Vi som temper!

Da satser vi på ny positiv test i morra :)
Jeg vil også være med i terminforum altså!!!!! Hadde håpet på el i går jeg da, men var liten tempstigning i dag. Jeg har ligget syk i helgen, og vært veldig varm og sovet urolig. Så tempen min disse dagene stoler jeg ikke på. I følge statisitkken var el i går, så håper virkelig det var tilfelle. Fikk lagt inn litt aksjer i helga til tross for utrolig dårlig form. Håper vi lykkes denne gangen :)

Krysser fingrene for et ras av positive tester nå !

Alle burde få flytte til terminforum, det synes jeg da. Tempe-tråden bør egentlig dø ut. :p Eller i det minste burde den ha helt nye grafer i hovedinnlegget med nokså jevne mellomrom.

Helt enig!!!

Alle burde få flytte til terminforum, det synes jeg da. Tempe-tråden bør egentlig dø ut. :p Eller i det minste burde den ha helt nye grafer i hovedinnlegget med nokså jevne mellomrom.

Absolutt

Kan noe tipse meg om et bra termometer? Mitt viser veldig forskjellig om jeg måler flere ganger (i senga, før jeg står opp).

Sent from my iPad using BV Forum

Hvor er ditt fra ?

Jeg har babyplan. Kjøpt hos billige tester eller baby or not, husker ikkje.

Men hovedårsak til at mitt kan vise ulikt er om det er kaldt, på tuppen, så jeg blir kald av det. Varmer det litt mot kinnet før jeg måler, det hjelper. Og sover med det under puta.

Innmari som dere skravler da jenter :D <3

Uansett.. Jeg svei av en test i går:oops: Den var negativ... Men kvalmen er der fortsatt. ikke like ille som i går, for i går var ILLE. Da jeg våknet, når jeg ble sulten, når jeg hadde spist, når jeg ble sulten igjen, når jeg ble trøtt... og trøtt ble jeg klokka 3 på ettermiddagen. :eek:

I natt våknet jeg 2 ganger, og grytidlig i morges våknet jeg av kvalmen. og jeg var så sulten når jeg stod opp. Jeg pleier sjelden å være sulten på morran. Så fra å ha null matlyst til KJEMPE matlyst.
Så enten er tanta rett rundt hjørnet, men jeg håper enda at det kanskje har flyttet noen inn der nede. :)
Har masse murringer, men de har ikke satt seg i ryggen som jeg pleier ved mens.
og.. uhm. litt privat. jeg har blitt mer sensitiv der nede så sexlivet er helt på topp! Det var det sist svangerskap og.

Og nå følger jeg spent med på alle dere andre her. <3
Prikkeline, grafen din minner meg om lille larven aldri mett :D

Jeg er forresten også kvalm i dag. Og sulten. Har akkurat spist sushi... Og lagde meg dessert!!!... Og er sulten!!!! Det kan like gjerne være PMS. Og mannen er ikke hjemme til å "passe på meg". Tør ikke ta helt av på fråtsing når han er hjemme. Huffda. Det hørtes ikke bra ut.

Hvor er ditt fra ?

Jeg har babyplan. Kjøpt hos billige tester eller baby or not, husker ikkje.

Men hovedårsak til at mitt kan vise ulikt er om det er kaldt, på tuppen, så jeg blir kald av det. Varmer det litt mot kinnet før jeg måler, det hjelper. Og sover med det under puta.
Ja, termometeret er kaldt, ligger på nattbordet...kan være det faktisk...... Skal begynne å ha det under overmadrassen.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har mitt under puta, uten det plastgreiene rundt, og kjenner kjapt på det mot kinnet eller leppa før jeg mpler, kjennes det varmt lar ejg det varmes litt før jeg måler.

Jeg har mitt under puta, uten det plastgreiene rundt, og kjenner kjapt på det mot kinnet eller leppa før jeg mpler, kjennes det varmt lar ejg det varmes litt før jeg måler.

Jeg pleier også å varme mitt litt på magen, kanskje 30 sekunder, ellers viser det alltid bare 35.9, fordi det er kaldt på soverommet. Jeg er jo uansett kaldere på magen enn kroppstemperaturen. Det pleier å funke, altså at jeg får klar stigning ved el.

Jeg har blitt testoman. Offisielt. Bør endre nicket mitt til det. Jeg tisset på en ny test nå. Fikk på nytt "noe", men denne gangen kom det innen tidsfristen. Så nå har jeg altså fått "noe" etter tidsfristen på morgenurin i går (nederst på samlebildet), blendahvit på morgenurin i dag (miderst på samlebildet) og "noe" før tidsfristen på ettermiddagsurin (øverste på samlebildet og testen alene på øverste bildet) i dag.

Her er bildene;
Test 1410 andre.jpg
Tester 1410 andre.jpg

Jeg er på CD 7 nå. Første periode jeg temper hele perioden, så HÅPER den klarer å finne eggløsning denne gangen. FF mente jo jeg hadde eggløsning forrige periode, og det føltes virkelig sånn ut også. Men siden mensen kom bare 5-6 dager etterpå, kan det jo ikke være det :-O Åå kan ikke bare syklusen stabilisere seg snart!!!! Jeg har jo syklus på ca.28 dager i gjennomsnitt, men kun 1 - 1,5 blødningsdager.. Føler ikke det skal være sånt altså.. :-/ Reiser jo til London på torsdag med noen venninner, så tipper eggløsning kommer da, men håper eggløsning er når jeg kommer hjem så jeg får lagt inn aksjer :) Føler jeg har veldig lave temperaturer også, kanskje jeg også må begynne å varme først.

Jeg har blitt testoman. Offisielt. Bør endre nicket mitt til det. Jeg tisset på en ny test nå. Fikk på nytt "noe", men denne gangen kom det innen tidsfristen. Så nå har jeg altså fått "noe" etter tidsfristen på morgenurin i går (nederst på samlebildet), blendahvit på morgenurin i dag (miderst på samlebildet) og "noe" før tidsfristen på ettermiddagsurin (øverste på samlebildet og testen alene på øverste bildet) i dag.

Her er bildene;Vis vedlegget 35139Vis vedlegget 35140
Oi oi jeg ser noe :-D HÅPER HÅPER det er noe der, å at testen blir sterkere i morgen ;-) *Krysser fingrene* <3

Oi oi jeg ser noe :-D HÅPER HÅPER det er noe der, å at testen blir sterkere i morgen ;-) *Krysser fingrene* <3

:) :) :) Det er like gøy hver gang noen andre sier at de ser noe. Og det er, som alltid (som alle skriver her inne), lettere å se i virkeligheten enn på bilde.

:) :) :) Det er like gøy hver gang noen andre sier at de ser noe. Og det er, som alltid (som alle skriver her inne), lettere å se i virkeligheten enn på bilde.
Ja det er det nokk :-D Jeg har aldri fått noe lignende, så spennende!! :-D

Ja det er det nokk :-D Jeg har aldri fått noe lignende, så spennende!! :-D

Jeg har fått det på to tester i pp 2. Så jeg er bittelitt skeptisk på grunn av det, men samtidig synes jeg det skjer veldig sjelden her inne. Så jeg håper jo ikke jeg kan oppleve det to ganger på så kort tid. Vi får se de neste dagene. Det skal litt til at jeg får mye tydeligere test i morgen tidlig, bare 12 timer etter denne testen ble tatt, men jeg er veldig spent på de neste dagene hvert fall!! :D

Også håper jeg syklusen din stabiliserer seg ordentlig snart. Med EL og fornuftig lutealfase. Tr trenger du ikke... :p

Jeg har fått det på to tester i pp 2. Så jeg er bittelitt skeptisk på grunn av det, men samtidig synes jeg det skjer veldig sjelden her inne. Så jeg håper jo ikke jeg kan oppleve det to ganger på så kort tid. Vi får se de neste dagene. Det skal litt til at jeg får mye tydeligere test i morgen tidlig, bare 12 timer etter denne testen ble tatt, men jeg er veldig spent på de neste dagene hvert fall!! :D

Også håper jeg syklusen din stabiliserer seg ordentlig snart. Med EL og fornuftig lutealfase. Tr trenger du ikke... :p
TAKK! :-D Håper det. Så får du legge ut bilde i morgen også, vi følger spent med ;-)

Back
Topp