Jeg skal i toårsdag. Det er jo hyggelig.
Jeg vet jo at det egentlig ikke passet i det hele tatt på jobb, sånn siden jeg overtar en del ansvar, som jeg har vært i opplæring til siden sommeren i fjor (uten at jeg fikk vite det før i vinter, da) i april. Da passer det dårlig å gå i permisjon i mai. Men det passer jo ikke noe bedre med en termin i juli og perm fra juni, så det hjelper jo ikke det spøtt for jobb at det blir en mnd senere. Det er bare.... akkurat nå, sabla urettferdig!
16 dpo! Ikke en dråpe blod før etter middag i dag!
Jeg bryr meg ikke om at jeg har vært kvalm, det vet jeg var psykisk, jeg har vært kvalm hele uka, ikke i går, da sank tempen og håpet, og kvalmen ble borte. I dag steg tempen og håpet, og kvalmen var på plass. Kvalm er jeg sånnsett enda, men aller mest bare veldig lei meg.
Skal i barnedåp neste helg. Nyte at jeg kan spisespekemat da. Tenker litt på at vi har hengt opp et fårelår til tørk til jul utenfor huset nå... vi lager spekelår til jul. Jeg elsker det. Jeg kan ikke spise det om jeg er gravid.
Vel, vi prøver igjen, og har 1-2 sjangser igjen på å rekke å bli gravid før jul. Det spørs hvor lang syklusen min blir. FF anslår EL alt mellom 16. og 22. oktober...