Vi som temper!

El testene var positive mandag og tirsdag.
Og hvis ikke det hadde vært for det sinnsyke temp-fallet på fredag ville det sett normalt ut.
Men pga temp-fallet fredag tror ff at el kanskje var da... Hva skal man tro?
El-slimet tilsier også el på tirs-onsdag:
Vis vedlegget 33031
Hva skjer om du tar bort den dippen?


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Ja, forsøk å discard eller slette den lave, og se hvordan det ser ut da?
 
Ja, om jeg ikke begynner å spotte så.

Spottingen begynner ofte 12 dpo, så rett og slett, i dag er testen "begynner jeg å spotte?" Gjør jeg ikke det er det absolutt testing i morgen, ja.
 
Håper det blir test i morgen på deg Sara!
Her tar spottingen seg opp, så regner med tanta er på døra innen ettermiddagen. Testing er definitivt ingen vits.
 
Jeg er hjemme hos termometeret mitt igjen, men fikk litt høy temperatur i dag. De to forrige syklusene hadde jeg lavere temperatur de siste 5-7 dagene før EL. Jeg venter og ser i morgen om dagens temperatur bare er en liten kroppslig variasjon. Begynner med EL-tester i dag, så om EL har kommet mye tidligere (i løpet av helgen?) enn den har gjort før så har jeg i så fall "gått glipp" av den. Heldigvis har vi hatt jevnlig aksjeinnlegg etter tr uansett. Og jeg drikker grapefruktjuice, spiser avokado og har varmeflaske på magen og ullsokker på tærne (var en som skrev at hun ble gravid den måneden hun var veldig nøye på å holde magen og tærne varme hele tiden).

Jeg er CD 13 i dag og har hatt EL på dag 16-19 de tre første syklusene mine. :)
 
Håper det blir testing i morgen ja, ikke sett noe blod enda, men dagen er lang.
 
Det var noen som la ut en sånn figur av de ulike utflods-typene i FF her inne på FS for litt siden. Har noen av dere figuren tilfeldigvis? :)

Jeg krysser fingrene for deg Sara, synes grafen din ser lovende ut, de forrige grafene dine har vel gått litt ned i dagene før spotting og tr?
 
Fant den! Liisjja som har lagt den ut tidligere! Takk! :)
 
Hva skjer om du tar bort den dippen?


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Det ble litt bedre :)
Men jeg tror fortsatt at det var el på dag 14 (eller håper det da, hehe)

ImageUploadedByBV Forum1380530329.306094.jpg
 
Det var noen som la ut en sånn figur av de ulike utflods-typene i FF her inne på FS for litt siden. Har noen av dere figuren tilfeldigvis? :)

Jeg krysser fingrene for deg Sara, synes grafen din ser lovende ut, de forrige grafene dine har vel gått litt ned i dagene før spotting og tr?
Jeg kan ut for en liten stund siden, skal se om jeg finner den igjen ;)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Takk Liisjja! :)
 
Det ble litt bedre :)
Men jeg tror fortsatt at det var el på dag 14 (eller håper det da, hehe)

Vis vedlegget 33035
Ser bedre ut nå, litt vanskelig å se når det er mange dager du ikke har tempet, men 2 dager forskjell har jo egentlig ikke så mye å si, dere har jo lagt inne en del aksjer ser jeg ;)


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Sitter å venter på at jeg skal inn til legen nå, skal lure meg til en blodprøve(hcg) det er noe rart med denne kroppen så vil være på den sikre siden:) super trøtt og hodepine i 14 dager nå..


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Sitter å venter på at jeg skal inn til legen nå, skal lure meg til en blodprøve(hcg) det er noe rart med denne kroppen så vil være på den sikre siden:) super trøtt og hodepine i 14 dager nå..


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Lykke til! Håper alt er bra med deg :)
Og at det er en liten spire som tuller med kroppen din ;)
 
Lykke til! Håper alt er bra med deg :)
Og at det er en liten spire som tuller med kroppen din ;)
Takk for det ;) skal ringe de slutten av uka for svar. Skjønner ikke hvorfor leger må krangle sånn, han mente at jeg måtte tisse på kopp men jeg var fast bestemt på blodprøve! Fikk viljen min :D hoho


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Takk for det ;) skal ringe de slutten av uka for svar. Skjønner ikke hvorfor leger må krangle sånn, han mente at jeg måtte tisse på kopp men jeg var fast bestemt på blodprøve! Fikk viljen min :D hoho


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Men fikk du ikke svar med en gang da?
Skjønner ikke at de skal krangle på det altså?! Jeg føler at mange har skikkelig duste-leger som nekter folk alt av hjelp...
Min lege har tatt sånn blodprøvetest på meg mange år før jeg starta å prøve å lage baby, bare fordi jeg tilfeldigvis nevnte at jeg skulle hatt mensen for 8 dager sida. Var ikke snakk om å tisse i kopp. Var bare forsinket mens også da :)
 
De færreste legekonto kan analysere hcg-prøver sånn med en gang, de må sende dem inn og får svaret ette 2-3 dager, og da tar man gjerne en ny, og etter 23 dager til ser man hvilken vei det går.

Min lege mente at jeg skulle ta ny etter EI UKE da jeg var innom med blødninger, jeg rakk å fastslå på egenhånd at det var sa før den andre blodprøven, og kommer til å insistere på 2-3 dager om det blir aktuelt en gang til.
 
Back
Topp