Vi som temper!

Jeg hadde også troa, det er det som er. Det er derfor jeg er lei meg nå, jeg HÅPTE og jeg TRODDE.

Nei, jeg blir litt sinna for at tr stadig kommer på besøk her i tråden vår. Nå kan hun da se og holde seg unna? Æsj. Håper du skal noe hyggelig i helgen, trodde det var noe på gang hos deg nå altså. :-(

Jeg skal i toårsdag. Det er jo hyggelig.

Jeg vet jo at det egentlig ikke passet i det hele tatt på jobb, sånn siden jeg overtar en del ansvar, som jeg har vært i opplæring til siden sommeren i fjor (uten at jeg fikk vite det før i vinter, da) i april. Da passer det dårlig å gå i permisjon i mai. Men det passer jo ikke noe bedre med en termin i juli og perm fra juni, så det hjelper jo ikke det spøtt for jobb at det blir en mnd senere. Det er bare.... akkurat nå, sabla urettferdig!

16 dpo! Ikke en dråpe blod før etter middag i dag!

Jeg bryr meg ikke om at jeg har vært kvalm, det vet jeg var psykisk, jeg har vært kvalm hele uka, ikke i går, da sank tempen og håpet, og kvalmen ble borte. I dag steg tempen og håpet, og kvalmen var på plass. Kvalm er jeg sånnsett enda, men aller mest bare veldig lei meg.

Skal i barnedåp neste helg. Nyte at jeg kan spisespekemat da. Tenker litt på at vi har hengt opp et fårelår til tørk til jul utenfor huset nå... vi lager spekelår til jul. Jeg elsker det. Jeg kan ikke spise det om jeg er gravid.

Vel, vi prøver igjen, og har 1-2 sjangser igjen på å rekke å bli gravid før jul. Det spørs hvor lang syklusen min blir. FF anslår EL alt mellom 16. og 22. oktober...

Hvordan får dere ff grafen til å vise under hver gang dere poster noe :-)?

Legger linken til minichart i signaturen.

Dvs, med sånne img-greier forran og bak, vent litt skal jeg se om jeg får kopiert det til deg.

Jeg hadde også troa, det er det som er. Det er derfor jeg er lei meg nå, jeg HÅPTE og jeg TRODDE.

Nei, nei og atter nei!! Huff, nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne. Denne prøvinga kan virkelig være noe dritt! :smiley-angry017
Når bare tr er overstått og dere atter nærmer dere el, blir nok alt litt lysere igjen, og et nytt håp tennes. Håper da inderlig at det til slutt kan feires med positiv test! Masse, masse lykke til! ;)

Vi prøver igjen med nytt mot, det er jo ikke annet å gjøre.

Nei så kjipt Sara! Jeg har ikke hatt noe særlig tilgang til nett i dag, så har ikke fått med meg utviklinga. Trodde virkelig det skulle bli din tur nå. Da BLIR det juli. Ett sommerbarn - det satser jeg også på nå.
Nyte spekemat så lenge - og et glass vin eller to skal jeg i alle fall ha.

Nei så kjedelig Sara, hadde sånn trua at denne mmd skulle det gå din vei :( håper du får en julibaby da :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Mensen har ikke kommet enda !

Den kommer nok, men sent. Om et kvarter er jeg 17 dpo. Så sen er den aldri.

Da flytta ff el en dag fram, hva tror dere?

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Fortsatt ikke mens.

Tror jeg må teste, selv om jeg vet den blir negativ, så jeg slipper å gå og lure...

Fortsatt ikke mens.

Tror jeg må teste, selv om jeg vet den blir negativ, så jeg slipper å gå og lure...
Tempen har jo steget igjen? Kan det være håp likevel? Krysser fingrene for pos test!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og der datt tempen ned igjen, 9 dpo... :rolleyes: Men jeg går jo på progesteron nå... Jaja, den er da fortsatt godt over coverline, så må bare fortsette og håpe. :smiley-angelic001

Hvor mange høye målinger skal det være etter eggløsning, for å kunne se at eggløsningen fant sted? Jeg tror jeg hadde eggløsning på torsdag. Da var tempen 35,15.. Så steg den. Fredag var tempen 36,48 og i dag 36,45. Håper tempen fotsetter å stige.

Herregud jeg håper ingen av dere må gjennom sånn marerittsyklus jeg hadde i vår.. Jeg rett og slett mista mensen, men å gå der å lure og føle seg småsyk og alle tester blendahvite.. sukk! Sara jeg håper det blir forandring hos deg snart. <3

Har tempa i dag, men ikke lest den av enda.. men i dag er jeg heldigvis ikkei så dårlig form som i går. :)
Regner med det bare var forsinket EL jeg kjente.

Tempen har jo steget igjen? Kan det være håp likevel? Krysser fingrene for pos test!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ingen håp.

Negativ test. Enten var el senere, da er jeg ikke gravid for vi sluttet å ha sex, eller så kommer mensen i dag. Vi får se.

Back
Topp