤#¤¤" Sover med bøtta ved siden av, men har så langt ikke kasta opp (takk Gud). Jeg er redd for å tro noe som helst akkurat nå..
IKM er i utgangspunktet i dag, men i og med at det ser ut til at EL var kraftig forsinket så har FF flytta mensen tilsvarende. Synes det er rart for det gir meg en alvorlig lang syklus. Jeg har aldri hatt lengere enn 32 dagers syklus (sett bort i fra i vår da jeg mista mensen pga stress).

Har ingen tester i hus og blir å forsøke å vente med å kjøpe in til onsdag (tidligst)..Men formen sier sitt..

Spennende da. Godt det er noen som har teste-fornuften i orden fortsatt! Krysser fingrene for deg. Blir spennende å følge grafen din fremover i mellomtiden. :)

Nå har jeg overskrevet FF til det jeg føler er rett.

Siden jeg begynte å tempe igjen lovlig sent vil grafen være mindre representativ som normal.
Jeg har brukt advanced method og FF kom fram til EL på dag 23 og en coverline på 36.38. og siden den viser forsinket EL har den flyttet forventet mens fra i dag, så til tirsdag onsdag kommende uke, for å så flytte den til tirsdag onsdag uken etter. Det gir for lang syklus selv for meg å være.

Så da tok jeg utgangspunkt i at jeg mener EL var dag 15 og en coverline (hentet fra tidligere) på 36,11
Dette fordi jeg vet at jeg har en normaltemperatur på mellom 35.5 og 36,5 grader.
IKM burde vært i dag og da eller i morgen og da er jeg ca 14 DPO, som stemmer bedre med tidlige symptomer, sammenlignet med mitt forrige fullbårne svangerskap.

Jeg føler dette er mer rett ut i fra egne antagelser, selv om dette blir ufulstendig info pga manglende temp...

Jeg tror neppe jeg klarer å holde meg til onsdag med å teste... :p

Krysser for deg Lykkeliten! Den testen din ser veldig lovende ut!! :D

Følger også spent med på Fru Quorra, håper kvalmen øker på. Hehe :D (absolutt ikke vondt ment altså ;))

Jammen på tide med en drøss med positive tester her inne nå!! :talk017

Back
Topp