Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du sovna godt igjen Sara!! Jeg har hatt en dårlig natt - vært alene med mini som har feber og tett i nesa. Har løpt oppe i hele natt. Sovna igjen på morgenkvisten og hørte ikke alarmen (!) Fikk ikke tempet før halv åtte.. Tempen var høy og fin men tar den altså med en klype salt. Har jo ikke ligget i ro sammenhengende mer enn to timer toppen, og slettes ikke sovet. Hvis alt er som det pleier, setter spottingen inn i løpet av dagen. Burde egentlig ha begynt i går, noe som selvsagt gir meg håp. Ørlite.Klokka er snart seks.
Jeg må se prikkeline sin temp før jeg sover videre.
11 dpo og usikker på om jeg skal teste i dag, helst vente, blenda i går.
men tanta har ikke kommet enda, jeg er optimist.Og alt ER selvfølgelig som det pleier. Jeg spotter. Dritt.
Og alt ER selvfølgelig som det pleier. Jeg spotter. Dritt.
Da er nok alt som det skal være Liisjja Du beveger deg over i spennende (og slitsomme) dpo-landTempen min steg idag
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Hehe jaDa er nok alt som det skal være Liisjja Du beveger deg over i spennende (og slitsomme) dpo-land
Det er no' dritt ja. Men bretter opp armene for en ny pp. Det BLIR min tur en gang også, håper bare det ikke blir så alt for lenge til.Nei, for noe dritt! Tanta skulle jo reise sin vei. Håper det bare er bittelitt spotting og at det ikke tar seg opp. Krysser fingrene for deg fortsatt.
F**n blod på papiret, om tanta kjæm no da lægg æ mæ ned å grin!!
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*