Vi som temper!

Krysser for deg Lykkeliten! Den testen din ser veldig lovende ut!! :D

Følger også spent med på Fru Quorra, håper kvalmen øker på. Hehe :D (absolutt ikke vondt ment altså ;))

Jammen på tide med en drøss med positive tester her inne nå!! :talk017

Åhh.. Det hadde vært gøy med et test-ras her nå!!!

Og det er gøy at vi kan ønske hverandre vondter og uhelse. :p Jeg også håper Fru Quorra har kvalme av en veldig god grunn!

Ikke gjør det helt enda da, NÅ er jeg klar for å skravle!

Oi oi, igjen er det spennende her!! :-D

Noen som kan tipse om raskt og rimelig sted å kjøpe el- tester fra?

billigetester.dk

ebay er rimligere, men tar inntil en mnd, å bestille fra billige tester tar to dager.

Ikke gjør det helt enda da, NÅ er jeg klar for å skravle!

Unnskyld! Mannen satte på en film og krevde fullt fokus på film. Så jeg ble visst ikke med i kveld.

Sov godt, spent på testen din i morgen.

Skravle kan vi gjøre en annen dag

Sov godt, spent på testen din i morgen.

Skravle kan vi gjøre en annen dag

Ja, skravle skal vi fortsette med - og OM jeg flytter over til juli, så skal jo du komme rett etter. ;)

Blir det juli på deg nå, ikkje juni ?

Lykkeliten! Testet nå? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei hei. :)

Den er blendahvit fortsatt. Så da var det nok bare noe feil med testen i går, samme som i pp 2. Den andre testen jeg tok i går (ikke på morgenurin), hvor jeg synes jeg kunne skimte noe, har blitt helt blendahvit nå som den er ferdig tørka. Så da har jeg én fra i går hvor jeg fortsatt ser en svak strek (falsk positiv) og de andre som er blendahvite.

Jeg er bare 10 dpo, så jeg kan jo i teorien være gravid bare at jeg ikke har nok hcg enda. Men testen i går tror jeg ikke jeg kan stole noe på. :( Det var det jeg sa, jeg burde ikke tolke dem etter tidsfristen.

Prøv igjen om en dag eller to, grafen er pen !

Ah, var så sikker på at jeg hadde EL på lørdag. Hadde første positive test på fredag, mye EL - slim, og på lørdag åpen tapp eller hva en nå skal kalle det, kvalme i dagene før samt eggløsningssmerter og igår steg tempen, ikke mer EL - slim, mer lukket tapp og negativ EL - test. Var godt fornøyd med at alt så ut til å stemme, og regnet med (håpte) at tempen skulle stige ytterligere i dag. Men neida, det gjorde den ikke, i stedet sank den med 0,13 grader....Buhu.

Jaja, ettersom alle andre tegn tilsier EL tror jeg at jeg velger å skylde det på soving med åpen munn og bare skuldre. Og så får jeg bare vente og se noen dager til. Plottet inn falske temper de tre neste dagene i FF bare for å se om det gjorde noe utslag ifh til EL, og da ble EL beregnet til å være på lørdag selv med dagens lave temp. Så satser på høy temp igjen i morgen... :)

Håper på gode målinger de neste dagene da

Jeg tester nok hver dag nå som jeg først har fått øye på en skyggestrek. Jeg får finne en kur mot testomani senere.

Grafen er vel bare jevn, det er jo jeg som har dette termometeret med bare 1 desmial. Jeg får vel kjøpe meg ett med to desimaler om tr kommer denne gangen her og. Eller, jeg vet ikke helt sikkert om jeg gjør det for grafene mine har vært så jevne så jeg tror ikke jeg kan lese noe mer spennende selv med 1 desimal til. Det jeg leser nå er at tempen ligger nok et sted midt mellom 36,8-36,9 og derfor svinger det litt opp og ned i min kurve. Forrige syklus lå den på 36,8 i mange dager på rad så da var jeg tydeligvis en halv grad kaldere i snitt. Det er sikkert fordi jeg har på ullsokker om natten nå. :p Forrige syklus fikk jeg 36,7 på 12 dpo. Det var første dagen på 8 dager at tempen var noe lavere. Og så gikk den ned enda mer og tr kom. Det gjorde den syklusen før der og. Så jeg tenker den magiske tempen blir de neste dagene.

Og du det var helt riktig at om jeg blir gravid denne pp får jeg termin i juni, men jeg får EL-termin 29 eller 30 juni (litt ulike kalkulatorer på nett) og da er sannsynligheten større for juli barn for meg som i så fall er førstegangsfødende. Derfor jeg tenkte at jeg eventuelt flytter inn i juli, siden det er mer enn 50 % sannsynlighet for at det vil være der jeg ender opp.

Jeg har det samme problem i de neste pp'ene også jeg, at termin vil ligge helt i slutten av en måned. Så jeg har ikke bestemt meg helt for hva jeg gjør. Dersom du flytter over samtidig så får jeg ta samme som deg uansett, bare for at da vet jeg at jeg har en og skravle med. :D

Last edited:
Back
Topp