Vi som temper!

Klokka er snart seks.

Jeg må se prikkeline sin temp før jeg sover videre.

11 dpo og usikker på om jeg skal teste i dag, helst vente, blenda i går.
 
Klokka er snart seks.

Jeg må se prikkeline sin temp før jeg sover videre.

11 dpo og usikker på om jeg skal teste i dag, helst vente, blenda i går.
Håper du sovna godt igjen Sara!! Jeg har hatt en dårlig natt - vært alene med mini som har feber og tett i nesa. Har løpt oppe i hele natt. Sovna igjen på morgenkvisten og hørte ikke alarmen (!) Fikk ikke tempet før halv åtte.. Tempen var høy og fin men tar den altså med en klype salt. Har jo ikke ligget i ro sammenhengende mer enn to timer toppen, og slettes ikke sovet. Hvis alt er som det pleier, setter spottingen inn i løpet av dagen. Burde egentlig ha begynt i går, noe som selvsagt gir meg håp. Ørlite. :)
 
Ikkje din feil at jeg ikke sovna, ungene våknet her.

Håper du ikke begynner å spotte.
 
Og alt ER selvfølgelig som det pleier. Jeg spotter. Dritt.
 
Nei, det skulle du ikke.

Kjipt.
 
Og alt ER selvfølgelig som det pleier. Jeg spotter. Dritt.
:( men tanta har ikke kommet enda, jeg er optimist. :)


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Og alt ER selvfølgelig som det pleier. Jeg spotter. Dritt.

Nei, for noe dritt! :( Tanta skulle jo reise sin vei. Håper det bare er bittelitt spotting og at det ikke tar seg opp. Krysser fingrene for deg fortsatt.
 
Tempen min steg idag :D


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Da er nok alt som det skal være Liisjja :) Du beveger deg over i spennende (og slitsomme) dpo-land ;)
 
Nei, for noe dritt! :( Tanta skulle jo reise sin vei. Håper det bare er bittelitt spotting og at det ikke tar seg opp. Krysser fingrene for deg fortsatt.
Det er no' dritt ja. Men bretter opp armene for en ny pp. Det BLIR min tur en gang også, håper bare det ikke blir så alt for lenge til.
 
F**n blod på papiret, om tanta kjæm no da lægg æ mæ ned å grin!!


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Det var da måte på hvor mange kjipe meldinger vi skulle få her, dette skulle jo være mnd da vi lykkes!
 
Husk at blødning ikke trenger å bety TR. Jeg blødde i 4 dager (spotting+) og var gravid. Håper dette går veien for dere denne gang! Vil ha dere med på juni! :)
 
Vær bare en bloddråpe tydeligvis, ikke nå tegn til mere blod nå :) er bare litt frustrert for tiden, lei av å blø, har gjort det ganske mye etter pilleslutt...

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Tempen steg idag :) det skal den få fortsette med! Noen positive tester idag da damer?


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Ikke testet i dag.
 
Tempen min er mongo om dagen
 
El testene var positive mandag og tirsdag.
Og hvis ikke det hadde vært for det sinnsyke temp-fallet på fredag ville det sett normalt ut.
Men pga temp-fallet fredag tror ff at el kanskje var da... Hva skal man tro?
El-slimet tilsier også el på tirs-onsdag:
ImageUploadedByBV Forum1380524225.707261.jpg
 
Back
Topp