Vi som temper!

TAKK! :-D Håper det. Så får du legge ut bilde i morgen også, vi følger spent med ;-)

Skal gjøre det om den ikke er blendahvit igjen. :)

Oioioi! Gleder meg til å se bilde av morgendagens test Lykkeliten! :D

Jeg er så nervøs og spent nå. Og så sitter jeg og tenker: "Oj, hva om stikkingen i magen, og de ømme puppene IKKE er tegn på tr denne gangen." Og da ble det faktisk litt koselig at det stikker i magen og at jeg har ømme pupper. Tenk det. :p

Spennende Lykkeliten_86 :D
Selv har jeg hatt sånn rar vondt i magen i hele dag, ingen innbilning for det gjør vondt noen ganger. Akkurat som at det noe som stråler inni der.. Aldri hatt sånn før noen som kanskje har opplevd d å vet hva det er? Det er nederst i magen og det varierer om det på høyre eller venstre side :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er så nervøs og spent nå. Og så sitter jeg og tenker: "Oj, hva om stikkingen i magen, og de ømme puppene IKKE er tegn på tr denne gangen." Og da ble det faktisk litt koselig at det stikker i magen og at jeg har ømme pupper. Tenk det. :p

Hehe :D Det er rart hvor mye vi tåler, og faktisk liker når vi vet at vi kan "skylde på" en spire. ;)

Jeg sier det gjerne her også jeg, jeg SER noe på de testene altså, og er veldig, veldig spent på morgendagens test for deg!

Skulle så gjerne vært i den spennende fasen av syklusen selv, men, vel... nei.

Men nå skal jeg gå og styrte et glass grapefruktjus. Med fruktkjøtt.

Kan ikke si jeg gleder meg, akkurat.

Innmari som dere skravler da jenter :D <3

Uansett.. Jeg svei av en test i går:oops: Den var negativ... Men kvalmen er der fortsatt. ikke like ille som i går, for i går var ILLE. Da jeg våknet, når jeg ble sulten, når jeg hadde spist, når jeg ble sulten igjen, når jeg ble trøtt... og trøtt ble jeg klokka 3 på ettermiddagen. :eek:

I natt våknet jeg 2 ganger, og grytidlig i morges våknet jeg av kvalmen. og jeg var så sulten når jeg stod opp. Jeg pleier sjelden å være sulten på morran. Så fra å ha null matlyst til KJEMPE matlyst.
Så enten er tanta rett rundt hjørnet, men jeg håper enda at det kanskje har flyttet noen inn der nede. :)
Har masse murringer, men de har ikke satt seg i ryggen som jeg pleier ved mens.
og.. uhm. litt privat. jeg har blitt mer sensitiv der nede så sexlivet er helt på topp! Det var det sist svangerskap og.

Og nå følger jeg spent med på alle dere andre her. <3
Prikkeline, grafen din minner meg om lille larven aldri mett :D

Haha :D Ja den grafen min er helt merkelig denne gangen. Kom i gang litt sent m temping, og har stort sett vært i dårlig form siste uka = dårlig søvn og selvfølgelig temp som ikke er til å stole på..
Aner jo ikke om el var i går, så egentlig burde jeg jo fått m meg mannen i kveld også. Men vet ærlig talt ikke om jeg orker (!). Puh ;) Hehe :)

Jeg har blitt testoman. Offisielt. Bør endre nicket mitt til det. Jeg tisset på en ny test nå. Fikk på nytt "noe", men denne gangen kom det innen tidsfristen. Så nå har jeg altså fått "noe" etter tidsfristen på morgenurin i går (nederst på samlebildet), blendahvit på morgenurin i dag (miderst på samlebildet) og "noe" før tidsfristen på ettermiddagsurin (øverste på samlebildet og testen alene på øverste bildet) i dag.

Her er bildene;Vis vedlegget 35139Vis vedlegget 35140
Jeg SKIMTER noe!! Helt klart "noe" :)
Nå blir det spennende i morra altså!

Det blir spennende de neste dagene for meg nå merker jeg. Oj oj oj.. Veldig håpfull igjen nå. :)

Jeg er så spent på dine vegne at jeg kan nesten gå og legge meg bare så det skal bli i morgen!

Jeg suuulter ihjeeeeel.. men har ingen matlyst igjen... -.- hadde noen skikkelige mensmurringer her i stad, men ingen tante...
Lurer jo på når hun kommer... Men at hun drøyer med over en uke til tviler jeg på :(

Jeg suuulter ihjeeeeel.. men har ingen matlyst igjen... -.- hadde noen skikkelige mensmurringer her i stad, men ingen tante...
Lurer jo på når hun kommer... Men at hun drøyer med over en uke til tviler jeg på :(
Vi skal ikke ha tante besøk her inne nå lenger, hu får dra til noen andre som vil ha besøk!

Da fikk ikke jeg sove mer. Ventet vel på å teste. Kom "noe"/skyggestrek etter tidsfristen, men det er svakere enn i går så jeg får det ikke på et bilde. På bilde blir det blendahvit. Begynner å miste litt troa på at det er noe mer enn skyggestreker, for nå er det jo faktisk 2 døgn siden den første. Fikk jo håp av den i går kveld som kom før tidsfristen da, men den er utrolig svak fortsatt. Fare for at jeg har fått flere dårlige tester i samme forsendelse? Jaja..

Da kryper jeg tilbake opp i senga. Sees etter oppdateringen. :)

Da fikk ikke jeg sove mer. Ventet vel på å teste. Kom "noe"/skyggestrek etter tidsfristen, men det er svakere enn i går så jeg får det ikke på et bilde. På bilde blir det blendahvit. Begynner å miste litt troa på at det er noe mer enn skyggestreker, for nå er det jo faktisk 2 døgn siden den første. Fikk jo håp av den i går kveld som kom før tidsfristen da, men den er utrolig svak fortsatt. Fare for at jeg har fått flere dårlige tester i samme forsendelse? Jaja..

Da kryper jeg tilbake opp i senga. Sees etter oppdateringen. :)
Er jo fortsatt tidlig da. Vi gir ikke opp!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ser ut som "marken" min løftet seg opp i dag, så regner m el var i går :) Sovet urolig og i dårlig form fortsatt, men har jo vært sånn hele uka, så da er det kanskje litt sammenlignbart.?

Er jo fortsatt tidlig da. Vi gir ikke opp!!

Takk! :) Ja, det er bare 11 dpo. Vi får se hva som skjer. Mulig det er kjemisk eller ingenting. Mulig det er for tidlig. Nå må jeg bare passe på at jeg ikke bruker opp resten av testene mine. :p

Ser ut som "marken" min løftet seg opp i dag, så regner m el var i går :) Sovet urolig og i dårlig form fortsatt, men har jo vært sånn hele uka, så da er det kanskje litt sammenlignbart.?

Kan se ut som EL ja. Du får se hva som skjer i morgen. :)

Spennende Lykkeliten_86 :D
Selv har jeg hatt sånn rar vondt i magen i hele dag, ingen innbilning for det gjør vondt noen ganger. Akkurat som at det noe som stråler inni der.. Aldri hatt sånn før noen som kanskje har opplevd d å vet hva det er? Det er nederst i magen og det varierer om det på høyre eller venstre side :/

Hvordan går det med deg Liisjja? Magen bedre?

Samme idag å :/ veit ikke hva som gjør det..

Kjipt! Håper du blir bedre snart :)

Back
Topp